Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > Super Rugby
  New Posts New Posts RSS Feed - Match 50 - Lions vs Sharks
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play Munster at Ellis Park in the URC on 27 April 2024, kickoff is at 17:00

Match 50 - Lions vs Sharks

 Post Reply Post Reply Page  <1234 7>
Author
Message
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39116
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2019 at 1:29pm
Span opgedateer in eerste pos
Back to Top
Lion4ever View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Roodepoort
Status: Offline
Points: 2000
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lion4ever Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2019 at 1:38pm
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Een ding wat my pla van Swys is die "rotasie" van sommige spelers. Waarom Robbie Coetzee nie daar is om as backup te dien vir Marx verstaan ek nie. Dan iemand soos Simelani het blerrie goed gedoen tot dusver op 13, waarom word hy nou gedrop en iemand weer uit posisie gespeel (al het Diyanti varsity cup 13 gespeel, hy word tans as n vleuel gesien). Green het uitstekend gedoen op heelagter, nou word hy weer vleuel toe geskuif en iemand soos Combrinck maak gladnie eers die span nie. Ditto Lombard wat goed gedoen het tot dusver.. 

En op die bank het ons net 2 agterlyn spelers, of word Daymani nou gesien as 'n vleuel??
The great thing about Dayamani, is that he can cover wing or any of the loose forward positions. I like the idea of Dyanti at center. It gives us fantastic pace out wide with Skosaan. Unfortunately, when you have talented players like Simelane and Mahuza, you have to find game time for them. Ditto with guys like Commies. You will probably find that the more experienced players will be included in the tour group. Also, remember, Robbie has been out for much longer than Brink, so he will need a bit of time to get back into the swing of things.
Back to Top
Simba View Drop Down
Pasgebore Leeu
Pasgebore Leeu


Joined: 22-Sep-2016
Location: Gauteng
Status: Offline
Points: 82
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Simba Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2019 at 1:42pm

Volgens NEWS24 is Frans Van Wyk op die plaasvervangersbank en nie Jacobie Adriaanse nie? Weet enigiemand dalk iets hiervan?

db
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2719
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2019 at 1:53pm
Originally posted by Simba Simba wrote:

Volgens NEWS24 is Frans Van Wyk op die plaasvervangersbank en nie Jacobie Adriaanse nie? Weet enigiemand dalk iets hiervan?


Is hoe die span hier ook lyk, so nie seker waar dit vandaan kom nie
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2719
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2019 at 1:56pm
Ons los trio is net die regte medisyne vir die Sharks. Ek hoop net Cyle is reg vir die harde ene. 

Green gaan seker backup wees vir Elton ook
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39116
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2019 at 2:15pm
Originally posted by Simba Simba wrote:

Volgens NEWS24 is Frans Van Wyk op die plaasvervangersbank en nie Jacobie Adriaanse nie? Weet enigiemand dalk iets hiervan?


Dit is Frans van Wyk op die bank, kyk in die eerste pos
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2677
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2019 at 2:18pm
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Een ding wat my pla van Swys is die "rotasie" van sommige spelers. Waarom Robbie Coetzee nie daar is om as backup te dien vir Marx verstaan ek nie. Dan iemand soos Simelani het blerrie goed gedoen tot dusver op 13, waarom word hy nou gedrop en iemand weer uit posisie gespeel (al het Diyanti varsity cup 13 gespeel, hy word tans as n vleuel gesien). Green het uitstekend gedoen op heelagter, nou word hy weer vleuel toe geskuif en iemand soos Combrinck maak gladnie eers die span nie. Ditto Lombard wat goed gedoen het tot dusver.. 

