Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > Super Rugby
  New Posts New Posts RSS Feed - Match 19 - Lions vs Bulls
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play Glasgow Warriors at Ellis Park in the URC on 18 May 2024, kickoff is at 16:05

Match 19 - Lions vs Bulls

 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 10>
Author
Message
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2677
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 1:42pm
Ons is kwesbaar in die lynstane, plus Lewies lyk of hy by ons, net soos by die sharks, n passasier is. Ek hoop regtig hy bewys my verkeerd.


Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1506
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 1:43pm
Kan iemand vir my verduidelik hoekom speel Reynolds nie? Het hy 'n niggle. Of het ek die verkeerde opinie van hom? Hy is beslis nie die antwoord op al ons vrae nie, maar hel, hy was laasjaar een van die min ouens wie bestendig was die paar kere wat hy wel kans gekry het in SR en CC.
Up the Vaal!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 1:44pm
Swys se die gameplan teen die Jaguares en Stormers was om met die voorries te speel, en teen die Bulle gaan hulle meer konsentreer om met die backs te speel. Kom ons kyk maar. Hy se ook die trip na Buenos Aires is te blameer vir die span se swak 2de helfte teen die Stormers, hy se die manne was flou met rustyd en obviously kan mens nie al XV vervang nie, maar dis seker hoekom hy die plaasvervangers so vroeg opgebring het.

Die logiese gevolgtrekking om te maak is dat die Bulle Saterdag ook flou gaan wees in die 2de helfte.

Hy is opgewonde oor Franco Naude op Senter, hy se hy kan 'n 2de Rohan Janse van Rensburg vir ons wees


Edited by Transvaal - 28-Feb-2019 at 1:46pm
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2677
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 1:46pm
Ek sien Robert Kruger speel in die voorwedstryd teen die valke ook.
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 1:47pm
Originally posted by valie valie wrote:

Ek sien Robert Kruger speel in die voorwedstryd teen die valke ook.

LOL...goed opgetel maar dit moet verkeerd wees, hy sal verseker nie in altwee games speel nie
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1506
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 1:48pm
Originally posted by Attie Karate Attie Karate wrote:

Kan iemand vir my verduidelik hoekom speel Reynolds nie? Het hy 'n niggle. Of het ek die verkeerde opinie van hom? Hy is beslis nie die antwoord op al ons vrae nie, maar hel, hy was laasjaar een van die min ouens wie bestendig was die paar kere wat hy wel kans gekry het in SR en CC.


Sien Reynolds speel in die jong span.
Up the Vaal!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 1:50pm
Originally posted by Attie Karate Attie Karate wrote:

Originally posted by Attie Karate Attie Karate wrote:

Kan iemand vir my verduidelik hoekom speel Reynolds nie? Het hy 'n niggle. Of het ek die verkeerde opinie van hom? Hy is beslis nie die antwoord op al ons vrae nie, maar hel, hy was laasjaar een van die min ouens wie bestendig was die paar kere wat hy wel kans gekry het in SR en CC.


Sien Reynolds speel in die jong span.

op 12 ja. Franco Naude wat op die bank is, is 'n lekker groot en sterk senter, kom ons kyk wat maak hy as hy Saterdag kans kry
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 1:58pm
Eish manne, ek weet darem nie oor Swys se spankeuses nie. Dit is vir my asof Swys nie weet waar om te vat en waar om te los nie. Een week is 'n ou in, vlg week is hy uit sonder om regtig 'n kans te gekry het. Bv Reynolds. Soos Attie gese het, die min kans wat die arme ou gekry het het hy goed gedoen. So nou het ons gladnie eers 'n reserwe scrummie of losskakel op die bank nie. Ons sit met Groom en Elton, en soos laas nwk, as hulle die dag nie op form is nie is ons in die kak. Net so dink ek Boeboes en Mapoe, selfs Vorster, verdien om bietjie op die bank te sit. Maar hulle speel week na week maak nie saak hoe hul form is nie..

Nou met die Naude ou, watse boodskap stuur dit aan Simelani wat deur die leeu ranks gekom het? En wat self nie sleg gedoen het met die min kanse wat hy gegun was nie?

Nee hel ek weet darem nie..
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 2:00pm
Leeubok, is Ross Cronje dan 'n flank?
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 2:02pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Leeubok, is Ross Cronje dan 'n flank?

