Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > United Rugby Championship
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

The Lions next play Cardiff at Ellis Park in the URC on 11 May 2024, kickoff is at 18:15

Rainbow Cup - Match 1 - Bulls vs Lions

Post Reply Post Reply Page  <123>
Author
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-May-2021 at 7:46pm
Ons maak maar foute, voel steeds nie of ons n plan het nie, lyk meer soos kyk wat gebeur rugby. Ons doen goed om hulle mauls te stop. 
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-May-2021 at 7:51pm
Mauls lyk goed. Maul defense ook. Ons balretensie lyk ook beter, behalwe vir 2 beenkop passes op die aanval. Ek het my ook amper bekak met daai lynstaan wat ons 5 tree van hul doellyn af opgestuff het.
Lyk nie te vrot nie, maar ons moet onthou dat hierdie by verre nie die bulle se beste span is nie.
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-May-2021 at 7:53pm
Baie foute, maar ons is in die wedstryd. Dan Kriel het in die eerste 8 minute 3 tackles gemis, eks nie beindruk nie. Daai drie van Smith was darem ook te maklik Jannie en Warner kon beter verdedig het
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-May-2021 at 8:53pm
Die review storie werk goed.. jammerte mens kan ook nie die klok terug draai nie, van die goed was rerig n hele paar minute terug. 
Goue Leeu View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Goue Leeu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-May-2021 at 9:03pm
Darem 'n paar positiewe punte maar ons sal meer moet doen met die bal in die hand. Dankie tog vir die "referral system"... Drie drieƫ wat Rasta toegeken het vir die bulle wat toe nie drieƫ was nie (een uitgewys deur die televisie ref en twee referrals deur ons)... Skandelik!!
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-May-2021 at 9:33pm
Vervelige westryd maar ten minste 'n beter veroning as teen die Stormers. Voorspelers het hard probeer, en die verdiging (behalwe vir Bulle se errste drie) was bestendig, maar dit was  teen 'n een dimensionele Bul span. 
Vaal Leeu 3 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vaal Leeu 3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-May-2021 at 9:43pm
Voor jy verder lees, hierdie word met respek gese.  Vra amper enige Leeu ondersteuner oor rugby deesdae en hy gaan vir jou se hy kyk nie rerig meer rugby nie. Of altans dis wat in ons groepie van 7 fanatiese Leeus supporters gebeur het. Daar is baie redes,  covid, dstv ens maar die eintlike rede wat  niemand hardop noem nie is die feit dat almal weet die leeus is nerens nie. Ek hoor van herbou en geldelike knyp en en en maar ons kyk nie rerig meer nie want jy weet hulle gaan hard probeer maar steeds nerens kom nie. Al die ander spanne koop spelers of kry nuwe vennote ens maar nie die Leeus nie. Ons is reeds in die woestyn. Ek sal altyd my span verdedig ek probeer positief bly maar ons is waar ons was in 2012/2013, die verskil is dat daar nie n Akkers in die toekoms is nie Ouch
L13 View Drop Down
Pasgebore Leeu
Pasgebore Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote L13 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-May-2021 at 8:40am
There was a point towards the end of last season's "Currie Cup" when I thought maybe I had been unfair on the coaching team and they were finding their feet at this level, and that management deserved credit for still with them and sticking to the promote from within policy. But....no, they are out of their depth. Being soundly beaten by the Bulls B team says it all. For all the talk of being true to the Lion's DNA, I don't see a team that relentlessly attacks - at best I see individuals running away from support and players on completely different wavelengths.

Despite this coaching team being in place for close to 2 years they still have no game plan or pattern of play - at least as far as I can see. I could buy into their "plan" if I could see: a clear game plan and structure, or an emphasis on developing talented youngsters and building a team around them. In stead we get players seemingly making it up as they go, frustrated young players and the over contracting of players in positions we really don't need more players in - can someone explain the purpose was of signing Mienie, Herbst and Dreyer or Ulengo, Rossouw, Matthews, Viljoen and Maxwane?

Tambwe must be thanking his agent - he could still be at the Lions not getting a look in and watching this rubbish from the stands but instead he's playing or a well run team full of elite players and win trophies...and could well become a Springbok if he keeps playing and the Bulls keep winning. I worry other youngers will follow him to the Bulls or Sharks or even WP.

Management need to take a serious look in the mirror and decide if they are still up for it. Altmann Allers, Neville Jardine and Rudolf Straueli have done unbelievable work over the last decade but it might be time for a refresh. Appointing an entirely rookie senior coaching team, poor/over contracting and not keeping pace with the tend setters in SA Rugby (big money external investment at the Bulls and Sharks and the signing of national interest players) is catching up. 

I think they need to bring in corporate and sporting consultants and do a top to bottom review from chairman down to junior kit men. Then implement the recommendations - even if that means guys who have contributed a lot over the years stepping aside. This is not a "rebuilding phase" it is a spiral. We need another revolution like we had in 2013.
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-May-2021 at 9:32am
Cash and Whiteley are in the same position as Eugene Eloff was a decade ago. Unable to hang on to quality players( Jacques Fourie, Habana), and the top brass stocking up the team with either injury prone seniors close to retirement, or mediocre journeymen such as Warner, Wiehan Herbst, Dan Kriel and Fred Zeilnga.  

