Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > Rugby World Cup
  New Posts New Posts RSS Feed - Finaal - Bokke vs Engeland
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play Leinster at Ellis Park in the URC on 20 April 2024, kickoff is at 15:00

Finaal - Bokke vs Engeland

 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Message
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Finaal - Bokke vs Engeland
    Posted: 29-Oct-2019 at 11:25am
Saterdag 11:00 in Yokohama.

Skeidsregter - Jerome Garces van Frankryk

Bokke: Willie le Roux, 14 Cheslin Kolbe, 13 Lukhanyo Am, 12 Damian de Allende, 11 Makazole Mapimpi, 10 Handre Pollard, 9 Faf de Klerk, 8 Duane Vermeulen, 7 Pieter-Steph du Toit, 6 Siya Kolisi (captain), 5 Lood de Jager, 4 Eben Etzebeth, 3 Frans Malherbe, 2 Bongi Mbonambi, 1 Tendai Mtawarira
Plaasvervangers: 16 Malcolm Marx, 17 Steven Kitshoff, 18 Vincent Koch, 19 RG Snyman, 20 Franco Mostert, 21 Francois Louw, 22 Herschel Jantjies, 23 Frans Steyn

Engeland: 15 Elliot Daly, 14 Anthony Watson, 13 Manu Tuilagi, 12 Owen Farrell (captain), 11 Jonny May, 10 George Ford, 9 Ben Youngs, 8 Billy Vunipola, 7 Sam Underhill, 6 Tom Curry, 5 Courtney Lawes, 4 Maro Itoje, 3 Kyle Sinckler, 2 Jamie George, 1 Mako Vunipola
Plaasvervangers: 16 Luke Cowan-Dickie, 17 Joe Marler, 18 Dan Cole, 19 George Kruis, 20 Mark Wilson, 21 Ben Spencer, 22 Henry Slade, 23 Jonathan Joseph


Edited by Transvaal - 02-Nov-2019 at 10:27am
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Oct-2019 at 11:42am
Nkosi het 2 keer verdedigingsfoute gemaak teen Wallis waar hy te gou opgeskiet het en so vir Wallis 'n overlap aan die linkerkant gegee het, so ek sal nie verbaas wees as hy nie in die finaal speel nie, want dit klink ook of Kolbe reg is om te speel en Rassie sal hom seker op linkervleuel kies, behalwe as hy dalk vir Kolbe op Heelagter kies, dan is daar plek vir Nkosi op vleuel. Ons sal ook seker weer gaan met 6 voorries op die bank en Engeland voor aanvat
Back to Top
Niela View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 29-Apr-2019
Location: Johannesburg
Status: Offline
Points: 515
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Niela Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Oct-2019 at 12:41pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Nkosi het 2 keer verdedigingsfoute gemaak teen Wallis waar hy te gou opgeskiet het en so vir Wallis 'n overlap aan die linkerkant gegee het, so ek sal nie verbaas wees as hy nie in die finaal speel nie, want dit klink ook of Kolbe reg is om te speel en Rassie sal hom seker op linkervleuel kies, behalwe as hy dalk vir Kolbe op Heelagter kies, dan is daar plek vir Nkosi op vleuel. Ons sal ook seker weer gaan met 6 voorries op die bank en Engeland voor aanvat

Dit lyk soos Rassie se game plan. Ek dink nogsteeds as ons in die laaste 20 min iets moet spark, dan kort ons n 3de back op die bench.

Kolbe kan maar op 15 begin in my view, maar dit sal seker nie gebeur nie
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Oct-2019 at 1:02pm
Ek wonder of Gelant nie 'n veiliger opsie op heelagter is, as om Kolbe soontoe te skuif? Willie maak net te veel dom foute wat ons dalk duur te staan gaan kom teen 'n goeie span soos Eng. 

Maar ek dink nie Rassie gaan enige veranderings maak nie, en die bank sal seker weer 6-2 split wees. 
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Oct-2019 at 1:04pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Nkosi het 2 keer verdedigingsfoute gemaak teen Wallis waar hy te gou opgeskiet het en so vir Wallis 'n overlap aan die linkerkant gegee het, so ek sal nie verbaas wees as hy nie in die finaal speel nie, want dit klink ook of Kolbe reg is om te speel en Rassie sal hom seker op linkervleuel kies, behalwe as hy dalk vir Kolbe op Heelagter kies, dan is daar plek vir Nkosi op vleuel. Ons sal ook seker weer gaan met 6 voorries op die bank en Engeland voor aanvat

Mapimpi is ook nie 'n goeie verdediger nie, hy gaan altyd heeltemal te hoog en en gryp-gryp net na die ou. Ek is seker Eng gaan die wye kanale aanval want dit is al waar ons verdediging verdag is. 
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1506
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Oct-2019 at 1:44pm
Ek glo as Kolbe reg is, sal dit al verandering aan die span wees.

