The Lions next play Scarlets at Ellis Park in the URC on 11 May 2025, kickoff is at 15:00 |
Rainbow Cup - Match 2 - Sharks vs Lions |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Transvaal ![]() Admin Group ![]() Joined: 30-Mar-2016 Status: Offline Points: 40233 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06-May-2021 at 11:02am |
Saturday 8 May in Durban, kickoff at 4pm Assistant Referees: AJ Jacobs, Rasta Rasivhenge Television Match Official: Egon Seconds Sharks: TBC Lions: 15. EW Viljoen; 14. Rabz Maxwane, 13. Wandisile Simelane, 12. Dan Kriel, 11. Courtnall Skosan; 10. Fred Zeilinga, 9. André Warner; 8. Francke Horn, 7. Vincent Tshituka, 6. MJ Pelser; 5. Reinhard Nothnagel, 4. Ruben Schoeman, 3. Carlu Sadie, 2. PJ Botha, 1. Sti Sithole. Replacements: 16. Jaco Visagie, 17. Nathan McBeth, 18. Asenathi Ntlabakanye, 19. Len Massyn, 20. Emmanuel Tshituka, 21. Morné van den Berg, 22. Jordan Hendrikse, 23. Burger Odendaal. Edited by Transvaal - 06-May-2021 at 3:20pm |
|
![]() |
|
PaBz0r ![]() Koning Leeu ![]() Joined: 30-Mar-2016 Location: Pretoria Status: Offline Points: 2786 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sharks: 15 Aphelele Fassi, 14 Sibusiso Nkosi, 13 Lukhanyo Am (captain), 12 Jeremy Ward, 11 Yaw Penxe, 10 Curwin Bosch, 9 Grant Williams, 8 Sikhumbuzo Notshe, 7 Henco Venter, 6 Siya Kolisi, 5 Reniel Hugo, 4 Ruben van Heerden, 3 Thomas du Toit, 2 Fez Mbatha, 1 Ox Nche. Replacements: 16 Kerron van Vuuren, 17 Ntuthuko Mchunu, 18 Wiehahn Herbst, 19 Le Roux Roets, 20 Phepsi Buthelezi, 21 Jaden Hendrikse, 22 Manie Libbok, 23 Werner Kok. Edited by PaBz0r - 06-May-2021 at 11:40am |
|
![]() |
|
PaBz0r ![]() Koning Leeu ![]() Joined: 30-Mar-2016 Location: Pretoria Status: Offline Points: 2786 |
Goeie Sharks span..
|
|
![]() |
|
Leeubok ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 31-Mar-2016 Location: KZN Status: Offline Points: 4954 |
Ek dink nie ek wi hierdie game kyk nie... Maar dalk verras hulle ons?
|
|
![]() |
|
LION@SEA ![]() Pasgebore Leeu ![]() ![]() Joined: 16-Jul-2018 Location: Cape Twon Status: Offline Points: 29 |
Ek het nou Marius v/d Westhuizen se huis gekoop, dink julle dit sal help as ek hom so bietjie meer gee.
![]() |
|
Hannes
|
|
![]() |
|
valie ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 02-Apr-2016 Location: ver van hier Status: Offline Points: 2681 |
|
|
![]() |
|
rooibont ![]() Pasgebore Leeu ![]() Joined: 15-Jun-2016 Location: Vereeniging Status: Offline Points: 72 |
Stem vir 'n paar PK's
|
|
![]() |
|
emiel1 ![]() Ervare Leeu ![]() Joined: 30-Jan-2019 Status: Offline Points: 549 |
Op die vertonings die afkelope jaar, dink ek ons beste hoop is om hulle voorlangs aan te vat, die bal stadig te maak en dan goed te verdedig en takties te speel. Ons het maar min skietgoed agterlangs
|
|
![]() |
|
LION@SEA ![]() Pasgebore Leeu ![]() ![]() Joined: 16-Jul-2018 Location: Cape Twon Status: Offline Points: 29 |
Moet se, moerse nice ou. Plat op die aarde, en vreeslik vriendelik. Dink al die ref's in SA kort n paar PK's, kyk net weer die naweek met Rasta. Die captain's review is n goeie ding, nou kan die ref nie meer net n try gee soos hy wil nie. Nou moet ek darem ook se, al kry ons die beste ref ooit gaan dit ons nie veel help soos ons nou speel nie!