No coaching team, however competent, can build a team with the same vision and philosophy when players come and leave at the rate that has been happening the last couple of years. We are probably in a worse situation than a decade ago. Then our junior structures were still able to feed the union with talented youngsters. Our varsity and schools rugby have lately been neglected and the results speak for themselves.

Edited by emiel1 - 02-May-2021 at 9:33am
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-May-2021 at 10:01am
Ek hoor en  voel almal se frusrasie.

My gevoel oor die wedstryd: Dit was  nader as wat die telling weerspieel.
Ons  vaste fasette was oor die algemeen goed, behalwe vir die 3 lynstane wat ons op crucial tye verloor het.
Die 3 "driee'' wat omgekeer is het dit laat lyk of die bulle ons outplay het en net ongelukkig was dat dit  nie getel het  nie. As Rasta en sy span net hulle werk gedoen het,  en dit op die regte tyd geblaas het, het dit beel anders gelyk.
Ons jong pak was goed genoeg. Swak besluitneming agterlangs (ons kon  2 keer gaan score het, waar spelers eerder binnetoe pass as na die speler wat oop langs hom is) en stadige diens van Warner het ons gekos.
Ons het ook nie met ons sterkste span gespeel nie.

Is Dillon Smit weer beseer? Want hy moet tans by verre ons beste 9 wees.

Ek is verseker nie tevrede met die uitslag nie, maar ek dink as ons aan n paar dinge werk, soos ons akkuraatheid by lynstane en rucks, asook ons besluitneming agterlangs, kan dinge heelwat verander. Daar behoort ook n paar beseerde spelers binne die volgende paar weke terug te kom.

Met Swanepoel beseer, sal ons moet kyk na n backup no 10.

Edited by valie - 02-May-2021 at 10:02am
L13 View Drop Down
Pasgebore Leeu
Pasgebore Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote L13 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-May-2021 at 10:44am
I hear you to a degree but surely a coaches job is to make a team better than the sum of its parts? We were in a better position when Cash took over than when Eloff took over. At least Eloff's (and Muir's) teams were exciting to watch - yes we'd also lose, but we'd score some great tries.

I disagree on the juniors. In 2013 we needed to bring in young guns that were hungry at having not made the cut at other unions because our junior teams were struggling. By bringing in these hungry youngsters, who had good basics from being well coached at junior level, and giving them a clear game plan and vision they went on to be successful and many went onto the Springboks (Mostert, Skonsan, Janse Van Rensburg, Cronje, Boshoff, De Klerk, Combrink, Coetzee, Redelinghuis, Whitely, van Rooyen). Ackerman and De Bruin had arguably a worse starting point that most Lions coaches and through a clear vision and good recruitment built something great.

Now we have some of the best juniors in SA and our junior teams have been doing well in recent years. Last year our under 21s played some exciting rugby and finished second. We have young players like: Lombard, V. Tshituka, Swanepoel, Sadie, Simelane, Dayimani, McBeth, Ntlabakanye, Brandon, Horn, Mollentze, Rass, Van Wyk, Snyman, Gordon, E. Tshituka and Sangweni. There is serious talent here.

But we need to stop signing props and wingers that never play and just block young talent while using a big portion of the salary budget. Cut the deadwood, bring back Marx (with SARUs help) and sign a top enforcer lock, back the youngsters and give them a good, clear game plan.
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-May-2021 at 1:45pm
Agree with most of your comments.

Regarding the juniors, amongst the forwards, we have some good young talent coming through, and as you rightly say , in some positions (props and looseforwards), we are actually overstocked. 

Amongst the backs however, the cupboard is bare. At halfback, other than Krappies v/d Berg, we have nothing.  On the past 18 months performance, not a single flyhalf has shown the potential to be a long term replacement for Elton. 

Things look better in the midfield, where Simelane shows great flair on attack, while Mollentza, Luke Roussouw and Henco show promise. 

And since our Curry Cup final appearance two seasons back, with exception of Stean Pienaar, we have not seen any young outside back putting his hand up.
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-May-2021 at 7:57am
L13, I agree 100% with your comments, I think you have it spot on. 
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-May-2021 at 3:12pm
Ek het vir die eerste keer ooit nie eers die moeite gedoen om die game of die highlights te kyk nie. Geweet ons gaan verloor, moeg vir ons vervelige spelpatroon en om week na week dieselfde foute te sien en nooit enige vordering nie... 
Ek voel ons bestuur het GEEN ambisie nie en ons afrigterskorps is 'n flop wat nie naby die vlak moet afrig nie... 
Van die 4 groot unies, koop die Bulle die Wereld leeg, die bankrot WP maak jag op Marx en die Sharks koop groot name... En ons? Ons "het nie geld nie", maar mors dit op has been springbokke wat niemand anders wil he nie, stel 'n "opkomende" afrigter aan, wat imo nie naby die vlak hoort nie en verloor al ons "ster" spelers... 
Wat kos spelers soos Ruan Dreyer, Wiehahn Herbst, Andre Warner, Willem Alberts, Jannie du Plessis, Fred Zeilinga, Dan Kriel ens. ons nie? Ek is seker ons kon met SARU se hulp 'n speler soos Marx en Mostert terug gelok het met daai klomp se geld?
Of dan ten minste 'n afrigter aan te stel wat weet wat hy doen?

