Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > Currie Cup
  New Posts New Posts RSS Feed - Rondte 2 - Leeus vs WP
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play Munster at Ellis Park in the URC on 27 April 2024, kickoff is at 17:00

Rondte 2 - Leeus vs WP

 Post Reply Post Reply Page  <1234>
Author
Message
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39116
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 8:06pm
#CurrieCup - #Lions 9 vs #WP 12 - 50m - PENALTY Tiaan Swanepoel
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39116
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 8:10pm
#CurrieCup - #Lions 9 vs #WP 17 - 53m - TRY Seabelo Senatla
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39116
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 8:11pm
#CurrieCup - #Lions 9 vs #WP 19 - 53m - CONVERSION Tim Swiel
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39116
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 8:11pm
Was daar nie obstruksie op die middellyn nie, vir my so half so gelyk
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2719
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 8:13pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Was daar nie obstruksie op die middellyn nie, vir my so half so gelyk

Selfs Joel het dit gesien... Nee wat, ons kry niks van die 50/50 calls nie. Die bal was al van die lynstaan af vorentoe aangegee. 
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1506
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 8:15pm
Originally posted by PaBz0r PaBz0r wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Was daar nie obstruksie op die middellyn nie, vir my so half so gelyk

Selfs Joel het dit gesien... Nee wat, ons kry niks van die 50/50 calls nie. Die bal was al van die lynstaan af vorentoe aangegee. 
Rediculous, ref sê dis van die voet af(al was dit duidelik knock), dan onderskep ons, maar hy roep ons terug vir aanslaan. Na voordeel lankal verby was. Jinne...
Up the Vaal!
Back to Top
gertjie0000 View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 13-Mar-2017
Status: Offline
Points: 1022
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gertjie0000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 8:18pm
Dit is pateties dat elke keer as ons teen wp speel is daar swak beslissing na hulle kant toe
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39116
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 8:26pm
#CurrieCup - #Lions 12 vs #WP 19 - 67m - PENALTY Tiaan Swanepoel
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39116
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 8:31pm
#CurrieCup - #Lions 17 vs #WP 19 - 71m - TRY Stean Pienaar
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39116
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 8:32pm
#CurrieCup - #Lions 19 vs #WP 19 - 71m - CONVERSION Elton Jantjies
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39116
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 8:41pm
#CurrieCup - #Lions 22 vs #WP 19 - 79m - PENALTY Tiaan Swanepoel
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39116
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 8:42pm
Wat 'n lekker wen@!
Back to Top
gertjie0000 View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 13-Mar-2017
Status: Offline
Points: 1022
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gertjie0000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 8:42pm
Well done Lions 15 teen 16 en ons het hulle gevat mooi man kry nou baie lekker nie eers die ref kon hulle die keer help wen nie
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1506
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 8:43pm
Lekker Boys!
Up the Vaal!
Back to Top
LeeuBrul View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Boksburg
Status: Offline
Points: 2260
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LeeuBrul Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 8:56pm
Baie lekker wen... 16 teen 15, vat ek so game Enige tyd...

Refs is uiters sleg
Once a Lion always a lion
Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Offline
Points: 517
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 8:57pm
"Gutsy" besluit van Stean Pienaar. Gesukkel in die skrums, maar anderste het die voorspelers dinamiese fases opgebou en goed in die lynstane gekompeteer. Sal meer klinies op aanval moet wees in die toekoms.

Edited by emiel1 - 05-Dec-2020 at 8:58pm
Back to Top
Goue Leeu View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 18-Apr-2016
Status: Offline
Points: 2219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Goue Leeu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 9:07pm
Lekker manne!! Rol nou met die momentum van 2 wenne in 'n ry!! Elke game alles in!!
Back to Top
Leeus of niks View Drop Down
Pasgebore Leeu
Pasgebore Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: East rand
Status: Offline
Points: 45
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeus of niks Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 9:12pm
well done manne, altyd lekker om die weepee te vat. Waar was Siya in die wedstryd? Dit het vir my uitgestaan hoe onbetrokke hy was. Odendaal het vir my n goeie game gehad.
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 9:29pm
Originally posted by Attie Karate Attie Karate wrote:

Originally posted by PaBz0r PaBz0r wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Was daar nie obstruksie op die middellyn nie, vir my so half so gelyk

Selfs Joel het dit gesien... Nee wat, ons kry niks van die 50/50 calls nie. Die bal was al van die lynstaan af vorentoe aangegee. 
Rediculous, ref sê dis van die voet af(al was dit duidelik knock), dan onderskep ons, maar hy roep ons terug vir aanslaan. Na voordeel lankal verby was. Jinne...


Daardie voordeel wat die ref vir daardie knock-on gespeel het, was belaglik. Die intercept was eers 3 of 4 fases na dit, waar die Weepee ook ten minste al 8m of wat gewen het. Dit is seker die langste advantage vir 'n knock-on wat ek ooit gesien het. Ek onthou 'n drie teen ons laasjaar, waar die opponent aangeslaan het, ons het die bal drie keer gepass, die ref het advantage over geroep en op daardie oomblik was daar 'n intercept, in dieselfde "fase" as die aanslaan, sonder dat ons regtig eers vorentoe gaan. Hierdie was belaglik en dit MOES 'n drie vir Burger Odendaal wees.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 9:30pm
Originally posted by gertjie0000 gertjie0000 wrote:

Dit is pateties dat elke keer as ons teen wp speel is daar swak beslissing na hulle kant toe


Dit is nie net wanneer ons teen hulle speel nie, kyk hoe unlucky was die Bulle laasweek, maar wat nog erger is is dat die Weepee selfs nie eers kan wen met al die hulp van die refs nie ClapLOLBig smile


Edited by TunaLion - 05-Dec-2020 at 9:30pm
Go LIONS!!!!!
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2677
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 9:35pm
Well done manne!
Na n sukkelende begin het ons skrums hier na 30 minute begin verbeter. Tawwe game. Die hond in ons was groter as dir hond in hulle....