Oeps, het hom nie eers raak gesien nie!

Maar as ek reg onthou het ons die eerste 2 games sonder n reserwe scrummie gespeel? Of is ek weer verkeerd?
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 2:03pm
En Franco Naude is 'n 12, as ek die situasie reg lees kry hy kans om te sien of hy dalk vorentoe die begin 12 gaan wees. Simelane is 'n 13 of vleuel of 15, maar sy kans sal kom, hy het baie talent en sal waarskynlik volgende jaar meer in die begin XV wees as op die bank
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 2:04pm
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Leeubok, is Ross Cronje dan 'n flank?

Oeps, het hom nie eers raak gesien nie!

Maar as ek reg onthou het ons die eerste 2 games sonder n reserwe scrummie gespeel? Of is ek weer verkeerd?

Ja jy is verkeerd, Dillon Smit was op die bank teen die Jaguares, maar laas naweek was daar wel nie 'n skrummie op die bank nie
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 2:08pm
Ek het so bietjie met Lemmer ook gesels om te hoor of ons die Bulle se skrums bietjie gaan teiken omdat hulle skrum stats ook bietjie aan die swakkerige kant lyk, en hy se toe dis hoe rugby werk, jy teiken ALTYD die opponente se skrums en lynstane, ongeag van hoe goed of sleg hulle stats is. Nou weet ek ook. 
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 2:08pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Leeubok, is Ross Cronje dan 'n flank?

Oeps, het hom nie eers raak gesien nie!

Maar as ek reg onthou het ons die eerste 2 games sonder n reserwe scrummie gespeel? Of is ek weer verkeerd?

Ja jy is verkeerd, Dillon Smit was op die bank teen die Jaguares, maar laas naweek was daar wel nie 'n skrummie op die bank nie

Ok, ek kon net highlights van die Jags game sien so kon nie lekker onthou nie. 

Maar maak nie saak nie, ek bly by my standpunt dat party van Swys se seleksies nie lekker sin maak nie. 
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 2:14pm
Mens gaan seker nie altyd saamstem met die afrigter nie, maar dis ook seker nie die maklikste ding om 'n span te moet kies nie wat jy gaan nooit almal tevrede stel nie. Ek het bietjie aflyn met Swys gesels, hy se die feit dat Rohan gewaai het was 'n reuse gatslag vir die Leeus. Ek dink hy weet sy Senters vuur nie op al hulle silinders nie
Back to Top
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: Bronkhorstsprui
Status: Offline
Points: 2162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 2:18pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Mens gaan seker nie altyd saamstem met die afrigter nie, maar dis ook seker nie die maklikste ding om 'n span te moet kies nie wat jy gaan nooit almal tevrede stel nie. Ek het bietjie aflyn met Swys gesels, hy se die feit dat Rohan gewaai het was 'n reuse gatslag vir die Leeus. Ek dink hy weet sy Senters vuur nie op al hulle silinders nie
Maak nie lekker sin nie? Rohan het dan 90% van die tyd op die bench gesit en ander wedstryde moes hy vleuel speel? Het regtig nie gelyk of Swys dink hy is goed genoeg nie, nou kies hy 'n speler wat "die volgende Rohan" kan wees.... Vir wat? Om ook op die bench te sit of vleuel te speel?
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 2:22pm
Originally posted by WitBoer WitBoer wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Mens gaan seker nie altyd saamstem met die afrigter nie, maar dis ook seker nie die maklikste ding om 'n span te moet kies nie wat jy gaan nooit almal tevrede stel nie. Ek het bietjie aflyn met Swys gesels, hy se die feit dat Rohan gewaai het was 'n reuse gatslag vir die Leeus. Ek dink hy weet sy Senters vuur nie op al hulle silinders nie
Maak nie lekker sin nie? Rohan het dan 90% van die tyd op die bench gesit en ander wedstryde moes hy vleuel speel? Het regtig nie gelyk of Swys dink hy is goed genoeg nie, nou kies hy 'n speler wat "die volgende Rohan" kan wees.... Vir wat? Om ook op die bench te sit of vleuel te speel?

