Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > Super Rugby
  New Posts New Posts RSS Feed - Match 19 - Lions vs Bulls
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play Cardiff at Ellis Park in the URC on 11 May 2024, kickoff is at 18:15

Match 19 - Lions vs Bulls

 Post Reply Post Reply Page  <1 78910>
Author
Message
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 10:07am
Originally posted by valie valie wrote:

Originally posted by emiel1 emiel1 wrote:

Om jong spelers in 'n sukkelende span in te bring gaan net hulle selfvertroue breek. Meeste van die ervare huidige spelers het onder 'n ander afrigtingspan uitstekende dinamiese rugby gespeel. Die afrigtingspan moes al lankal ernstige selfondersoek gedoen het. Rugby bestaan uit meer as lynstaan rolmaalbewegings en skrums. Vaardigheid en die vermoe om die situasie te speel ontbreek tans. 
Dis waar ja, maar vaardigheidis nie die afrigter se verantwoordelikheid nie. 'n Speler wat nie n bal kan vang, en ewe goed uitgee na beid kante toe nie, hoort nie op die vlak nie. Die aanvals afrigter besluit oor die strategie op aanval. as die spelers dit nie kan uitvoer nie, kan hy nie alleen die blaam dra vir dit nie. Die spelers sal hard na hulleself moet kyk en verantwoordelikheid vat op die veld.
Dieselfde vir spelers wat nie die reels ken nie. Ek wil in my broek kak as die ref vir Marnus se om die bal te los en hy hou aan om dit te speel. Dieselfde toe hy getackle is en hy los nie die bal nie, maar staan op en hol verder. Dit is iets wat jy in laerskool al leer.

Dis wel die afrigter se skuld as hy gewoontemisdadigers bly kies, indien daar spelers is wat wel die vaardighede en ondervinding het.


Ek stem Valie
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1506
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 10:18am
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Originally posted by valie valie wrote:

Originally posted by emiel1 emiel1 wrote:

Om jong spelers in 'n sukkelende span in te bring gaan net hulle selfvertroue breek. Meeste van die ervare huidige spelers het onder 'n ander afrigtingspan uitstekende dinamiese rugby gespeel. Die afrigtingspan moes al lankal ernstige selfondersoek gedoen het. Rugby bestaan uit meer as lynstaan rolmaalbewegings en skrums. Vaardigheid en die vermoe om die situasie te speel ontbreek tans. 
Dis waar ja, maar vaardigheidis nie die afrigter se verantwoordelikheid nie. 'n Speler wat nie n bal kan vang, en ewe goed uitgee na beid kante toe nie, hoort nie op die vlak nie. Die aanvals afrigter besluit oor die strategie op aanval. as die spelers dit nie kan uitvoer nie, kan hy nie alleen die blaam dra vir dit nie. Die spelers sal hard na hulleself moet kyk en verantwoordelikheid vat op die veld.
Dieselfde vir spelers wat nie die reels ken nie. Ek wil in my broek kak as die ref vir Marnus se om die bal te los en hy hou aan om dit te speel. Dieselfde toe hy getackle is en hy los nie die bal nie, maar staan op en hol verder. Dit is iets wat jy in laerskool al leer.

Dis wel die afrigter se skuld as hy gewoontemisdadigers bly kies, indien daar spelers is wat wel die vaardighede en ondervinding het.


Ek stem Valie


Dit is die grootste probleem van die Swys de Bruin-era by die Leeus- spankeuses.
Up the Vaal!
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 10:28am
Ek het dit al voorheen gese, maar ek dink dit is seker onredelik om die hele agterlyn summier te vervang. Ek sou Groom heeltemal weglaat, begin met Ross en sit Dillon op die bank. Begin dalk met Reynolds op 12, of haal Elton na 50min af en gee Reynolds 30min op 10. Anders, begin met 'n nuwe 12 en hou Mapoe vir die ervaring. Commies en Skosan op vleuel, of Commies of Mahuza op 15 en sit Boeboes op die bank
Back to Top
5port View Drop Down
Pasgebore Leeu
Pasgebore Leeu
Avatar

Joined: 18-Jan-2018
Location: Roodepoort
Status: Offline
Points: 30
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote 5port Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 10:42am
Voster, Mapoe, Coetzee, Groom selfs jantjies is in 'n comfortzone... Hulle kort druk van die youngsters af om aantehou perform. As een of twee youngsters die kans kry gaan hulle dalk weer speel vir hulle plek en nie net 'n naam wees op die teamsheet nie.