Edited by valie - 05-Dec-2020 at 9:36pm
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 9:46pm
My opsomming van die game:

Ons het weer bietjie geroes gelyk in die begin, maar teen die einde was did baie duidelik dat ons dit nou redelik afgeskud het. Weepee was ook gereeld onkant, wat nie baie gehelp het nie, maar selfs met dit en die swak beslissings teen ons kon ons nogsteeds terugkom, wat eintlik 'n moerse positive is vir ons.Weepee het elke trick in die boek gebruik om die game stadig te maak (en daarmee weggekom) deur elke keer 'n ander speler te laat gaan sit en wag vir ys. Aan die ander kant, lyk ons manne redelik baie fiks en vol hardloop.

Ekt veral baie van die variasies gehou van ons aanval, ons nooit regtig dieselfde oor en oor gedoen nie en as ons gesien het iets werk nie, dan het ons iets anders probeer.

Elton moet ook baie krediet vat, hy word baie volwasse in sy rol as kaptein en kommunikeer goed met die ander leiers. Ek moet ook my hoed afhaal vir hom deur dat hy so baie vertroue in Tiaan gehad het met die skoppe. Ons gaan ons bes moet doen deur vas te klou aan Tiaan, want hy lyk pure Springbok.

Dan lyk dit weer of Jaco Kriel se spel agteruit gegaan het weer en sy selfvertroue is gone. Hy is 'n great speler, so hopelik met tyd kom dit weer reg en hy kry nie 'n besering binnekort nie.

Ek dink ons kon baie verder gewen het ook: Jaco het twee keer snert aangejaag naby die lyn, hulle drie moes nie gestaan het nie en Odendaal se drie moes staan.

All in all, lyk ons spelers goed. Dit was Marvin Orie se beste game dalk vir ons nog, Willem Alberts was 'n yster, Jaco Visagie het 'n paar balle gesteel en kalm kop gehou op kritieke tye, Tshituka kom heeltyd oor die voordeel lyn, Elton lyk of hy naby aan sy beste vorm is, Odendaal lyk of hy enige oomblik 'n gaping gaan slaan en Stean Pienaar is 'n monster.

Dan was ons plaasvervangers ook baie goed en selfs die timing van wanneer hulle opgekom het was perfek, so well done vir Ivan hulle.

Behalwe vir die skrums, was als anders baie goed, veral die lynstane. Kannie wag vir volgende week nie!


Edited by TunaLion - 05-Dec-2020 at 9:46pm
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Red_Machine View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 14-Mar-2018
Location: Vanderbijlpark
Status: Offline
Points: 560
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Red_Machine Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 10:50pm
Ruan Dreyer moet maar liewer fokkof, hy is deesdae useless.

Die game was uiters swak, ons attack was nerens, ek wil die word "impotent" gebruik
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2020 at 11:24pm
Ek voel weer heel positief oor die game en ons aanval. Kom ons kyk maar volgende week hoe lyk dinge, hopelik is die toestande nie so nat en klam nie, dit het immers meeste van die oggend hier in JHB gereën. Dan gaan ons ook nie meer regtig die verskoning hê van roes agv min speeltyd nie.

BTW, ek lees Tiaan Swanepoel is eintlik van Namibië af.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2677
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Dec-2020 at 8:16am
Originally posted by Red_Machine Red_Machine wrote:

Ruan Dreyer moet maar liewer fokkof, hy is deesdae useless.

Die game was uiters swak, ons attack was nerens, ek wil die word "impotent" gebruik
Ek dink dis dalk n bietjie harsch. Dreyer kom terug van n Achilles besering - iets wat gewoonlik die einde van n speler se loopbaan beteken. Ja hy het gesukkel in die begin, maar ek voel hy het, hoe langer die game aanhou, al hoe beter begin skrum, en dit teen moontlik die beste loskop in wereld rugby. Frans Malherbe skrum ook meestal binnetoe, wat meebring dat WP se haker sowel as die loskop beide na ons vaskop se kant toe druk, maw Dreyer moet elke keer teen 2 ouens skrum.
Die feit dat Frans in skrum, laat Kitshoff soos n monster lyk. Ons skrums het verbeter die oomblik toe Malherbe nie meer rgkry om binnetoe te skrum nie.
Ons was ook unlucky met n hele paar 50/50 calls wat teen ons gegaan het.
Senatla se drie moes nie getel het nie, agv duidelike obstruksie. Odendaal se onderskep moes n drie gewees het, want daar was genoeg voordel vir wp na ons aanslaan. WP gelukkig wees dat hulle n bonuspunt gekry het.


Edited by valie - 06-Dec-2020 at 8:17am
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.219 seconds.