Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > Super Rugby
  New Posts New Posts RSS Feed - Leeus het Chiefs ‘doelbewus’ om bos gelei
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play Cardiff at Ellis Park in the URC on 11 May 2024, kickoff is at 18:15

Leeus het Chiefs ‘doelbewus’ om bos gelei

 Post Reply Post Reply
Author
Message
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Leeus het Chiefs ‘doelbewus’ om bos gelei
    Posted: 22-Apr-2019 at 2:28pm
https://www.netwerk24.com/Sport/Rugby/Super-Rugby/leeus-het-chiefs-doelbewus-om-bos-gelei-20190422

Die Leeus het die Chiefs verlede Vrydag met ’n slap riem gevang in hul Superrugby-oorwinning van 23-17 in Hamilton.

Dit was die tweede keer in twee kragmetings dat die Leeus met die Chiefs op hul tuisveld kon afreken.

Rudolf Straeuli, die uitvoerende hoof van die Leeus, het die naweek onthul dat dit bloot ’n taktiese skuif was om die span aan te kondig met die twee Springbokke, Malcolm Marx en Elton Jantjies, op die plaasvervangersbank.

Dit was glo die heeltyd die plan dat hulle wel in die beginspan sou wees.

“Dit was ’n taktiese skuif om die span so aan te kondig, want ons wou die Chiefs laat glo hulle gaan nie speel nie. Veral met Malcolm op die plaasvervangersbank het die Chiefs toe van hul stewige voorspelers laat rus en met hom in die beginspan kon ons hulle die stryd aansê in die skrums en dit het uitstekend gewerk.

“Die grondslag vir ons oorwinning is voorlangs gelê,” het Straeuli gesê.

Volgens hom wou die Leeus ook nie die kat vooraf uit die sak laat deur aan te dui dat Jantjies as binnesenter sou begin nie, met Gianni Lombard op losskakel.

Dit was ook ’n skuif wat baie goed vir die Leeus gewerk het en hulle het baie vloeiendheid agterlangs gehad met goeie besit van die agttal.

Dit was ’n taktiese skuif om die span so aan te kondig, want ons wou die Chiefs laat glo hulle gaan nie speel nie.

Tog sal die Leeus nie Vrydag in hul laaste kragmeting op hul oorsese toer, teen die Crusaders in Christchurch, die kampioenspan ook so kan vang nie.

Lombard en Marx is albei terug in Suid-Afrika.

Die lenige en skraal 21-jarige losskakel het ’n kniebesering opgedoen, wat hom die laaste deel van die wedstryd van die veld gedwing het, terwyl Marx hierdie week gewis as deel van die Springbokke se Wêreldbeker-beplanning ’n ruskans sal kry.

Robbie Coetzee sal nou die haker in die beginspan wees, met Jan-Henning Campher wat oorgevlieg het om op die plaasvervangersbank te sit.

Sou Jantjies weer hierdie week speelkans kry, sal hy op losskakel begin, anders kan Sean Reynolds, wat saam met Campher oorgevlieg het, dalk die nr. 10-trui dra.

Die Crusaders gaan ook sonder drie van hul All Black-voorspelers vir hierdie wedstryd wees. Die flank Matt Todd en die slot Scott Barrett moet rus volgens die All Black-protokol, terwyl die stut Owen Franks las van ’n besering het.
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Apr-2019 at 2:47pm
Ek dink nie ek hou daarvan as my span begin "mind games" speel nie....
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Apr-2019 at 3:14pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Ek dink nie ek hou daarvan as my span begin "mind games" speel nie....


Hoe so, Transvaal?
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1506
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Apr-2019 at 5:13pm
Win at any and all costs, within the rules and welfare.
Up the Vaal!
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Apr-2019 at 6:01pm
As hulle dit wel aspris gedoen het, moet dit nie na die tyd erken nie! Nou weet spanne mos ons doen sulke goed en ons sal nie enigiemand weer so uitvang nie.. 
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Apr-2019 at 7:26pm
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

As hulle dit wel aspris gedoen het, moet dit nie na die tyd erken nie! Nou weet spanne mos ons doen sulke goed en ons sal nie enigiemand weer so uitvang nie.. 