|
|
Hannes
|
|
![]() |
|
Transvaal ![]() Admin Group ![]() Joined: 30-Mar-2016 Status: Offline Points: 40233 |
Sommer 'n hele paar, hy is regtig 'n swak skeidsregter in my opinie
|
|
![]() |
|
Chris ![]() Pasgebore Leeu ![]() ![]() Joined: 18-Mar-2021 Location: Limpopo Status: Offline Points: 58 |
Span is aangekondig op Facebook. Ek sien n lang Saterdag wat wag op ons met daardie span.
|
|
![]() |
|
Chris ![]() Pasgebore Leeu ![]() ![]() Joined: 18-Mar-2021 Location: Limpopo Status: Offline Points: 58 |
15 EW Viljoen, 14 Rabz Maxwane, 13 Wandisile Simelane, 12 Dan Kriel, 11 Courtnall Skosan, 10 Fred Zeilinga, 9 André Warner, 8 Francke Horn, 7 Vincent Tshituka, 6 MJ Pelser, 5 Reinhard Nothnagel, 4 Ruben Schoeman, 3 Carlü Sadie, 2 PJ Botha, 1 Sithembiso Sithole.
Replacements: 16 Jaco Visagie, 17 Nathan McBeth, 18 Asenathi Ntlabakanye, 19 Len Massyn, 20 Emmanuel Tshituka, 21 Morné van den Berg, 22 Jordan Hendrikse, 23 Burger Odendaal. |
|
![]() |
|
valie ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 02-Apr-2016 Location: ver van hier Status: Offline Points: 2681 |
Dit lyk of die rainbow cup gebruik word as proewe vir die Pro 14 later die jaar.
|
|
![]() |
|
gertjie0000 ![]() Koning Leeu ![]() Joined: 13-Mar-2017 Status: Offline Points: 1062 |
Weet nie van julle manne nie maar 14 Rabz Maxwane doen dit nie vir my hy kan goed afrond maar die res van sy game is maar average.
|
|
![]() |
|
Stem, hy is ook glad nie lief vir verdedig nie
|
|
![]() |
|
WitBoer ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 31-Mar-2016 Location: Bronkhorstsprui Status: Offline Points: 2163 |
Wonder wat het van James Venter geword? Was baie belowend en is toe Sharks toe, maar sien hom nie meer in die Sharks se spanne nie?
|
|
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
|
|
![]() |
|
Attie Karate ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 31-Mar-2016 Status: Offline Points: 1544 |
Ek dink jy's reg. Ek voel ook ons voorspelers in op standaard. Skop vir die hoeke, hou die bal redelik naby. Vang. Belretensie.
|
|
Up the Vaal!
|
|
![]() |
|
Niela ![]() Ervare Leeu ![]() Joined: 29-Apr-2019 Location: Johannesburg Status: Offline Points: 515 |
did you see that the lions will now face the B&I lions, we will need to step up , otherwise it will be 100-0
|
|
![]() |
|
Nee wat ons is nowhere. Hierdie gaan n lang middag wees.
|
|
![]() |
|
Is Fred regtig die enigste 10 wat ons het?
|
|
![]() |
|
Ons passing is baie swak
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Warner se geel kaart het vir my gelyk asof sy hande op die bal was en die Sharks se skrummie het verseker die bal aangeslaan met sy drie
|
|
![]() |
|
gertjie0000 ![]() Koning Leeu ![]() Joined: 13-Mar-2017 Status: Offline Points: 1062 |
Ek stem Valie ek sal vir Warner replace en vor odendaal in kriel se plek opbring dit sal klaar n groot verskil maak
|
|
![]() |
|
Maar ja, ons was ook glad nie aangeskakle in die begin nie en dan moet mens opvang rugby speel, nie wenslik nie
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |