Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > United Rugby Championship
  New Posts New Posts RSS Feed - Match 12 - Munster vs Lions
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play Cardiff at Ellis Park in the URC on 11 May 2024, kickoff is at 18:15

Match 12 - Munster vs Lions

 Post Reply Post Reply Page  <1234>
Author
Message
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2720
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Jan-2023 at 2:08pm
Nee rerig, ons gaan gestamp word soos nooit tevore nie. Vir wat spaar ons van die ouens, ons moet elke game probeer wen? Munster gaan dalk ons nie ernstig vat nie.. wie weet..  
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Jan-2023 at 2:13pm
Kyk ons kan die refs blameer vir hier en daar 50 50 calls wat nie na ons gaan en ek is ook skuldig daar voor, maar as ek na die Stormers game se driee teen ons kyk:

1) Willemse drie -> Hier was (3) Ntlabakanye (aka ou dikkes) glad nie in die mood om regtig te tackle en sodoende hook line and sinker geval vir Willemse se goeie dummy. Weet nie hoe ons iemand anders as ons self hier kan blameer?

2) Briljant rolmaal drie van die Stormers waar ons rolmaal defence ook baie below par was vir hierdie vlak. Wie moet ons hier anders as ons self blameer?

3) Du Plessis se drie -> Hier het (7) Ruan Venter nie sy werk as pillar defence gedoen nie en ons defence was sodoende uitgevang. Weet nie hoe ons iemand hiervoor anders as ons self kan blameer?

4) Davids se eerste drie -> Hier het Manual Rass (wat doen hy op hierdie vlak) nie genoeg gedrift op defence en veroorsaak dat Henco Van Wyk twee mense moes probeer keer (terwyl sy man eintlik die vleuel was) en sodoende het hulle deur gehardloop.

5) Davids se tweede drie -> ja sure, die pass lyk forward, maar as mens heeltyd so jou gat besig is om te sien in 'n game, gaan die calls maar teen jou gaan. Ons was op daardie stadium anyway al 26 - 8 agter met hulle wat boer op ons lyn. Horn moes ook nie die tackle daar gemis het nie, Davids het hom ver te maklik gestep.

6) Die laaste drie was net sad en hulle vinnige bal net te vinnig vir ons. Die halfhartige tackle poging van (5) Pieter Jansen van Vuren was pateties, al was dit naby aan die einde van die game.

So weet nie hoe daar 'n agenda teen ons is nie, hierdie laas week se Stormers game was ons net nie goed genoeg nie.

Dieselfde met die Springbok fans wat altyd kla oor die ref, is daar eintlik geen agende. Kyk op enige gegewe naweek na 'n game en daar gaan heel waarskynlik bad calls wees teen een span, dit is maar ongelukkig hoe rugby deesdae is. Ekt ten minste oor die laaste paar maande begin vrede maak daarmee na die laaste Lions vs Stormers game.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Jan-2023 at 2:14pm
Dalk teiken ons van die ander wedstry7de vir 'n wen. Ek raai hulle dink eerder 'n wen teen Connacht is meer waarskynlik, en hulle soek seker ook punte in die Challenge cup teen die Dragons
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Jan-2023 at 2:19pm
Ek wil net noem dat daar groot fout is met ons aanval, ek dink Ricardo Loubscher kom nie die mas op as aanvals afrigter nie en geen nuwe idees na die tafel bring nie. Hy rig ook nie die basies af van balretention nie, wat grootendeels hand aan hand gaan met aanval, want as jy nie die bal kan beskerm en one of runners het, gaan jy nerens kom.

Tweedens rig Albert van den berg ook nie veel uit met die forwards in algemeen nie.

Die enigste afrigters wat op die stadium iets uit gerig kry is seker Jacque Fourie op verdediging (die flaters in die laaste game was soos bo nie sy skuld, maar eerder spelers wat nie die mas opkom nie en halfhartig weer begin speel) en Julian met die skrums.


