Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > Super Rugby
  New Posts New Posts RSS Feed - Bul van ’n stut glo na Loftus op pad
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play Munster at Ellis Park in the URC on 27 April 2024, kickoff is at 17:00

Bul van ’n stut glo na Loftus op pad

 Post Reply Post Reply
Author
Message
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Bul van ’n stut glo na Loftus op pad
    Posted: 07-Jan-2019 at 7:01pm
https://www.netwerk24.com/Sport/Rugby/bul-van-n-stut-glo-na-loftus-op-pad-20190107

Wiehahn Herbst, oud-stut van die Haaie, kan binnekort Loftus Versfeld sy nuwe rugbytuiste maak.

Sy Ierse klub, Ulster, waar hy sedert 2014 speel, sal Herbst glo in die volgende paar dae vrystel om by die Bulle aan te sluit ter voorbereiding vir die Superreeks.

Die Bulle stel al ’n geruime tyd in dié 30-jarige vaskopstut se dienste belang en hy word as ’n belangrike toevoeging tot die groep beskou met die franchise wat min diepte in die posisie het.

Die Springbok Trevor Nyakane het sedert hy as ’n vaskop versool is, nog nie genoeg gedoen om die Bulle se nr. 3-trui syne te maak nie.

Frans van Wyk het die Superreeks verlede seisoen met groot belofte begin, maar beserings het sy opgang belemmer.

Dié kompetisie was in 2018 ’n harde leerskool vir die ewe belowende Conraad van Vuuren en hy moet nog wys dat hy opgewasse is op die vlak.

Herbst het die afgelope vier seisoene waardevolle ervaring in die Noordelike Halfrond opgedoen en hy is nou op die ouderdom wat die meeste stutte wasdom bereik.

Hy het aan die einde van 2017 gekwalifiseer om vir Ierland te speel, maar is nie deel van die afrigter Joe Schmidt se Wêreldbeker-planne nie.

Tussen Nyakane, Herbst, Van Wyk en Van Vuuren sal die nuwe hoofafrigter, Pote Human, genoeg opsies en diepte aan die vaskopkant hê.

Die agttal word verder versterk met die ervare Bokke Duane Vermeulen (agtsteman) en Schalk Brits (haker) se koms.

Brits oefen reeds saam met sy nuwe spanmaats, maar Vermeulen sal eers later die maand in die Jakarandastad aankom ná hy sy verpligtinge by sy Japanse klubspan, die Kubota Spears, voltooi het.

Van die groep voorspelers wat verlede jaar vir die Bulle gespeel het, is net Pierre Schoeman (Edinburgh), Ruben van Heerden (Haaie) en Adriaan Strauss (uitgetree) nie weer beskikbaar nie.

Die Bulle speel op 26 Januarie hulle eerste oefenwedstryd teen die Leeus op Loftus Versfeld en begin hul 2019-veldtog op 16 Februarie teen die Stormers in Pretoria.
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Jan-2019 at 7:02pm
>>Die Bulle speel op 26 Januarie hulle eerste oefenwedstryd teen die Leeus op Loftus Versfeld

Sjo dis basies oor bietjie meer as 2 weke!
Back to Top
Goue Leeu View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 18-Apr-2016
Status: Offline
Points: 2219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Goue Leeu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Jan-2019 at 6:26am
Bietjie inligting vanaf die GLRU sal welkom wees: Het die groep alweer saamgetrek en begin oefen? Wie is reeds daar, wie sluit laat aan en wanneer? Hoe lyk die beseringslys en wanneer behoort elkeen van hulle reg te wees? Gaan Lewies nou definitief in ons groep wees vir die jaar? Enige nuwe aankope? Wanneer sal die finale groep aangekondig word? Weet nie of die planne is om dinge baie onder die radar te hou nie, maar hulle is darem te stil!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Jan-2019 at 6:44am
Ja ek dink hulle het weer gister begin. Sal bietjie vandag uitreik en kyk of ek enige inligting kan kry
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Jan-2019 at 7:34am
Ons het dit al voorheen genoem, die unie se PR dept kan regtig bietjie meer doen in terme van inligting uitgee aan ondersteuners. 
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2719
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Jan-2019 at 7:57am
Kan maar stil wees solank hulle OEFEN!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Jan-2019 at 8:13am
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Ja ek dink hulle het weer gister begin. Sal bietjie vandag uitreik en kyk of ek enige inligting kan kry

okay hulle het vinnig geantwoord, sal 'n nuwe skakel daarvoor begin
Back to Top
Zibbie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 03-Apr-2016
Status: Offline
Points: 1166
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Zibbie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Jan-2019 at 8:25am
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Ons het dit al voorheen genoem, die unie se PR dept kan regtig bietjie meer doen in terme van inligting uitgee aan ondersteuners. 

ek weet nie . N mens hoor elke 5 sekondes wat in die bul  kamp aangaan . Maar dit beteken nie daar word wen rugby gespeel nie . Dit raak afgesaag om heeltyd van die bulle te hoor 
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Jan-2019 at 8:34am
Originally posted by Zibbie Zibbie wrote:

Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Ons het dit al voorheen genoem, die unie se PR dept kan regtig bietjie meer doen in terme van inligting uitgee aan ondersteuners. 

ek weet nie . N mens hoor elke 5 sekondes wat in die bul  kamp aangaan . Maar dit beteken nie daar word wen rugby gespeel nie . Dit raak afgesaag om heeltyd van die bulle te hoor 

Dit raak afgesaag vir jou want jy (en ek) hou nie van die bulle nie. Ek sal nie omgee om gereeld iets van die leeus in die media raak te lees nie! Solank dit positiewe nuus is natuurlik.. Dit is hoekom die bulls as franchise en brand so suksesvol en welbekend was. Orals sien jy BB stickers of blou ballas aan ou hilux bakkies hang.. Selfs WP en Sharks goeters. Nerens sien 'n mens iets van die leeus nie
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1506
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Jan-2019 at 11:49am
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Originally posted by Zibbie Zibbie wrote:

Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Ons het dit al voorheen genoem, die unie se PR dept kan regtig bietjie meer doen in terme van inligting uitgee aan ondersteuners. 

ek weet nie . N mens hoor elke 5 sekondes wat in die bul  kamp aangaan . Maar dit beteken nie daar word wen rugby gespeel nie . Dit raak afgesaag om heeltyd van die bulle te hoor 

Dit raak afgesaag vir jou want jy (en ek) hou nie van die bulle nie. Ek sal nie omgee om gereeld iets van die leeus in die media raak te lees nie! Solank dit positiewe nuus is natuurlik.. Dit is hoekom die bulls as franchise en brand so suksesvol en welbekend was. Orals sien jy BB stickers of blou ballas aan ou hilux bakkies hang.. Selfs WP en Sharks goeters. Nerens sien 'n mens iets van die leeus nie


Omdat die media nie skryf oor die Leeus nie, kan sekerlik nie die Leeus PR se skuld wees nie. Gaan volg die Leeus op Instagram- daar is amper daagliks updates.
Up the Vaal!
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.078 seconds.