Presies, wou dit ook nounet uitwys. Dit was een van die redes wat Rohan gese het hoekom hy gewaai het
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 2:24pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Mens gaan seker nie altyd saamstem met die afrigter nie, maar dis ook seker nie die maklikste ding om 'n span te moet kies nie wat jy gaan nooit almal tevrede stel nie. Ek het bietjie aflyn met Swys gesels, hy se die feit dat Rohan gewaai het was 'n reuse gatslag vir die Leeus. Ek dink hy weet sy Senters vuur nie op al hulle silinders nie

As hy weet die senters speel nie goed nie, waarom kry Reynolds (eintlik 'n 10), Simelani, Ras en Lombard (ook eintlik 'n 10) nie meer kans nie? Nou gaan haal hy 'n bul discard en druk hom summier in die span bo die ander wat goed gedoen het met die min kans wat hul gegun is
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2720
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 2:25pm
hoop sy hande is beter as Rohan sinne
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 2:53pm
Originally posted by PaBz0r PaBz0r wrote:

hoop sy hande is beter as Rohan sinne


Ja, maar die probleem was mos met Rohan se oë. Hyt mos een of ander sig probleem gehad, weet nie of julle die artikel destyds gelees het waarvan hy daaroor gepraat het.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
5port View Drop Down
Pasgebore Leeu
Pasgebore Leeu
Avatar

Joined: 18-Jan-2018
Location: Roodepoort
Status: Offline
Points: 30
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote 5port Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 3:48pm
Dink julle Marx is die regte ou vir kaptein?
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1506
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 3:56pm
Originally posted by 5port 5port wrote:

Dink julle Marx is die regte ou vir kaptein?
Ek sou dalk eerder vir Kwagga gegaan het, maar Marx sal fine wees. Solank hy net nie soos 'n trompoppie rondstaan en heeltyd sy toys gooi soos EJ laasnaweek nie.
Up the Vaal!
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1506
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 4:02pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Mens gaan seker nie altyd saamstem met die afrigter nie, maar dis ook seker nie die maklikste ding om 'n span te moet kies nie wat jy gaan nooit almal tevrede stel nie. Ek het bietjie aflyn met Swys gesels, hy se die feit dat Rohan gewaai het was 'n reuse gatslag vir die Leeus. Ek dink hy weet sy Senters vuur nie op al hulle silinders nie


Dis onmoontlik om almal tevrede te stel, maar die huidige volstruis-mentaliteit t.o.v. spelers wie nou al baie lank swak speel is, is baie kommerwekkend.
Up the Vaal!
Back to Top
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: Bronkhorstsprui
Status: Offline
Points: 2162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 4:04pm
Originally posted by 5port 5port wrote:

Dink julle Marx is die regte ou vir kaptein?
Ek dink hy sal goed doen daar. Hy is nie 'n windgat soos Jantjies of Bismarck nie, lyk na 'n heel kalm ou wat oopkop is. Dalk net wat ons nodig het. Hy is nie 'n Whiteley nie, maar ten minste is hy verseker van sy plek.
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Back to Top
ROOIHART View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 13-Apr-2016
Location: Johannesburg
Status: Offline
Points: 494
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ROOIHART Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Feb-2019 at 4:11pm
Originally posted by WitBoer WitBoer wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Mens gaan seker nie altyd saamstem met die afrigter nie, maar dis ook seker nie die maklikste ding om 'n span te moet kies nie wat jy gaan nooit almal tevrede stel nie. Ek het bietjie aflyn met Swys gesels, hy se die feit dat Rohan gewaai het was 'n reuse gatslag vir die Leeus. Ek dink hy weet sy Senters vuur nie op al hulle silinders nie
Maak nie lekker sin nie? Rohan het dan 90% van die tyd op die bench gesit en ander wedstryde moes hy vleuel speel? Het regtig nie gelyk of Swys dink hy is goed genoeg nie, nou kies hy 'n speler wat "die volgende Rohan" kan wees.... Vir wat? Om ook op die bench te sit of vleuel te speel?

Nee, Rohan het sover ek weet slegs teen die Sunwolves op vleuel begin en dit was na swak vertoning teen die Blues waar hy eintlik gelukkig was om sy plek in span te behou. Hy het verder 6 wedstryde op senter begin en 5 op die bank gewees voor hy mos weer beseer was. 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 10>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.250 seconds.