Edited by TunaLion - 05-Jan-2023 at 2:20pm
Go LIONS!!!!!
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Jan-2023 at 2:25pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Span opgedateer in die eerste pos


3 Asenathi Ntlabakanye
5 Darrien Landsberg
6 Jarod Cairns
23 Manuel Rass

Van die span hoort in my opinie die boonste 4 spelers nie op die vlak nie, alhoewel ek nog nie te veel van Cairns gesien het nie. Ek sou ook eerder weer met Lombard begin, voel of ons aanval beter was toe hy begin het in die begin van die seisoen.

Ek wens net die ouens sal weer met HART begin speel, want dit is die ooglopendste verskil wat ek kan sien tussen nou en die begin van die seisoen.


Edited by TunaLion - 05-Jan-2023 at 2:26pm
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Lionsinpta View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Stellenbosch
Status: Offline
Points: 342
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lionsinpta Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Jan-2023 at 3:19pm
Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Span opgedateer in die eerste pos


3 Asenathi Ntlabakanye
5 Darrien Landsberg
6 Jarod Cairns
23 Manuel Rass

Van die span hoort in my opinie die boonste 4 spelers nie op die vlak nie, alhoewel ek nog nie te veel van Cairns gesien het nie. Ek sou ook eerder weer met Lombard begin, voel of ons aanval beter was toe hy begin het in die begin van die seisoen.

Ek wens net die ouens sal weer met HART begin speel, want dit is die ooglopendste verskil wat ek kan sien tussen nou en die begin van die seisoen.

Ntlabakanye speel goeie wedstryde deesdae, Willemse kan enige vaste 5 speler om hardloop as dit kom 1-teen-1. Ntlabakanye het 'n ook 'n paar groot tekkels in gesit.

Landsberg, weet nog nie, sal kyk hoe vorder hy.

Cairns, hel was sy eerste wedstryd gewees. Met 'n span wat die hele tyd agter toe speel sal jy ook nie veel van eerste vertoning hĂȘ nie.

Ras, bietjie af ja, sal toe gee.
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Jan-2023 at 3:32pm

Munster: Mike Haley, Shane Daly, Malakai Fekitoa, Rory Scannell, Liam Coombes, Ben Healy, Paddy Patterson, Josh Wycherley, Diarmuid Barron, Roman Salanoa, Jean Kleyn, Gavin Coombes, Jack O'Donoghue (CAPT), John Hodnett, Alex Kendellen

Replacements: Scott Buckley, Dave Kilcoyne, Stephen Archer, Cian Hurley, Jack O'Sullivan, Conor Murray, Dan Goggin, Patrick Campbell

Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Jan-2023 at 3:46pm
Sewe van die Munster begin XV het teen ons gespeel laas jaar in Maart op Ellispark toe ons met 2 punte gewen het 23-21
Back to Top
Lion1986 View Drop Down
Welpie
Welpie


Joined: 20-Jul-2021
Status: Offline
Points: 150
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lion1986 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Jan-2023 at 4:44pm
Ek verstaan nogsteeds nie wat Ras op die vlak soek nie. Hy is nie selfs n currie cup speler nie. Ek dink nogsteeds ons moet vir Xamlashe permanent by die leeus kry. Sodat mens Henco ook kan spaar vir wedstryde.

Het gedink Emile van Heerden is n slot. Wil graag sien hoe hy doen.


Edited by Lion1986 - 05-Jan-2023 at 4:45pm
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Jan-2023 at 7:28pm
@Lionsinpta - Wat my gepla het van die Willemse drie was nie dat Ntlabakanye gebeat was met skill of pace nie, hy was gebeat agv te min effort in my opinie. Ja, hy is n beter speler as laas jaar, maar sy fiksheid is nie op standaard en sy houding op sulke gevalle ook nie. Ja, n mens kan stry al het hy probeer, sou hy steeds gebeat word deur Willemse, maar hel, hoekom daag mens dan op vir die game as jy nie eers gaan probeer nie. Dit is waar ek voel met sulke spelers dat die span sonder hart weer begin speel en ook waar die coaches praat van ons is mentally af teen die ander SA spanne.