Vanaf trokkie weg is is daar niemand wat hom meer op sy tone hou nie... net as 'n voorbeeld.
Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Offline
Points: 517
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 10:43am
Ek sien dinge ietwat anders. Vaardigheid word grootliks onder druk in wedstryd situasies verbeter. 'n Span wat konstant verkrampte beperkte rugby speel gaan nie vaardigheid verbeter nie, maak nie saak hoe hard hulle dit oefen nie. 
Back to Top
Lion4ever View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Roodepoort
Status: Offline
Points: 2000
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lion4ever Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 11:10am
I have said it before, we seem to lack creativity in the backline. Especially at center. Elton's game depends largely on his distribution skills. We do not have anyone able to break that first line of defence to create space. So we become very easy to defend against, as the passes are easy to read. The rush defences we play against seem to be quicker than the ball. In years gone by, the ball would move down the line, and either no 13 or the wing would be given space to move in and break the line. Now, by the time our 13 gets the ball, his opposite number is on him. Just my opinion on why we seem to be flat in the backline.
Back to Top
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: Bronkhorstsprui
Status: Offline
Points: 2162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 11:26am
Originally posted by 5port 5port wrote:

Voster, Mapoe, Coetzee, Groom selfs jantjies is in 'n comfortzone... Hulle kort druk van die youngsters af om aantehou perform. As een of twee youngsters die kans kry gaan hulle dalk weer speel vir hulle plek en nie net 'n naam wees op die teamsheet nie.

Vanaf trokkie weg is is daar niemand wat hom meer op sy tone hou nie... net as 'n voorbeeld.
Het nog nooit perform nie...
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Back to Top
5port View Drop Down
Pasgebore Leeu
Pasgebore Leeu
Avatar

Joined: 18-Jan-2018
Location: Roodepoort
Status: Offline
Points: 30
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote 5port Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 11:37am
Yip, net 'n naam
Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Offline
Points: 517
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 11:51am
Originally posted by Lion4ever Lion4ever wrote:

I have said it before, we seem to lack creativity in the backline. Especially at center. Elton's game depends largely on his distribution skills. We do not have anyone able to break that first line of defence to create space. So we become very easy to defend against, as the passes are easy to read. The rush defences we play against seem to be quicker than the ball. In years gone by, the ball would move down the line, and either no 13 or the wing would be given space to move in and break the line. Now, by the time our 13 gets the ball, his opposite number is on him. Just my opinion on why we seem to be flat in the backline.

Tinkering with team selections is like re-arranging the deck chairs on the Titanic when the actual problem lies with the captain.
Back to Top
Lion4ever View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Roodepoort
Status: Offline
Points: 2000
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lion4ever Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 12:02pm
Originally posted by emiel1 emiel1 wrote:

Originally posted by Lion4ever Lion4ever wrote:

I have said it before, we seem to lack creativity in the backline. Especially at center. Elton's game depends largely on his distribution skills. We do not have anyone able to break that first line of defence to create space. So we become very easy to defend against, as the passes are easy to read. The rush defences we play against seem to be quicker than the ball. In years gone by, the ball would move down the line, and either no 13 or the wing would be given space to move in and break the line. Now, by the time our 13 gets the ball, his opposite number is on him. Just my opinion on why we seem to be flat in the backline.

Tinkering with team selections is like re-arranging the deck chairs on the Titanic when the actual problem lies with the captain.
Interesting statement. Are you saying WW is the problem, or the fact that MM did not exactly cover himself in glory on Saturday? 
Back to Top
5port View Drop Down
Pasgebore Leeu
Pasgebore Leeu
Avatar

Joined: 18-Jan-2018
Location: Roodepoort
Status: Offline
Points: 30
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote 5port Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 12:08pm
Originally posted by emiel1 emiel1 wrote:

Originally posted by Lion4ever Lion4ever wrote:

I have said it before, we seem to lack creativity in the backline. Especially at center. Elton's game depends largely on his distribution skills. We do not have anyone able to break that first line of defence to create space. So we become very easy to defend against, as the passes are easy to read. The rush defences we play against seem to be quicker than the ball. In years gone by, the ball would move down the line, and either no 13 or the wing would be given space to move in and break the line. Now, by the time our 13 gets the ball, his opposite number is on him. Just my opinion on why we seem to be flat in the backline.

