Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > Currie Cup
  New Posts New Posts RSS Feed - Match 6 - Bulls vs Lions
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play Leinster at Ellis Park in the URC on 20 April 2024, kickoff is at 15:00

Match 6 - Bulls vs Lions

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Match 6 - Bulls vs Lions
    Posted: 23-Jul-2021 at 10:46am
Sunday 25 July at Loftus, kickoff at 15:15

Bulls: TBA

Lions: 15. Wandisile Simelane; 14. Rabz Maxwane, 13. Manuel Rass, 12. Dan Kriel, 11. Courtnall Skosan; 10. Jordan Hendrikse, 9. Andre Warner; 8. Francke Horn (Capt), 7. Vincent Tshituka, 6. Roelof Smit, 5. FP Pelser, 4. Ruben Schoeman, 3. Carlu Sadie, 2. PJ Botha, 1. Ruan Dreyer. 
Replacements: 16. Jaco Visagie, 17. Sti Sithole, 18. Jannie du Plessis, 19. Reinhard Nothnagel, 20. Ruhan Straeuli, 21. Sibusiso Sangweni, 22. Fred Zeilinga, 23. Stean Pienaar.


Edited by Transvaal - 27-Jul-2021 at 2:25pm
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Jul-2021 at 10:48am
Jy bedoel Lions vs Ex Lions Tongue
Back to Top
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: Bronkhorstsprui
Status: Offline
Points: 2162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Jul-2021 at 11:00am
Dink nie ek gaan die een kyk nie... 
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Jul-2021 at 11:16am
Ons kan seker nou maar die Curriebeker afskryf, maar ons sal vinnig moet regkom vir die URC wat oor 2 maande begin. Daai spanne is sterker as die Pumas en Griekwas, so as ons nie wakkerskrik nie, wag daar baie trane vir ons.

Heelagter: EW Viljoen het nou baie kanse gehad en gewys hy het nie die hart om op die vlak te speel nie. Tiaan Swanepoel sal waarskynlik Heelagter speel, maar ek weet nie hoe ver vporder hy na sy besering nie.

Vleuels - Maxwane, Pienaar seker die 2 beginners en Skosan, Ulengo en Matthews op die bank. Of koop vir Keyter van Griekwas wat Woensdag beter as al 5 was

Senters. Odendaal en Simelane om te begin met Rass en Kriel op die bank, maar Kriel is vir my 'n groot teleurstelling, hy maak baie foute en mis baie duikslae. Rass is nie regtig vir my 'n 13 nie.

Losskakel - Seker maar Hendrikse wat begin en Zeilinga op die bank, ons het seker niks anders nie

Skrummies - Warner om te begin en Dillon en Ross op die bank. Morne word heeltemal te dikwels in besit betrap.

8 - Horne, maar hy was vir my beyvoorbeeld Woensdag maar baie stil teen Griekwas

7 - Vincent

6 - Jaco Kriel en Roelof Smit

5 - Nothnagel, maar hy oortuig my nie eintlik nie

4- Schoeman

3 - Sadie en Jannie, maar Jannie moet asseblief net ophou skrum strafskoppe afstaan

2 Visagie en seker PJ Botha en Morne Brandon op die bank

1. Sti met Dreyer op die bank

Ek weet nie hoe gaan dit met Willem Alberts en Van der Sluys se beserings nie, maar hulle kan ook 'n rol op slot speel as hulle reg is
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2676
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Jul-2021 at 11:58am
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Ons kan seker nou maar die Curriebeker afskryf, maar ons sal vinnig moet regkom vir die URC wat oor 2 maande begin. Daai spanne is sterker as die Pumas en Griekwas, so as ons nie wakkerskrik nie, wag daar baie trane vir ons.

Heelagter: EW Viljoen het nou baie kanse gehad en gewys hy het nie die hart om op die vlak te speel nie. Tiaan Swanepoel sal waarskynlik Heelagter speel, maar ek weet nie hoe ver vporder hy na sy besering nie.

Vleuels - Maxwane, Pienaar seker die 2 beginners en Skosan, Ulengo en Matthews op die bank. Of koop vir Keyter van Griekwas wat Woensdag beter as al 5 was

Senters. Odendaal en Simelane om te begin met Rass en Kriel op die bank, maar Kriel is vir my 'n groot teleurstelling, hy maak baie foute en mis baie duikslae. Rass is nie regtig vir my 'n 13 nie.

Losskakel - Seker maar Hendrikse wat begin en Zeilinga op die bank, ons het seker niks anders nie

Skrummies - Warner om te begin en Dillon en Ross op die bank. Morne word heeltemal te dikwels in besit betrap.

8 - Horne, maar hy was vir my beyvoorbeeld Woensdag maar baie stil teen Griekwas

7 - Vincent

6 - Jaco Kriel en Roelof Smit

5 - Nothnagel, maar hy oortuig my nie eintlik nie

4- Schoeman

3 - Sadie en Jannie, maar Jannie moet asseblief net ophou skrum strafskoppe afstaan

2 Visagie en seker PJ Botha en Morne Brandon op die bank

1. Sti met Dreyer op die bank

Ek weet nie hoe gaan dit met Willem Alberts en Van der Sluys se beserings nie, maar hulle kan ook 'n rol op slot speel as hulle reg is
Kry ons nie vir Edwill van der Merwe ook vir die URC nie? Hy kan Vleuel en 15 speel.
Op 6 was MJ Pelser meestal ook goed, hoewel hy die laaste paar weke min gespeel het, en stil was teen Griekwas.

Stem saam met jou post.
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Jul-2021 at 12:06pm
Probleem is, nie een van daai spelers is naby aan die bok groep nie. Behalwe vir Simelane, wat ook maar met meer as net sy rugby potensiaal te doen het as mens nou eerlik wil wees.