Ek moet maar my hoed eet, want ek dink nie een speler in die span is regtig goed nie. Dit is wel naby aan die bste wat SA tans het. Maar hul speel in die WB finaal! So wat weet ek.

Go Bokke!
Up the Vaal!
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Oct-2019 at 1:47pm
GO BOKKE!!!!!!!
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1506
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Oct-2019 at 1:52pm
Kolbe is fiks
Up the Vaal!
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Oct-2019 at 2:10pm
Originally posted by Attie Karate Attie Karate wrote:

Kolbe is fiks


Dit is baie goeie nuus!
Go LIONS!!!!!
Back to Top
GoLions View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 14-Jan-2019
Status: Offline
Points: 357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GoLions Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Nov-2019 at 9:43am
1995/2007/2019 Finals Bok starting XVs

15 André Joubert / Percy Montgomery / Willie le Roux
14 James Small / JP Pietersen / Cheslin Kolbe
13 Japie Mulder / Jaque Fourie / Lukhanyo Am
12 Hennie le Roux / Frans Steyn / Damian de Allende
11 Chester Williams / Bryan Habana / Makazole Mapimpi
10 Joel Stransky / Butch James / Handre Pollard
Joost van der Westhuizen / Fourie du Preez / Faf de Klerk
8 Mark Andrews / Danie Rossouw / Duane Vermeulen
7 Ruben Kruger / Juan Smith / Pieter-Steph du Toit
6 Francois Pienaar / Schalk Burger / Sifa Kolisi
5 Hannes Strydom / Victor Matfield / Lood de Jager
4 Kobus Wiese / Bakkies Botha / Eben Etzebeth
Balie Swart / CJ van der Linde / Frans Malherbe
2 Chris Rossouw / John Smit / Bongi Mbonambi
1 Os du Randt / Os du Randt / Beast Mtawarira

Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Nov-2019 at 9:46am
>>>Sifa Kolisi

???
Back to Top
GoLions View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 14-Jan-2019
Status: Offline
Points: 357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GoLions Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Nov-2019 at 9:47am
England is going for the Southern Slam

Beat Argentina in the pool games and

OZ in the QF
NZ in the SF
and meeting SA in the final
Back to Top
GoLions View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 14-Jan-2019
Status: Offline
Points: 357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GoLions Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Nov-2019 at 9:47am
England: 15 Elliot Daly, 14 Anthony Watson, 13 Manu Tuilagi, 12 Owen Farrell, 11 Jonny May, 10 George Ford, 9 Ben Youngs, 8 Billy Vunipola, 7 Sam Underhill, 6 Tom Curry, 5 Courtney Lawes, 4 Maro Itoje, 3 Kyle Sinckler, 2 Jamie George, 1 Mako Vunipola.
Replacements: 16 Luke Cowan-Dickie, 17 Joe Marler, 18 Dan Cole, 19 George Kruis, 20 Mark Wilson, 21 Ben Spencer, 22 Henry Slade, 23 Jonathan Joseph.

South Africa: 15 Willie le Roux, 14 Cheslin Kolbe, 13 Lukhanyo Am, 12 Damian de Allende, 11 Makazole Mapimpi, 10 Handré Pollard, 9 Francois de Klerk, 8 Duane Vermeulen, 7 Pieter-Steph du Toit, 6 Siya Kolisi (captain), 5 Lodewyk de Jager, 4 Eben Etzebeth, 3 Frans Malherbe, 2 Mbongeni Mbonambi, 1 Tendai Mtawarira.
Replacements: 16 Malcolm Marx, 17 Steven Kitshoff, 18 Vincent Koch, 19 Rudolph Snyman, 20 Franco Mostert, 21 Francois Louw, 22 Herschel Jantjies, 23 Frans Steyn.
Back to Top
GoLions View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 14-Jan-2019
Status: Offline
Points: 357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GoLions Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Nov-2019 at 9:49am
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

>>>Sifa Kolisi

???
Smile

Te laat om te fix


Edited by GoLions - 01-Nov-2019 at 9:50am
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Nov-2019 at 9:54am
Originally posted by GoLions GoLions wrote:

1995/2007/2019 Finals Bok starting XVs

15 André Joubert / Percy Montgomery / Willie le Roux
14 James Small / JP Pietersen / Cheslin Kolbe
13 Japie Mulder / Jaque Fourie / Lukhanyo Am
12 Hennie le Roux / Frans Steyn / Damian de Allende
11 Chester Williams / Bryan Habana / Makazole Mapimpi
10 Joel Stransky / Butch James / Handre Pollard
Joost van der Westhuizen / Fourie du Preez / Faf de Klerk
8 Mark Andrews / Danie Rossouw / Duane Vermeulen
7 Ruben Kruger / Juan Smith / Pieter-Steph du Toit
6 Francois Pienaar / Schalk Burger / Sifa Kolisi
5 Hannes Strydom / Victor Matfield / Lood de Jager
4 Kobus Wiese / Bakkies Botha / Eben Etzebeth
Balie Swart / CJ van der Linde / Frans Malherbe
2 Chris Rossouw / John Smit / Bongi Mbonambi
1 Os du Randt / Os du Randt / Beast Mtawarira