Tinkering with team selections is like re-arranging the deck chairs on the Titanic when the actual problem lies with the captain.

Jag - backline was poor - strike 1
Sto - backline was worse - strike 2
Bul - backline still nbot performing - strike 3

I agree with Lion4ever we need to give voster a rest... but who can get a chance to stepup???

Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Offline
Points: 517
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 12:13pm
Originally posted by Lion4ever Lion4ever wrote:

Originally posted by emiel1 emiel1 wrote:

Originally posted by Lion4ever Lion4ever wrote:

I have said it before, we seem to lack creativity in the backline. Especially at center. Elton's game depends largely on his distribution skills. We do not have anyone able to break that first line of defence to create space. So we become very easy to defend against, as the passes are easy to read. The rush defences we play against seem to be quicker than the ball. In years gone by, the ball would move down the line, and either no 13 or the wing would be given space to move in and break the line. Now, by the time our 13 gets the ball, his opposite number is on him. Just my opinion on why we seem to be flat in the backline.

Tinkering with team selections is like re-arranging the deck chairs on the Titanic when the actual problem lies with the captain.
Interesting statement. Are you saying WW is the problem, or the fact that MM did not exactly cover himself in glory on Saturday? 

Was referring to the captain of the Titanic(i.e. o Our coaching management). Yip i know management are not the ones making mistakes under pressure on the field, but with the present one dimensional game plan, the team will not evolve.


Edited by emiel1 - 05-Mar-2019 at 12:15pm
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 12:39pm
Originally posted by 5port 5port wrote:

Originally posted by emiel1 emiel1 wrote:

Originally posted by Lion4ever Lion4ever wrote:

I have said it before, we seem to lack creativity in the backline. Especially at center. Elton's game depends largely on his distribution skills. We do not have anyone able to break that first line of defence to create space. So we become very easy to defend against, as the passes are easy to read. The rush defences we play against seem to be quicker than the ball. In years gone by, the ball would move down the line, and either no 13 or the wing would be given space to move in and break the line. Now, by the time our 13 gets the ball, his opposite number is on him. Just my opinion on why we seem to be flat in the backline.

Tinkering with team selections is like re-arranging the deck chairs on the Titanic when the actual problem lies with the captain.

Jag - backline was poor - strike 1
Sto - backline was worse - strike 2
Bul - backline still nbot performing - strike 3

I agree with Lion4ever we need to give voster a rest... but who can get a chance to stepup???


Ek dink nie dit is net Vorster wat die probleem is nie. Maar dit help nie mens drop Mapoe en behou Vorster, want dan gaan die nuwe 13 elkgeval nooit die bal kry nie, of hy kry bal en man terselfdertyd. Dit maak vir my meer sin om 'n nuwe 12 te probeer wat 'n beter spelskepper is, wat dalk Mapoe sal trigger om beter lyne te hardloop of bietjie spasie te kry. Maar ek dink hy raak elkgeval bietjie lank in die tand, hy het nie meer die spoed wat hy 5 jaar terug gehad het nie

Back to Top
Goue Leeu View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 18-Apr-2016
Status: Offline
Points: 2219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Goue Leeu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 1:07pm
Ek sien Vorster is maar 25 en Mapoe 30. Albei het nog vrek baie rugby in hulle en behoort eintlik net beter te word (veral Vorster). Swys moet eenvoudig iets doen om die ouens weer aan die brand te kry. 'n Skrummie met goeie, vinnige diens is sekerlik die eerste stappie in daardie rigting.
Back to Top
AK  View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote AK  Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 1:46pm
Originally posted by Goue Leeu Goue Leeu wrote:

Ek sien Vorster is maar 25 en Mapoe 30. Albei het nog vrek baie rugby in hulle en behoort eintlik net beter te word (veral Vorster). Swys moet eenvoudig iets doen om die ouens weer aan die brand te kry. 'n Skrummie met goeie, vinnige diens is sekerlik die eerste stappie in daardie rigting.