En ek wil amper ook se dat min van daai spelers in die sharks/wp/bulle se beginspan sal instap. Neem nou in ag ons afrigters groep en dis geen wonder ons sukkel om die pumas en griquas te klop
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Jul-2021 at 12:44pm
Het nou net 'n e-pos van die Leeus gekry, span word eers more 12 uur aangekondig. Ek gaan bietjie die dames finaal op Ellispark kyk more so sal daai tyd nie op die net wees nie
Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Online
Points: 516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Jul-2021 at 2:00pm
As ons voorlangs gaan sukkel, soos ons teen Griekwas gesukkel het, maak dit nie saak wie ons agterlangs kies nie. Ons het al voorheen die jaar teen die Bulle gewen (met baie van hulle Springbokke ), met meeste van die vaste vyf wat teen Griekwas diens gedoen. Ek sal die Tshetuka broers met Pelser as losvoorspeler kies (dalk Vincent op 8 probeer) . Horn lyk goed wanneer die spel oop raak, maar verdwyn wanneer dinge fisies draai. Agterlangs, dink ek dat Odendaal en Simelane die enigste sekere keuses is.  Stem saam oor Keiter 
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Jul-2021 at 2:16pm
Daai 6 flank van Griekwas Gideon van der Merwe lyk soos 'n groot beenkop maar hy is ook beter as enige van ons huidige losvoorspelers
Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Online
Points: 516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Jul-2021 at 2:41pm
Ja, van der Merwe en Steenkamp het vir ons ore aangesit in die los. 
Back to Top
monster View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 05-Apr-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 659
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote monster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Jul-2021 at 3:10pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Daai 6 flank van Griekwas Gideon van der Merwe lyk soos 'n groot beenkop maar hy is ook beter as enige van ons huidige losvoorspelers

Stem … ons kort n paar harde manne daarvoor

Gideon vd Merwe , Willie Engelbreght
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Jul-2021 at 12:24pm

The Sigma Lions will travel across the Jukskei for round 6 of the Carling Currie Cup tournament on Sunday, 25 July.

 

Wandisile Simelane is back from Bok duty and will start, along with Roelof Smit, Vincent Tshituka, Courtnall Skosan and Dan Kriel.

 

The match kicks off at 15:15 at Loftus Versfeld.

 

Vodacom Bulls vs Sigma Lions: Wandisile Simelane; Rabz Maxwane, Manuel Rass, Dan Kriel, Courtnall Skosan; Jordan Hendrikse, Andre Warner; Francke Horn (capt.), Vincent Tshituka, Roelof Smit, FP Pelser, Ruben Schoeman, Carlu Sadie, PJ Botha, Ruan Dreyer. Replacements: Jaco Visagie, Sti Sithole, Jannie du Plessis, Reinhard Nothnagel, Ruhan Straeuli, Sibusiso Sangweni, Fred Zeilinga, Stean Pienaar

 

Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Jul-2021 at 12:29pm
11 Veranderings in die beginspan
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2676
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Jul-2021 at 2:27pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

11 Veranderings in die beginspan
Miskien n goeie ding. Wel n paar vreemde skuiwe, soos Wandi op 15 en Dan op 12 in Odendaal, wie nie vir my sleg was teen Griekwas nie, se plek.
Ek sou dalk eerder vir die volgende agterlynn gegaan het:

15 Skosan
14 Stean
13 Simelane
12 Odendaal
11 Rabz
10 jordan
9 Dillon
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Jul-2021 at 9:05am
Die bulls het n hele paar ex leeu spelers. Dink dit gaan n laaang dag wees vir ons
Back to Top
monster View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 05-Apr-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 659
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote monster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Jul-2021 at 9:46am
Bulle gaan 50 op die bord sit teen ons vandag
Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Online
Points: 516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Jul-2021 at 12:51pm
Originally posted by monster monster wrote:

Bulle gaan 50 op die bord sit teen ons vandag

Indien die Bulle 'n afdag beleef, en ons speel uit ons vel uit, het ons 'n buitekaans. Maar dit is opmerklik hoe groot die kwaliteit verskil is tussen die twee spanne.
Back to Top
gertjie0000 View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 13-Mar-2017
Status: Offline
Points: 1019
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gertjie0000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Jul-2021 at 2:50pm
Ja in mens se hart hoop mens maar mens se kop se die bulle gaan 50 op die telbord sit
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Jul-2021 at 3:23pm
Net 50? Ek dink julle ouens is te konserwatief. 6min verby en ons trek al op 14punte. Ek skat hul gaan op so 80 - 100 eindig
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2676
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Jul-2021 at 3:50pm
Great try Skosan!
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2676
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Jul-2021 at 3:55pm
Weereens n skeidsregter fout wat n drie teen ons veroorsaak.... Ons het hulle destroy indaai skrum
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2676
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Jul-2021 at 4:12pm
hoekom vat ons nie die skrum nie?! Hulle het net 7 voorspelers!!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Jul-2021 at 4:15pm
Originally posted by valie valie wrote:

Weereens n skeidsregter fout wat n drie teen ons veroorsaak.... Ons het hulle destroy indaai skrum


Ek verstaan ook nie daai call nie. ons skrum hulle stukkend op ons bal en kry strafskop teen ons?
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2676
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Jul-2021 at 5:18pm
Ons was nooit eers in die game nie. 
Wandi was goed op 15. Jordan en Warner ook nie sleg nie. 
Besluitneming op die veld was swak.
Skrums was goed.
Lynstane was ook beter.
Ons was outplayed deur n span met class.

Back to Top
monster View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 05-Apr-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 659
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote monster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Jul-2021 at 5:25pm
Nice Lions nie sover soos ek verwag het nie
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.188 seconds.