Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > Super Rugby
  New Posts New Posts RSS Feed - Leeus-vleuels in onderlinge stryd gewikkel
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play the Ospreys in Swansea in the URC on 30 March 2024, kickoff is at 17:05

Leeus-vleuels in onderlinge stryd gewikkel

 Post Reply Post Reply
Author
Message
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Leeus-vleuels in onderlinge stryd gewikkel
    Posted: 20-Feb-2019 at 12:23pm
https://www.netwerk24.com/Sport/Rugby/Super-Rugby/leeus-vleuels-in-onderlinge-stryd-gewikkel-20190220

Dit is wonderlik vir die Leeus dat daar sulke strawwe mededinging onder die vleuels in die groep is, sê Madosh Tambwe, een van dié span se opwindende jong blitse.

“Dis lekker om ouens soos Aphiwe Dyantyi, Courtnall Skosan, Ruan Combrinck en myself in die groep te hê. Ons spoor mekaar tot groter hoogtes aan,” sê die 21-jarige Tambwe.

Dié sneller, wat in die Demokratiese Republiek van die Kongo gebore is, het in 2018 vir hom naam gemaak toe hy vier drieë teen die Stormers gedruk het in dié spanne se Superrugby-wedstryd op Ellispark.

Dyantyi en Skosan is vir die beginspan gekies in die Leeus se eerste kragmeting van die seisoen, wat hulle met 25-16 teen die Jaguares in Buenos Aires gewen het. Combrinck was op die plaasvervangersbank.

Hoe kan Tambwe homself laat uitstaan tussen dié drie Springbokke?

“Wanneer ek oefen, oefen ek my hart uit. Wanneer my kans kom, gaan ek dit met albei hande aangryp,” sê hy.

Die Leeus speel Saterdag teen die einste Stormers, dié keer op Nuweland.

“Ons gaan met dieselfde ingesteldheid speel as wat ons altyd doen. Ons hoop dit is droog, sodat ons hardlooprugby kan speel.

“Ons weet die Stormers gaan wil vergoed ná hul eerste wedstryd (wat hulle met 40-3 teen die Bulle verloor het).”

Volgens Joey Mongalo, die Leeus se verdedigingsafrigter, verwag die span ’n groot aanslag deur die Stormers.

“Ons Suid-Afrikaners slaan mos altyd terug, dit is net hoe ons is,” sê Mongalo.

Volgens hom het hulle een of twee dinge wys geword uit die beeldmateriaal van die wedstryd tussen die Stormers en die Bulle, wat die Leeus Saterdag op Nuweland kan uitbuit.

“Tog wil ons met een of twee unieke dinge ook vorendag kom. Coach Swys (de Bruin, hoofafrigter) het skitterende planne. Ons wil graag ons eie wedstrydplan afdwing.”

Hy sê die span put baie selfvertroue uit hul eerste sege nóg in Argentinië.

“Dit is groot, want ons het geskiedenis gemaak. Dit is goed om die reeks op ’n wennoot af te skop.

“Ons het met baie ywer gespeel en ongeveer 200 duikslae uitgevoer. Dit was verblydend.

“Daar was ’n groot wanopvatting dat ons in die verlede nie goed verdedig het nie, so ons wou graag ’n punt bewys,” sê hy.
Back to Top
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: Bronkhorstsprui
Status: Offline
Points: 2162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Feb-2019 at 3:17pm
Ons sal sekerlik nie al 4 die spelers gelukkig kan hou nie... Iewers gaan ons iemand verloor...
Sal regtig graag wil sien dat Combrinck 'n kans op 15 kry. Ek dink hy het vir ons bietjie meer om te bied as wat Boeboes doen. 
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Feb-2019 at 3:23pm
Stem, ons almal smeek al lankal om hom op 15 te sien. Boeboes het vir baie lank geen kompetisie op 15 gehad nie, en ek dink dit het bygedra dat sy spel stagneer. Eintlik agteruit gegaan..
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Feb-2019 at 3:26pm
Wow, dit is baie positief om dit als te hoor.Veral daardie laaste paragraaf waar hy praat dat hulle hard werk aan hul verdediging. Dit is juis waar ons laas jaar kort gekom het.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
GoLions View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 14-Jan-2019
Status: Offline
Points: 357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GoLions Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Feb-2019 at 5:11pm
Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:

Wow, dit is baie positief om dit als te hoor.Veral daardie laaste paragraaf waar hy praat dat hulle hard werk aan hul verdediging. Dit is juis waar ons laas jaar kort gekom het.

Ek hat laasjaar die indruk gekry dat Swys oorgefokus was om die meeste driee te druk, en dit het ons wenne gekos, maar dat hulle hierdie jaar weer, soos 2017, op wen fokus
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Feb-2019 at 8:30pm
Originally posted by GoLions GoLions wrote:

Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:

Wow, dit is baie positief om dit als te hoor.Veral daardie laaste paragraaf waar hy praat dat hulle hard werk aan hul verdediging. Dit is juis waar ons laas jaar kort gekom het.

Ek hat laasjaar die indruk gekry dat Swys oorgefokus was om die meeste driee te druk, en dit het ons wenne gekos, maar dat hulle hierdie jaar weer, soos 2017, op wen fokus


Jip, dit was positief ook om Saterdag te sien dat hulle n paar keer eerder pale toe gegaan het ipv net blindelings heeltyd vir die hoekvlaggie.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Feb-2019 at 7:16am
Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:

Originally posted by GoLions GoLions wrote:

Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:

Wow, dit is baie positief om dit als te hoor.Veral daardie laaste paragraaf waar hy praat dat hulle hard werk aan hul verdediging. Dit is juis waar ons laas jaar kort gekom het.

Ek hat laasjaar die indruk gekry dat Swys oorgefokus was om die meeste driee te druk, en dit het ons wenne gekos, maar dat hulle hierdie jaar weer, soos 2017, op wen fokus


Jip, dit was positief ook om Saterdag te sien dat hulle n paar keer eerder pale toe gegaan het ipv net blindelings heeltyd vir die hoekvlaggie.

Definitief! Ek is baie bly dat hulle begin leer uit foute van die verlede. Verdediging wen kompetisies, en vat die 3 punte en kry eers die wen in die sakkie voor jy wil dink aan mooi driee druk! 
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.094 seconds.