Edited by TunaLion - 05-Jan-2023 at 7:29pm
Go LIONS!!!!!
Back to Top
gertjie0000 View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 13-Mar-2017
Status: Offline
Points: 1022
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gertjie0000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Jan-2023 at 7:28pm
Snaaks dat Jaco Kriel nie speel in dir wedstryd nie het gedink hy sou kaptein wees
Back to Top
OomPB View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 07-Apr-2016
Location: Struisbaai
Status: Offline
Points: 387
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote OomPB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Jan-2023 at 3:40pm
Lyk na n nag naweek vir al ons spanne. Net die Bulle kan wen, die anders gaan swear kry.
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2720
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Jan-2023 at 4:58pm
Originally posted by OomPB OomPB wrote:

Lyk na n nag naweek vir al ons spanne. Net die Bulle kan wen, die anders gaan swear kry.

Die Dragons verbaas ons dalk.. 
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Jan-2023 at 6:13pm
Ek dink nou weer net die Leeus het n tawwe game. Die res behoort te wen.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Jan-2023 at 6:37pm
Sharks het 'n B span gekies, kan boomerang
Back to Top
OomPB View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 07-Apr-2016
Location: Struisbaai
Status: Offline
Points: 387
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote OomPB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Jan-2023 at 6:49pm
WEATHER
There are tricky conditions forecast for Munster v Lions in Cork on Friday. While it will be a mild 10C, there's a strong likelihood of rain, and winds of between 20-30km/hr are expected. Ulster and Benetton will have far easier conditions in Treviso, temperatures of around 9C, and a dry afternoon predicted.

The worst of the weekend's weather will be in Galway for Connacht v Sharks, where plenty of rain is forecast on Saturday, as well as winds of up to 40km/hr
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Jan-2023 at 6:55pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Sharks het 'n B span gekies, kan boomerang


Eish, ek't dit misgekyk, maar ek sien dit is steeds nie n slegte span wat hulle gekies het nie. Gaan dan ook maar n taai game wees.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Lion1986 View Drop Down
Welpie
Welpie


Joined: 20-Jul-2021
Status: Offline
Points: 150
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lion1986 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Jan-2023 at 10:03pm
Krappies kos ons baie op die oomblik 
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Jan-2023 at 10:08pm
Originally posted by Lion1986 Lion1986 wrote:

Krappies kos ons baie op die oomblik 


Hendrikse nog meer. As jou span se 9 en 10 onder par is, gaan jy sukkel.


Edited by TunaLion - 06-Jan-2023 at 10:08pm
Go LIONS!!!!!
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Jan-2023 at 10:22pm
Wat gaan dit vat vir ons om te leer om ons eie lynstane op 'n gereelde basis te wen??
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Lion1986 View Drop Down
Welpie
Welpie


Joined: 20-Jul-2021
Status: Offline
Points: 150
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lion1986 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Jan-2023 at 10:22pm
Defnitief. Lynstane bly ook maar n probleem.
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2720
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Jan-2023 at 10:22pm
Lynstane }^{%]^in lynstane!!!!!!!!!!

Nee rerig enigste kanse gee ons weg.. rerig waar. Word wakker liewe #*{^\£!!
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Jan-2023 at 10:23pm
Dit kos ons baie hierdie seisoen dus ver :( :( :(
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Jan-2023 at 10:25pm
Ja wat dit was baie swak, met daai wind moes ons hulle vaspen in die hoekies, kyk maar hoe doen hulle dit nou in die 2de helfte met ons
Back to Top
gertjie0000 View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 13-Mar-2017
Status: Offline
Points: 1022
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gertjie0000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Jan-2023 at 10:25pm
Ons kry vordeel dan skop Hendrickse die bal weg, ek dink daai skrum naby musnter se doellyn was baie naby aan n straf drie
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.172 seconds.