Forum Home Forum Home > Lions Section > Union, Management and Coach discussions
  New Posts New Posts RSS Feed - Mitch – The Real Story
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play the Ospreys in Swansea in the URC on 30 March 2024, kickoff is at 17:05

Mitch – The Real Story

 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Message
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Mitch – The Real Story
    Posted: 05-Dec-2019 at 9:30am
Ek lees op die oomblik hierdie boek en wil uittreksels daaruit pos soos ek dit raaklees:


Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2019 at 9:32am
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2019 at 10:33am
Hier praat hy oor die 2011 seisoen se Curriebeker gedeelte





Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2019 at 10:42am
Hier praat hy oor hoe sleg gekondisioneerd die spelers was toe hy by die Leeus aankom in die begin


Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2019 at 10:48am
Hier klink my het die ongelukkigheid met die spelers begin, na die wen in die Curriebeker finaal van 2011 moes die spelers 'n fiksheids en sterkte toets doen, (heeltemal aanvaarbaar na my mening) en hulle was ongelukkig daaroor




Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2019 at 10:56am
En hy se die spelers het voordat die 2012 Super Rugby seisoen begin het, in survival mode gegaan en net aan hulle eie oorlewing gedink


Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2019 at 10:57am
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Hier praat hy oor die 2011 seisoen se Curriebeker gedeelte







Ek ervaar hierdie selfs by my nuwe werk (IT) vandat ek terug getrek het JoBurg toe van Namibië af. Selfs met Teams/Skype meetings is meeste mense altyd laat en dit irriteer my grensloos. Weet nie of dit n JoBurg/Gauteng kultuur ding is nie.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2019 at 11:00am
Back to Top
Goue Leeu View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 18-Apr-2016
Status: Offline
Points: 2219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Goue Leeu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2019 at 11:47am
Baie insiggewend en nogal skokkend dat professionele rugbyspelers so onfiks was en nie wou doen wat nodig was nie. Gelukkig is dinge nou baie meer stabiel by die Leeus en is ons altyd een van die fikste spanne. Die kultuur is nou heeltemal anders.
Back to Top
Rooibonte8 View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 02-Apr-2016
Location: Rayton
Status: Offline
Points: 414
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rooibonte8 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2019 at 3:40pm
Nog altyd gereken dat ons baie min van die skuld voor Mitchell she deur kon le, by het ons kultuur en slapgat houding kom regruk
Back to Top
GoLions View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 14-Jan-2019
Status: Offline
Points: 357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GoLions Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Dec-2019 at 6:00pm
Originally posted by Goue Leeu Goue Leeu wrote:

Baie insiggewend en nogal skokkend dat professionele rugbyspelers so onfiks was en nie wou doen wat nodig was nie. Gelukkig is dinge nou baie meer stabiel by die Leeus en is ons altyd een van die fikste spanne. Die kultuur is nou heeltemal anders.
Ek dink daar was 'n groot verskil tussen die tyd toe Mitch begin het en geeindig het.

Beide Mitch en die Leeus bestuur was baie naief in 2012. Mitch het gefokus op driee druk eerder as wedstryde wen en Oom Kevin het geglo dat oudmodiese "old boys" lojaliteit nog bestaan. Beide het gedink hulle het tyd.

SARU het egter altyd beplan om die Leeus uit te skop, alhoewel hulle tot Augustus gesloer het om dit 'n amptelike rede te gee.

Waar SARU hulle misgis het is dat hulle nie gedink het die Leeus kan weer opstaan nie
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Dec-2019 at 7:29am
Baie interessant, dankie Tvl! Sal uitkyk vir die boek, sal hom self wil lees. 