Ek wou saamspeel en my keuses maak, maar daar is posisies waar ek nie een van die 3 spelers verkies nie
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Nov-2019 at 9:55am
Byvoorbeeld haker, Marx en Bissie is beter as al 3 
Back to Top
GoLions View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 14-Jan-2019
Status: Offline
Points: 357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GoLions Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Nov-2019 at 10:22am
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Byvoorbeeld haker, Marx en Bissie is beter as al 3 
Stem saam maar in 2007 was Bizzie aan die begin van sy Bok loopbaan. Het net 38 minute gespeel tydens die WB
Back to Top
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: Bronkhorstsprui
Status: Offline
Points: 2162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Nov-2019 at 12:01pm
Originally posted by GoLions GoLions wrote:

1995/2007/2019 Finals Bok starting XVs

15 André Joubert / Percy Montgomery / Willie le Roux
14 James Small / JP Pietersen / Cheslin Kolbe
13 Japie Mulder / Jaque Fourie / Lukhanyo Am
12 Hennie le Roux / Frans Steyn / Damian de Allende
11 Chester Williams / Bryan Habana / Makazole Mapimpi
10 Joel Stransky / Butch James / Handre Pollard
Joost van der Westhuizen / Fourie du Preez / Faf de Klerk
8 Mark Andrews / Danie Rossouw / Duane Vermeulen
7 Ruben Kruger / Juan Smith / Pieter-Steph du Toit
6 Francois Pienaar / Schalk Burger / Sifa Kolisi
5 Hannes Strydom / Victor Matfield / Lood de Jager
4 Kobus Wiese / Bakkies Botha / Eben Etzebeth
Balie Swart / CJ van der Linde / Frans Malherbe
2 Chris Rossouw / John Smit / Bongi Mbonambi
1 Os du Randt / Os du Randt / Beast Mtawarira

1. Os
2. Smit
3. Swart
4. Bakkies
5. Matfield
6. Burger
7. PS du Toit
8. Vermeulen
9. Joost
10. Pollard
11. Habana
12. le Roux
13. Fourie
14. Kolbe
15. Joubert
Dus is daar 5 van 1995, 7 van 2007 en 4 van die huidige span.
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Nov-2019 at 12:02pm
>>>Dus is daar 5 van 1995, 7 van 2007 en 4 van die huidige span.

Jy mag net 15 kies
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Nov-2019 at 12:04pm
Rugby in 1995 was nog amateur, so daai spelers was nie so gekondisioneerd soos vandag se spelers nie. Ek sou waarskynlik uit 1995 vir James Small en Joost gaan
Back to Top
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: Bronkhorstsprui
Status: Offline
Points: 2162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Nov-2019 at 1:50pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

>>>Dus is daar 5 van 1995, 7 van 2007 en 4 van die huidige span.

Jy mag net 15 kies
LOL Os tel by 1995 en 2007
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Back to Top
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: Bronkhorstsprui
Status: Offline
Points: 2162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Nov-2019 at 1:52pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Rugby in 1995 was nog amateur, so daai spelers was nie so gekondisioneerd soos vandag se spelers nie. Ek sou waarskynlik uit 1995 vir James Small en Joost gaan
Dit is waar, maar ek dink Andre Joubert sou selfs in vandag se tyd 'n uitstekende speler gewees het.
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Nov-2019 at 2:48pm
Hy was verseker 'n klas speler. Percy is egter een van die grootste spelers vir die Bokke van alle tye, 6de meeste caps (102), meeste punte (893), 6de meeste driee. Ek kan onthou dat hy ook maar op 'n tyd 'n dip gevang het, en ook partykeer bietjie suspect was met 1 op 1 tackles, en hy was seker nooit een van my gunstelinge nie, maar as mens na sy stats kyk moet jy seker se hy is in die top 5 Bokke van alle tye
Back to Top
GoLions View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 14-Jan-2019
Status: Offline
Points: 357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GoLions Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Nov-2019 at 2:52pm
Percy was veral goed nadat hy 'n tyd oorsee gespandeer het en teruggekom het
Back to Top
GoLions View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 14-Jan-2019
Status: Offline
Points: 357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GoLions Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Nov-2019 at 7:58pm
Robbie Wessels - Legendes


Brilliant
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.187 seconds.