En dit is dan wanneer n mens kan begin met n "double bluff"...
Go LIONS!!!!!
Back to Top
vdwestjo View Drop Down
Welpie
Welpie


Joined: 25-Mar-2019
Location: Midrand
Status: Offline
Points: 161
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote vdwestjo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Apr-2019 at 9:19pm
Meester skuif van Swys gewees!!! All Blacks en Australie kom altyd met mind games voor games hoekom kan ons dit nie doen nie. Dink was baie slim gewees! Chiefs het gedink dit gaan 'n maklike game wees teen Lions toe kry hulle groot verassing :)
Lions4life
Back to Top
Goue Leeu View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 18-Apr-2016
Status: Offline
Points: 2219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Goue Leeu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Apr-2019 at 5:57am
Wat dit wel wys is dat WEN vir Swys belangrik is... nie net drieë druk nie. Mens poep teen donderweer daar in NZ.. Swys het besluit hy gaan 'n kans vat en kyk of die Chiefs daarvoor val. Dit het gewerk. Hulle het ons sleg onderskat. Strategie is deel van sport. 
Back to Top
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: Bronkhorstsprui
Status: Offline
Points: 2162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Apr-2019 at 6:58am
As dit Swys se plan van die begin af was, het dit goed uitgewerk. Maar ek kan nie help om te dink dat daar meer in steek nie. Iewers het iemand genoem dat Altman en Swys 'n uitval gehad het en dat daat inmenging in die spankeuses was, ek weet die Leeus ontken dit ten sterkste, maar waar daar 'n rokie trek is daar gewoonlik 'n vuurtjie... 

"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Apr-2019 at 7:12am
Originally posted by WitBoer WitBoer wrote:

As dit Swys se plan van die begin af was, het dit goed uitgewerk. Maar ek kan nie help om te dink dat daar meer in steek nie. Iewers het iemand genoem dat Altman en Swys 'n uitval gehad het en dat daat inmenging in die spankeuses was, ek weet die Leeus ontken dit ten sterkste, maar waar daar 'n rokie trek is daar gewoonlik 'n vuurtjie... 



Maar soms met sulke gevalle waar daar geen informasie is nie, sit mense net dinge bymekaar en kom tot gevolgtrekkinhgs om sin te probeer maak van n situasie wat gebaseer is op geen feite nie. En in hierdie geval dink ek dit is wat gebeur het.


Edited by TunaLion - 23-Apr-2019 at 7:13am
Go LIONS!!!!!
Back to Top
vdwestjo View Drop Down
Welpie
Welpie


Joined: 25-Mar-2019
Location: Midrand
Status: Offline
Points: 161
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote vdwestjo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Apr-2019 at 7:22am
Dit is net mense wat graag Lions wil sien sleg doen wat sulke rumours versprei. Daar is baie SA ondersteuners insluitend baie v media wat baie jaloers is op Lions se sukses. Die Lions se bestuur het bewys v Straueli oorgeneem het dit is nie hoe hulle besigheid doen. Lions het tans mees profesioneel en beste bestuur en beste afrigter in land. Snaaks as daar iets by Lions gebeur verwag sekere mense altyd ergste terwyl ondervinding die teendeel bewys 
Lions4life
Back to Top
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: Bronkhorstsprui
Status: Offline
Points: 2162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Apr-2019 at 8:08am
Ek persoonlik dink dat selfs as was daar ingemeng met die spankeuses, dit die regte besluit was.
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Apr-2019 at 8:18am
Ek is geneig om te glo soos Witboer gese het, waar daar rook is is daar vuur.. Maar kom ons hoop enige sulke issues is nou uitgesorteer en sal nie weer gebeur nie. En dat Swys 'n manier kan vind om druk situasies te kan hanteer. Want as hy enige aspirasies het om eendag die bokke af te rig of oorsee te gaan lyk hierdie nie baie goed op sy CV nie..
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2720
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Apr-2019 at 8:23am
Ek gaan niemand n prys gee oor die span keuses nie, die beste span was op die veld, dit is iets wat elke week moet gebeur.


Back to Top
vdwestjo View Drop Down
Welpie
Welpie


Joined: 25-Mar-2019
Location: Midrand
Status: Offline
Points: 161
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote vdwestjo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Apr-2019 at 8:47am
Ongelukkig by Leeus lyk vir my daar is altyd rook wat deur n suur rugby ondersteuner opgemaak word en elke keer kom die waarheid uit. Kom ons glo in ons uitstekende Leeu bestuur wat altyd die beste vir Unie sal doen!!
Lions4life
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1506
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-Apr-2019 at 9:31am
Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:

Originally posted by WitBoer WitBoer wrote:

As dit Swys se plan van die begin af was, het dit goed uitgewerk. Maar ek kan nie help om te dink dat daar meer in steek nie. Iewers het iemand genoem dat Altman en Swys 'n uitval gehad het en dat daat inmenging in die spankeuses was, ek weet die Leeus ontken dit ten sterkste, maar waar daar 'n rokie trek is daar gewoonlik 'n vuurtjie... 



Maar soms met sulke gevalle waar daar geen informasie is nie, sit mense net dinge bymekaar en kom tot gevolgtrekkinhgs om sin te probeer maak van n situasie wat gebaseer is op geen feite nie. En in hierdie geval dink ek dit is wat gebeur het.


Jip
Up the Vaal!
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.188 seconds.