Ek het baie van Vorster gehou toe hy begin het maar hy is net nie dieselfde na sy twee knie ligament beserings nie. Ek dink hy is maar versigtig en het dalk ook spoed verloor....
Back to Top
5port View Drop Down
Pasgebore Leeu
Pasgebore Leeu
Avatar

Joined: 18-Jan-2018
Location: Roodepoort
Status: Offline
Points: 30
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote 5port Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 1:46pm
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Originally posted by 5port 5port wrote:

Originally posted by emiel1 emiel1 wrote:

Originally posted by Lion4ever Lion4ever wrote:

I have said it before, we seem to lack creativity in the backline. Especially at center. Elton's game depends largely on his distribution skills. We do not have anyone able to break that first line of defence to create space. So we become very easy to defend against, as the passes are easy to read. The rush defences we play against seem to be quicker than the ball. In years gone by, the ball would move down the line, and either no 13 or the wing would be given space to move in and break the line. Now, by the time our 13 gets the ball, his opposite number is on him. Just my opinion on why we seem to be flat in the backline.

Tinkering with team selections is like re-arranging the deck chairs on the Titanic when the actual problem lies with the captain.

Jag - backline was poor - strike 1
Sto - backline was worse - strike 2
Bul - backline still nbot performing - strike 3

I agree with Lion4ever we need to give voster a rest... but who can get a chance to stepup???


Ek dink nie dit is net Vorster wat die probleem is nie. Maar dit help nie mens drop Mapoe en behou Vorster, want dan gaan die nuwe 13 elkgeval nooit die bal kry nie, of hy kry bal en man terselfdertyd. Dit maak vir my meer sin om 'n nuwe 12 te probeer wat 'n beter spelskepper is, wat dalk Mapoe sal trigger om beter lyne te hardloop of bietjie spasie te kry. Maar ek dink hy raak elkgeval bietjie lank in die tand, hy het nie meer die spoed wat hy 5 jaar terug gehad het nie


Ek stem maar Voster sal net my verandering wees. Pyn is net dat Reynolds 'n erkende 10 is en nie 12 nie en franco naude is splinter nuut. Ons het geen ander youngster wat regtig kan kompeteer vir die 12 trui nie.

Op 13 is daar simi wat kan inval selfs dyanti(ek het net nog nie so baie vertoue met sy hande nie).


Back to Top
ROOIHART View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 13-Apr-2016
Location: Johannesburg
Status: Offline
Points: 494
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ROOIHART Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 2:26pm
Met die hoeveelheid goeie bal wat ons op die oomblik genereer kan jy Danie Gerber in ons agterlyn sit, dit sal nie help. Begin voor imo en dan sal die backs vlerke kry. Al 7 backs is nie skielik swak, hulle is maar net op agtervoet.

Met al die jongmanne wat voor hulle voete probeer vind sal ek ook daarteen waak om nog meer onervare spelers agter in te bring. Ons het Saterdag in die eerste helfte 75% balbesit teen ons gehad en net een drie afgestaan. Ou moet krediet gee vir hoe die manne in die middelvekd verdedig ook. 
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2677
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 2:34pm
Originally posted by ROOIHART ROOIHART wrote:

Met die hoeveelheid goeie bal wat ons op die oomblik genereer kan jy Danie Gerber in ons agterlyn sit, dit sal nie help. Begin voor imo en dan sal die backs vlerke kry. Al 7 backs is nie skielik swak, hulle is maar net op agtervoet.

Met al die jongmanne wat voor hulle voete probeer vind sal ek ook daarteen waak om nog meer onervare spelers agter in te bring. Ons het Saterdag in die eerste helfte 75% balbesit teen ons gehad en net een drie afgestaan. Ou moet krediet gee vir hoe die manne in die middelvekd verdedig ook. 
Amen!
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 2:39pm
Originally posted by ROOIHART ROOIHART wrote:

Met die hoeveelheid goeie bal wat ons op die oomblik genereer kan jy Danie Gerber in ons agterlyn sit, dit sal nie help. Begin voor imo en dan sal die backs vlerke kry. Al 7 backs is nie skielik swak, hulle is maar net op agtervoet.

Met al die jongmanne wat voor hulle voete probeer vind sal ek ook daarteen waak om nog meer onervare spelers agter in te bring. Ons het Saterdag in die eerste helfte 75% balbesit teen ons gehad en net een drie afgestaan. Ou moet krediet gee vir hoe die manne in die middelvekd verdedig ook. 