So is daar maar altyd 3 kante tot n storie ne. My kant, jou kant en die waarheid. Ek wonder maar net, as die leeus so slapgat was hoe is dit by die sharks. Want daar is al baie gese oor hulle houding daar en hoe hulle oefen, dat hulle eerder op die strand wil rondle of surf.
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Dec-2019 at 7:43am
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Dec-2019 at 7:46am
Hy se dit het byvoorbeeld op toer gebeur dat hulle van Wellington na Auckland gevlieg het, en dat Mustapha verwag het dat die spelers tevrede moes wees met die kos wat op die vliegtuig bedien is, instede daarvan om in Auckland 'n ete te reel. Toe Mitch hom later daaroor uitvra, het Mustapha gese hy probeer geld spaar vir die unie. Mitch se hy het gedink dis totaal onaanvaarbaar
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Dec-2019 at 7:48am
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Dec-2019 at 7:57am
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Dec-2019 at 8:03am
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Hy se dit het byvoorbeeld op toer gebeur dat hulle van Wellington na Auckland gevlieg het, en dat Mustapha verwag het dat die spelers tevrede moes wees met die kos wat op die vliegtuig bedien is, instede daarvan om in Auckland 'n ete te reel. Toe Mitch hom later daaroor uitvra, het Mustapha gese hy probeer geld spaar vir die unie. Mitch se hy het gedink dis totaal onaanvaarbaar

Ja dit is nou regtig simpel. Mens kannie verwag dat professionele rugbyspelers gevoed moet word met vliegtuig "chicken or beef" nie!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Dec-2019 at 8:04am
Ek het ook al argumente met die ou gehad, hy is nog steeds die spanbestuurder, so doen dit nou al seker 10 jaar. 'n Jaar of twee terug was dit die finale rondte of die eerste uitspeelwedstryde van Super Rugby, en die Leeus het toe hulle wedstryd op Ellispark gewen, en die volgende wedstryd op Nuweland het toe afgeskop en ons staan daarna en kyk op die tv in die media losie.

Ek kan nie 100% die detail onthou nie, maar dit was Mustapha en Whiteley wat saam met my staan en kyk het, en ek se toe "julle weet seker dat as die span wat teen die Stormers speel hier wen (se maar span x), dan speel ons volgende week teen span y", en Mustapha se toe nee dit is nie so nie, ons sal teen span x speel as hulle wen. Ek was verstom dat die ou so oningelig is vir 'n spanbestuurder dat hy nie eers bewus is van die moontlike permutasies voor 'n wedstryd nie. Ek was so verbaas dat ek hardop gese het "Goeie Fok"....LOL! en het toe maar later om verskoning gevra...LOL!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Dec-2019 at 8:10am
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Dec-2019 at 8:11am
Die probleem was dat onder die vorige coach, het dit blykbaar gereeld gebeur en die afrigtingspan het sommer saam met die spelers gekuier
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Dec-2019 at 8:15am
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Ek het ook al argumente met die ou gehad, hy is nog steeds die spanbestuurder, so doen dit nou al seker 10 jaar. 'n Jaar of twee terug was dit die finale rondte of die eerste uitspeelwedstryde van Super Rugby, en die Leeus het toe hulle wedstryd op Ellispark gewen, en die volgende wedstryd op Nuweland het toe afgeskop en ons staan daarna en kyk op die tv in die media losie.

Ek kan nie 100% die detail onthou nie, maar dit was Mustapha en Whiteley wat saam met my staan en kyk het, en ek se toe "julle weet seker dat as die span wat teen die Stormers speel hier wen (se maar span x), dan speel ons volgende week teen span y", en Mustapha se toe nee dit is nie so nie, ons sal teen span x speel as hulle wen. Ek was verstom dat die ou so oningelig is vir 'n spanbestuurder dat hy nie eers bewus is van die moontlike permutasies voor 'n wedstryd nie. Ek was so verbaas dat ek hardop gese het "Goeie Fok"....LOL! en het toe maar later om verskoning gevra...LOL!

Hahahaha, legend! LOLClap


Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Dec-2019 at 8:17am
Whiteley het nog gese dis nie nodig om te vloek nie...weet nie of hy dit van toe af teen my hou nie
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Dec-2019 at 8:32am
Na die toer het die probleme in alle erns begin

Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Dec-2019 at 8:35am
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Dec-2019 at 9:19am
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.156 seconds.