En op die bank het ons net 2 agterlyn spelers, of word Daymani nou gesien as 'n vleuel??
Ek dink nie dis n kwessie van sekers spelers wat onnodig geroteer of gedrop word nie. Hoewel Simelane baie goed is, het hy nie regtig die laaste 2 games die wereld aan die brand gespeel nie, terwyl ek nogals dink Aphiwe het sy kans briljant aangegryp. Robbie kort game time en die jong Campher kort blootstelling op die vlak. As Marx moet gerus word, of beseer raak, het ons dan n keuse van 3 backup hakers, wat al 3 SR ervaring het. Campher is blykbaar n baie sterk skrummer.
Ek dink dis baie goed vir die span dat niemand in n gemaksone kan wees nie, want as jy perform is jy in, en as jy nie perform nie, kan jy jou plek kwyt wees. Dit kweek n gesonde kompetisie in die squad.
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2019 at 3:08pm
Originally posted by valie valie wrote:

Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Een ding wat my pla van Swys is die "rotasie" van sommige spelers. Waarom Robbie Coetzee nie daar is om as backup te dien vir Marx verstaan ek nie. Dan iemand soos Simelani het blerrie goed gedoen tot dusver op 13, waarom word hy nou gedrop en iemand weer uit posisie gespeel (al het Diyanti varsity cup 13 gespeel, hy word tans as n vleuel gesien). Green het uitstekend gedoen op heelagter, nou word hy weer vleuel toe geskuif en iemand soos Combrinck maak gladnie eers die span nie. Ditto Lombard wat goed gedoen het tot dusver.. 

En op die bank het ons net 2 agterlyn spelers, of word Daymani nou gesien as 'n vleuel??
Ek dink nie dis n kwessie van sekers spelers wat onnodig geroteer of gedrop word nie. Hoewel Simelane baie goed is, het hy nie regtig die laaste 2 games die wereld aan die brand gespeel nie, terwyl ek nogals dink Aphiwe het sy kans briljant aangegryp. Robbie kort game time en die jong Campher kort blootstelling op die vlak. As Marx moet gerus word, of beseer raak, het ons dan n keuse van 3 backup hakers, wat al 3 SR ervaring het. Campher is blykbaar n baie sterk skrummer.
Ek dink dis baie goed vir die span dat niemand in n gemaksone kan wees nie, want as jy perform is jy in, en as jy nie perform nie, kan jy jou plek kwyt wees. Dit kweek n gesonde kompetisie in die squad.

Maar aan die ander kant wil jy ook he jou span moet settle en kombinasies gevestig raak. Ek stem 100% saam dat as 'n ou nie perform nie moet hy plek maak. My probleem is dat ouens wat wel perform het tot dusver gladnie eens die span maak nie. Terwyl 'n ou soos Orie gladnie 'n bal kan raakvang nie maar hy is daar. Ja hy verdedig goed en is goed met die lynstane, maar donner ek wil iets oorkom as hy keer op keer die bal laat val of verloor in kontak!
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2677
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2019 at 3:56pm
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Originally posted by valie valie wrote:

Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Een ding wat my pla van Swys is die "rotasie" van sommige spelers. Waarom Robbie Coetzee nie daar is om as backup te dien vir Marx verstaan ek nie. Dan iemand soos Simelani het blerrie goed gedoen tot dusver op 13, waarom word hy nou gedrop en iemand weer uit posisie gespeel (al het Diyanti varsity cup 13 gespeel, hy word tans as n vleuel gesien). Green het uitstekend gedoen op heelagter, nou word hy weer vleuel toe geskuif en iemand soos Combrinck maak gladnie eers die span nie. Ditto Lombard wat goed gedoen het tot dusver.. 

En op die bank het ons net 2 agterlyn spelers, of word Daymani nou gesien as 'n vleuel??
Ek dink nie dis n kwessie van sekers spelers wat onnodig geroteer of gedrop word nie. Hoewel Simelane baie goed is, het hy nie regtig die laaste 2 games die wereld aan die brand gespeel nie, terwyl ek nogals dink Aphiwe het sy kans briljant aangegryp. Robbie kort game time en die jong Campher kort blootstelling op die vlak. As Marx moet gerus word, of beseer raak, het ons dan n keuse van 3 backup hakers, wat al 3 SR ervaring het. Campher is blykbaar n baie sterk skrummer.
Ek dink dis baie goed vir die span dat niemand in n gemaksone kan wees nie, want as jy perform is jy in, en as jy nie perform nie, kan jy jou plek kwyt wees. Dit kweek n gesonde kompetisie in die squad.

Maar aan die ander kant wil jy ook he jou span moet settle en kombinasies gevestig raak. Ek stem 100% saam dat as 'n ou nie perform nie moet hy plek maak. My probleem is dat ouens wat wel perform het tot dusver gladnie eens die span maak nie. Terwyl 'n ou soos Orie gladnie 'n bal kan raakvang nie maar hy is daar. Ja hy verdedig goed en is goed met die lynstane, maar donner ek wil iets oorkom as hy keer op keer die bal laat val of verloor in kontak!
Ek hoor wat jy se van die kombinasies, maar aan die anderkant weer, as ons na die All Blacks kyk, konsentreer hulle meer daarop om n vergrote squad te ontwikkel in n span, (hulle kan maklik 3 spanne in die veld stoot wat meer toetse sal wen as verloor), as om net elke keer dieselfde ouens te speel.
Wat ons natuurlik ook moet onthou, is dat daar ook dalk spelers kan wees met niggles, en spelers wat vir sekere games, waar hulle dalk n beter impak kan maak, eerder as ander spelers, gekies word.
Ek verstaan jou frustrasie oor Orie. Hoewel sy algemene spel goed is, wil ek my ook bepoef elke keer as hy die bal verloor of aanslaan.
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1506
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2019 at 3:58pm
Simelane was puik sover, maar ek is baie opgewonde oor die senters. Sharks is onder druk en hul speel nie goed tans nie. Ons gaan net die slaap vinnig moet afskud, intesiteit op kry, dan behoort ons te wen. Combrinck het dalk niggles, maar hy het ook nog nie regtig goed gespeel nie, ook nie regtig sleg nie. Ek sal graag beter konsentrasie wil sien en minder breinpoepe en beter hantering en balretensie.
Up the Vaal!
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1506
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2019 at 4:02pm
Originally posted by Lion4ever Lion4ever wrote:

Originally posted by Goue Leeu Goue Leeu wrote:

Is Robbie Coetzee weer beseer? Waar is Combrinck?
Both are playing in the SS Challenge friendly vs the Sharks. 

Supersport Challenge (16:00):
Xerox Golden Lions vs Cell C Sharks (friendly): Shaun Reynolds; Ruan Combrinck, Franco Naude, Harold Vorster, Stean Pienaar; Gianni Lombard, Bradley Thain; Jo-Hanko de Villiers, PJ Steenkamp, James Venter, Darrien-Lane Landsberg, Ruben Schoeman, Johannes Jonker, Robbie Coetzee, Danie Mienie. Reserves: Pieter Jansen, Leo Kruger, Chergin Fillies, Cristen van Niekerk, MJ Pelser, Mandisi Mthiyane, Tinus Combrink, Jeanluc Cilliers, Eddie Fouche, Madosha Tambwe, Jan-Louis La Grange
Sjoe, ons diepte lyk glad nie sleg nie.
Up the Vaal!
Back to Top
LeeuBrul View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Boksburg
Status: Offline
Points: 2260
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LeeuBrul Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2019 at 5:12pm

Sharks team to face the Lions 


The Cell C Sharks team to face the Emirates Lions in Johannesburg shows minimal changes to from the side that narrowly lost to the Bulls.

In the forwards Kerron van Vuuren starts in place of Akker van der Merwe that will be starting his three-week suspension. This has necessitated a change on the bench where Fez Mbatha comes in as cover at hooker.

At fullback Curwin Bosch and Aphelele Fassi exchanges jerseys with Bosch wearing the no 15 jersey.

On the bench, Juan Schoeman comes in for Khutha Mchunu while JJ van der Mescht replaces Gideon Koegelenberg as cover at lock.

The Beast will start the match and make national history when he becomes the most capped South African rugby player in the competition. This will be his 157th appearance, overtaking the former record-holder Adriaan Strauss.

 

Cell C Sharks

1. Beast Mtawarira
2. Kerron van Vuuren
3. Coenie Oosthuizen
4. Ruben van Heerden
5. Hyron Andrews
6. Luke Stringer
7. Jacques Vermeulen
8. Daniel du Preez
9. Louis Schreuder (C)
10. Robert du Preez
11. Makazole Mapimpi
12. Andre Esterhuizen
13. Lukhanyo Am
14. Lwazi Mvovo
15. Curwin Bosch

Replacements
16. Fez Mbatha
17. Juan Schoeman
18. Thomas du Toit
19. JJ van der Mescht
20. Philip van der Walt
21. Grant Williams
22. Kobus van Wyk
23. Aphelele Fassi

Once a Lion always a lion
Back to Top
Goue Leeu View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 18-Apr-2016
Status: Offline
Points: 2219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Goue Leeu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2019 at 6:00pm
Hulle gaan ons weer probeer smoor in ons eie gebied.. hoop ons speel slim. Ons "exits" was nogal goed teen die Sunwolves.
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39116
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2019 at 8:33pm
Lions pre-match conference for Sharks match - 2 April 2019
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Apr-2019 at 7:12am
Originally posted by Goue Leeu Goue Leeu wrote:

Hulle gaan ons weer probeer smoor in ons eie gebied.. hoop ons speel slim. Ons "exits" was nogal goed teen die Sunwolves.

Stem, hul moenie elke keer die bal uit ons 22 probeer hardloop nie. Skop hom 'n paar keer eerder uit en dan probeer jy hul onkant vang deur dit te hardloop.


Back to Top
Simba View Drop Down
Pasgebore Leeu
Pasgebore Leeu


Joined: 22-Sep-2016
Location: Gauteng
Status: Offline
Points: 82
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Simba Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Apr-2019 at 8:15am

Ek stem. Hulle gaan weer die rush defense doen en ons probeer ontwrig. Kom uit die 22 uit. Ek dink ook dis hoekom Dyanthi op senter speel is om ook rush defense op hulle uit te oefen.

db
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39116
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Apr-2019 at 9:39am
Mike Fraser will referee the match between the #Lions and the #Sharks at Ellis Park on Friday, kickoff is at 19:10
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39116
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Apr-2019 at 9:41am
Sharks se span en wedstrydbeamptes opgedateer
Back to Top
monster View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 05-Apr-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 660
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote monster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Apr-2019 at 10:01am
Hoor uit die Kaap uit dat Carlu Sadie sê hy is baie gelukig by die Leeus ... gelukigste wat hy nog in sy rugby loobaan was .... goeie nuus

Edited by monster - 03-Apr-2019 at 10:01am
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39116
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Apr-2019 at 10:07am
Fantastiese nuus, hoop hy besluit om langer aan te bly
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2719
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Apr-2019 at 10:10am
Originally posted by monster monster wrote:

Hoor uit die Kaap uit dat Carlu Sadie sê hy is baie gelukig by die Leeus ... gelukigste wat hy nog in sy rugby loobaan was .... goeie nuus

Ons gaan moet uithaal en wys om hom hier te hou wel, Stormers gaan groot budget hê na die WC
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Apr-2019 at 10:21am
Stem oor Sadie, hy was great tot dusver! Ek wonder hoeveel het dit te doen met Julian se coaching?
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39116
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Apr-2019 at 10:23am
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Stem oor Sadie, hy was great tot dusver! Ek wonder hoeveel het dit te doen met Julian se coaching?

Baie, ek het al so 2 of 3 keer die laaste ruk met Julian gesels en hy werk baie nou saam met Sadie
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Apr-2019 at 10:25am
Ek dink Sadie het ook mos op 'n stadium gese Julian het n groot invloed op sy lewe. Dit is great om sulke goed te hoor
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2677
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Apr-2019 at 10:38am
Dis goeie nuus.
Ek moet se, ek hou van wat ek sien by Frans van Wyk ook.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 7>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.187 seconds.