Ek stem nie saam nie. Ons scrums is solid, en teen WP selfs dominerend. As dit nie voorvoet bal verskaf nie dan weet ek nie wat doen nie? Lynstane is ok. Ons kan wel beter doen by die breakdown om bal te beskerm en vinniger uit te kry, maar dis nie asof ons runners 5m terug geduik word elke keer nie
Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Offline
Points: 517
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 2:42pm
Dit is gewoonlik die gebruik om 'n "linebreaker" langs 'n spelskepper no 10 soos Jantjies te speel,en dan weer 'n spelskepper op 13 vir die buite agterspelers. Probleem is dat beide Jantjies en Vorster beide skeppende spelers is. Tans probeer hulle Vorster as stormram te gebruik (nie su natuurlike sterkpunt nie). Maar dit maak nie saak wie hulle op 10, 12 en 13 speel indien die span as geheel se vaardigheidvlkke drasties verbeter nie.  
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 2:58pm
Originally posted by ROOIHART ROOIHART wrote:

Met die hoeveelheid goeie bal wat ons op die oomblik genereer kan jy Danie Gerber in ons agterlyn sit, dit sal nie help. Begin voor imo en dan sal die backs vlerke kry. Al 7 backs is nie skielik swak, hulle is maar net op agtervoet.

Met al die jongmanne wat voor hulle voete probeer vind sal ek ook daarteen waak om nog meer onervare spelers agter in te bring. Ons het Saterdag in die eerste helfte 75% balbesit teen ons gehad en net een drie afgestaan. Ou moet krediet gee vir hoe die manne in die middelvekd verdedig ook. 


Ek stem glad nie saam nie, toe Lombaard opkom teen Stormers het hy goed gelyk. Teen Jags het ons pak definitief die game domineer en niemand in ons agterlyn het daar uitgestaan nie.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
monster View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 05-Apr-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 660
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote monster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 2:58pm
Originally posted by emiel1 emiel1 wrote:

Dit is gewoonlik die gebruik om 'n "linebreaker" langs 'n spelskepper no 10 soos Jantjies te speel,en dan weer 'n spelskepper op 13 vir die buite agterspelers. Probleem is dat beide Jantjies en Vorster beide skeppende spelers is. Tans probeer hulle Vorster as stormram te gebruik (nie su natuurlike sterkpunt nie). Maar dit maak nie saak wie hulle op 10, 12 en 13 speel indien die span as geheel se vaardigheidvlkke drasties verbeter nie.  

My mening .... Ross op 9 gaan n paar probleme oplos... Groom kyk te veel rond voor hy n besluit neem as 9 by ruck aankom moet hy weet wat hy  gaan doen ....  Boeboes is nie meer wat hy was na hy onder  Alister se hande deur is nie ... gee Combrink op 15 n kans en kry n baldraer op 7 (hopenlik is Brink gou reg ... speel kwagga op 8 tot WW terug is


Edited by monster - 05-Mar-2019 at 3:00pm
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2677
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 3:04pm
Dit help nie ons pak wen net ons vaste fasette soos skrums en lynstane, maar wanneer ons by na n paar fases die bal moet vinnig maak, is daar geen momentum nie, maw ons vat die bal deur fases, maar verloor veld of gaan net 3 tree vorentoe. Dis weereens wat ek bedoel het in n vorige post dat ons nie die collisions domineer nie. Die kere wat ons wel momentum opbou, verloor ons die bal, of staan n stupid strafskop af.
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 3:11pm
Originally posted by valie valie wrote:

Dit help nie ons pak wen net ons vaste fasette soos skrums en lynstane, maar wanneer ons by na n paar fases die bal moet vinnig maak, is daar geen momentum nie, maw ons vat die bal deur fases, maar verloor veld of gaan net 3 tree vorentoe. Dis weereens wat ek bedoel het in n vorige post dat ons nie die collisions domineer nie. Die kere wat ons wel momentum opbou, verloor ons die bal, of staan n stupid strafskop af.

Valie, ek hoor wat jy se. Maar ek dink ons ouens doen OK om oor die voordeel lyn te kom huidiglik. Selfs ons klein ouens soos Kwagga en Schoeman is moer sterk en moeilik om grond toe te bring. Ek vat eerder so tipe speler as 'n EE wat almal altyd loof en prys oor hy so monster is en die collisions wen, wat absoluut BS is! Hy is al baie op sy gat gesit deur baie kleiner ouens. Maar ja, daar sal meer balans in ons pak wees as iemand soos Brink terug is, of as Ferreira nog op slot gehad het
Back to Top
petri View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 04-Apr-2016
Status: Offline
Points: 230
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote petri Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Mar-2019 at 3:28pm
Wat is die nuutste nuus rakende WW?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 78910>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.250 seconds.