Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > Champions Cup & Challenge Cup
  New Posts New Posts RSS Feed - Match 2 - Lions vs Stade Francais
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play the Stormers in Cape Town in the URC on 1 June 2024, kickoff is at 14:00

Match 2 - Lions vs Stade Francais

 Post Reply Post Reply Page  123 4>
Author
Message
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Match 2 - Lions vs Stade Francais
    Posted: 12-Dec-2022 at 10:13am
Friday 16 December at Ellis Park, kickoff at 19:30

Referee: Karl Dickson (England)
AR1: Matthew Carley (England)
AR2: Sara Cox (England)
TMO: Ian Tempest (England)

Lions: 15. Andries Coetzee, 14. Edwill van der Merwe, 13. Henco van Wyk, 12. Marius Louw, 11. Quan Horn, 10. Jordan Hendrikse, 9. Sanele Nohamba, 8. Emmanuel Tshituka, 7. Ruan Venter, 6. Jaco Kriel (c), 5. Pieter Jansen van Vuren, 4. Willem Alberts, 3. Asenathi Ntlabakanye, 2. Jaco Visagie, 1. JP Smith.
Replacements: 16. Michael van Vuuren, 17. Sti Sithole, 18. Ruan Smith, 19. Reinhard Nothnagel, 20. Darrien Landsberg, 21. Sibusiso Sangweni, 22. Andre Warner, 23. Rynhardt Jonker.

Stade Francais: 15. Léo Monin, 14. Nadir Megdoud, 13. Paolo Odogwu, 12. Theo Dachary, 11. Harry Glover, 10. Léo Barre, 9. James Hall, 1. Vasil Kakovin, 2. Laurent Panis (c), 3. Giorgi Melikidze, 4. Nathan Huguen, 5. Juan Johan Van der Mescht , 6. Giorgi Tsutkiridze, 7. Mathieu Hirigoyen, 8. Juan Martin Scelzo.
Replacements: 16. Lucas Peyresblanques, 17. Sergo Abramishvili, 18. Paul Alo Emile, 19. Noa Kanika, 20. Arthur Coville, 21. Alex Arrate, 22. Ferdinand Dreno, 23. Moses Alo Emile,


Edited by Transvaal - 15-Dec-2022 at 3:23pm
Back to Top
Goue Leeu View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 18-Apr-2016
Status: Offline
Points: 2219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Goue Leeu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Dec-2022 at 10:24am
Hoe sterk is Stade Francais? Hierdie is 'n moet wen tuis-wedstryd!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Dec-2022 at 10:28am
Hulle is baie sterker as die Dragons. Het laas seisoen 'n af seisoen in die Franse Top 14 gehad en speel daarom in die Challenge Cup, maar blykbaar le hulle die jaar sover 3rde op die log in die Franse top 14. Gaan baie moeilik wees om die een te wen
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Dec-2022 at 10:33am
Claremont het die naweek die Stormers 24-14 geklop, en hulle le 10de op die Franse top 14 log, 7 plekke laer as Stade Francais
Back to Top
Goue Leeu View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 18-Apr-2016
Status: Offline
Points: 2219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Goue Leeu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Dec-2022 at 10:40am
Shoh! Die manne sal dan baie moet verbeter.. kans om 'n stelling te maak teen 'n top span..
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Dec-2022 at 12:57pm
Chatting to Andre Warner and Ricardo Loubscher on 12 December 2022
https://youtu.be/3hS8d1cIUYg
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Dec-2022 at 1:21pm
Ons gaan heel moontlik pakslae kry in hierdie wedstryd as ons nie ons heel beste span kies nie.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
monster View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 05-Apr-2016
Location: Pretoria
Status: Online
Points: 662
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote monster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Dec-2022 at 1:34pm
Franse spanne is snaaks - hulle huiwer nie sommer om n B span te stuur nie en oor die algemeen is hulle baie wisselvalig weg vd huis maar ek stem saam jou dit kan op n nagmerrie uitloop vir ons
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Dec-2022 at 1:44pm
Ek is ook eerlik as ek se ek weet nie eintlik wie hulle spelers is nie, sover ek weet het Vincent Koch baie onlangs vir hulle begin speel maar dis die enigste speler van hulle waarvan ek weet
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Dec-2022 at 1:47pm
Ek sien op Wikipedia hulle het 4 Sa spelers in die squad en ook 'n paar pumas en kiwis
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2723
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Dec-2022 at 8:51pm
Wat gaan die unie maak oor die slegte bywonings syfers? Ons kannie so aan gaan nie. Niemand maak geld nie, dit lyk moerse sleg en die spelers verdien beter. 
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-Dec-2022 at 12:34pm
weet nie, maar die bywoning van die laaste wedstryd was seker die swakste ooit. Ek het ook gou gekyk hoeveel van 2019 se Super Rugby squad is nog by die Leeus...net 4...so in 3 jaar het ons 'n magdom spelers verloor
Back to Top
monster View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 05-Apr-2016
Location: Pretoria
Status: Online
Points: 662
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote monster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-Dec-2022 at 12:43pm
Ek kan ook nie sien dat baie mense op n vrydag aand 19h30!sal Doornfontein toe gaan nie
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-Dec-2022 at 2:02pm
Ek sal daar wees, doen die website al 26 jaar so is seker maar 'n sucker vir punishment
Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Offline
Points: 518
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-Dec-2022 at 2:52pm
Ons het 'n redelike mededingende vaste vyf, en tussen die losvoorspelers en agterlangs is daar drie of vier spelers wat op die vlak hoort (Kriel, Tshetuka, Andries Coetzee en Edwil van der Merwe) .