"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-May-2021 at 10:14am
Dave Wessels het bedank as afrigter van die Rebels, maar ek teyfel of hy sal terug kom SA toe.
Up the Vaal!
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-May-2021 at 11:37am
Originally posted by WitBoer WitBoer wrote:

Ek het vir die eerste keer ooit nie eers die moeite gedoen om die game of die highlights te kyk nie. Geweet ons gaan verloor, moeg vir ons vervelige spelpatroon en om week na week dieselfde foute te sien en nooit enige vordering nie... 
Ek voel ons bestuur het GEEN ambisie nie en ons afrigterskorps is 'n flop wat nie naby die vlak moet afrig nie... 
Van die 4 groot unies, koop die Bulle die Wereld leeg, die bankrot WP maak jag op Marx en die Sharks koop groot name... En ons? Ons "het nie geld nie", maar mors dit op has been springbokke wat niemand anders wil he nie, stel 'n "opkomende" afrigter aan, wat imo nie naby die vlak hoort nie en verloor al ons "ster" spelers... 
Wat kos spelers soos Ruan Dreyer, Wiehahn Herbst, Andre Warner, Willem Alberts, Jannie du Plessis, Fred Zeilinga, Dan Kriel ens. ons nie? Ek is seker ons kon met SARU se hulp 'n speler soos Marx en Mostert terug gelok het met daai klomp se geld?

Ek is fine daarmee dat hulle Cash 'n kans gegee het, almal moet seker iewers begin. Maar hy het 'n slegte begin tot super rugby gehad, en daarna kans gehad in 'n klomp betekenlose friendlies en CC en nou allerhande cups, sonder enige druk. Maar tot dusver, soos jy noem, het die ander SA spanne vooruit geboer in terme van spelatroon en speler aankope, en ons vorder net nie.. 

As speler, gaan jy eerder vir 'n world cup winning coach wil gaan speel, of 'n jong onervare coach met 'n span wat sukkel?

Soos jy se, dis asof die leeus geen AMBISIE het 
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-May-2021 at 1:52pm
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

As speler, gaan jy eerder vir 'n world cup winning coach wil gaan speel, of 'n jong onervare coach met 'n span wat sukkel?

Presies, al gooi mens geld na Marx/Sous toe, wil hulle weer vir die Leeus speel? Ons sit met probleme buite rugby en dit het begin die tyd dat Swys en Bart net weg is.. 
Red_Machine View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Red_Machine Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-May-2021 at 8:08am

I am inclined to agree with you, while I watched the Lions game on Saturday for the 1st time I really didn't care what happened. Even in 2012/2013 when things were at there worst I still watched and supported with passion, but I can't get myself to feel anything about the rugby lately.
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-May-2021 at 10:16am
Originally posted by Red_Machine Red_Machine wrote:

I am inclined to agree with you, while I watched the Lions game on Saturday for the 1st time I really didn't care what happened. Even in 2012/2013 when things were at there worst I still watched and supported with passion, but I can't get myself to feel anything about the rugby lately.
That is my issue to. And it's down to our boring predictable style of play. We loose the ball almost every 2nd or 3rd phase through a player being isolated or poor handling.
Up the Vaal!
gertjie0000 View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gertjie0000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-May-2021 at 5:02pm
Ek sien Harold Voster is oppad terug SA toe en die leeus soek hom baie graag maar klink of hy eerder vir die Bulls wil gaan speel
gertjie0000 View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gertjie0000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-May-2021 at 5:02pm
Vaal Leeu 3 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vaal Leeu 3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-May-2021 at 10:24am
Vorster het by Bulle geteken. Dink nie die welpies was ooit rerig n opsie nie...
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-May-2021 at 10:59am
kom ons wees eerlik, hy het 2 groot beserings gehad en was daarna nooit weer dieselfde speler as voor die beserings nie
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-May-2021 at 11:39am
Jis hy was n yster voor sy eerste besering
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-May-2021 at 12:13pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

kom ons wees eerlik, hy het 2 groot beserings gehad en was daarna nooit weer dieselfde speler as voor die beserings nie

Daar is 'n paar van hulle.. Vorster, Combrinck, Rohan.. Ek wonder maar net, was hulle almal genoeg tyd gegun om weer op vorm te kom na hul beserings? Ek dink Vorster was, maar dalk nie commies en Rohan nie?
 Post Reply Post Reply Page  <123>
  Share Topic