Maar teen die top spanne het jy 'n paar spelbrekers nodig wat die wedstryd in jou guns kan swaai (teen Edinberugh bevoorbeeld het ons grootliks die wedtryd gewen agv van twee stukkies briljantheid deur Henco - eens op verdediging, en eens op aanval). 

Miskien moet die bestuur begin kyk na 'n speler JC Pretorius wat in elk geval vir 'n maand af is van sewes diens en al reeds met die Leeus geoefen het, want met die geploeter van die afgelope twee weke kort ons ernstig versterkings. Die middeveld is ook 'n probleem.


Edited by emiel1 - 13-Dec-2022 at 2:54pm
Back to Top
AK  View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote AK  Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-Dec-2022 at 8:22am
Originally posted by monster monster wrote:

Ek kan ook nie sien dat baie mense op n vrydag aand 19h30!sal Doornfontein toe gaan nie

Yip... Ek glo ons bywoning sal beter wees as jy die games by clubs hou...
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2723
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-Dec-2022 at 10:32pm
Originally posted by AK  AK  wrote:

Originally posted by monster monster wrote:

Ek kan ook nie sien dat baie mense op n vrydag aand 19h30!sal Doornfontein toe gaan nie

Yip... Ek glo ons bywoning sal beter wees as jy die games by clubs hou...

Daar is seker weer n klomp stories.. die losies, venders, borge.. ek wonder hoe mens dit kan doen en almal steeds “wen”. Ek sien nie kans om meer soentoe te ry nie, toe die gautrein n bus diens gehad het, was dit altyd die beste opsie vir my, maar hulle doen dit nie meer nie. Uber in die CBD.. weet nie so mooi nie
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Dec-2022 at 2:09pm
span opgedateer in die eerste pos
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2723
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Dec-2022 at 2:13pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

span opgedateer in die eerste pos

Dankie tog.. dit lyk beter.. bietjie snaaks om die kaptein te bench.. 
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Dec-2022 at 2:18pm
12 veranderings...nee wat dis malligheid
Back to Top
monster View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 05-Apr-2016
Location: Pretoria
Status: Online
Points: 662
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote monster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Dec-2022 at 2:45pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Ek is ook eerlik as ek se ek weet nie eintlik wie hulle spelers is nie, sover ek weet het Vincent Koch baie onlangs vir hulle begin speel maar dis die enigste speler van hulle waarvan ek weet
Ek dink Jeremy Ward speel ook vir hulle
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2723
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Dec-2022 at 2:46pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

12 veranderings...nee wat dis malligheid

Wat sou jy anders wou sien? Slotte is n vraagteken, los trio lyk beter, voorry het ons nie veel ander opsies nie, PJ moes wel daar wees. 
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Dec-2022 at 2:57pm
As sy plan was om hierdie span teen SF te speel, sou ek wou sien dat hy meer van die selfde spelers kans gegee het in die vorige wedstryd. Om net 3 ouens in dieselfde posisies te hou is basies om met 'n heeltemal nuwe span te speel, en in rugby is kontinuiteit nogal belangrik
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Dec-2022 at 3:00pm
SF se span ook opgedateer in eerste pos
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2723
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Dec-2022 at 3:05pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

As sy plan was om hierdie span teen SF te speel, sou ek wou sien dat hy meer van die selfde spelers kans gegee het in die vorige wedstryd. Om net 3 ouens in dieselfde posisies te hou is basies om met 'n heeltemal nuwe span te speel, en in rugby is kontinuiteit nogal belangrik

Jy weet mos.. ons wing dit deesdae.. die agterlyn is darem semi wat ons sover gespeel het die seisoen, waaroor ek wel wonder is die slotte en die hakker kombinasie plus ons weet ons het n probleem in die voorry.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 4>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.172 seconds.