The Lions next play Scarlets at Ellis Park in the URC on 11 May 2025, kickoff is at 15:00 |
Match 10 - Sharks vs Lions |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Transvaal ![]() Admin Group ![]() Joined: 30-Mar-2016 Status: Offline Points: 40235 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19-Dec-2022 at 6:22am |
Friday 23 December in Durban, kickoff at 5pm
Referee: Aimee Barrett-Theron AR1: Stephan Geldenhuys AR2: Paul Mente TMO: Marius van der Westhuizen Sharks: 15. Boeta Chamberlain, 14. Werner Kok, 13. Lukhanyo Am, 12. Rohan Janse van Rensburg, 11. Makazole Mapimpi, 10. Curwin Bosch, 9. Grant Williams, 8. Phepsi Buthelezi (c), 7. Jeandre Labuschagne, 6. Sikhumbuzo Notshe, 5. Hyron Andrews, 4. Vincent Tshituka, 3. Carlu Sadie, 2. Dan Jooste, 1. Thomas du Toit. Replacements: 16. Kerron van Vuuren, 17. Dian Bleuler, 18. Hanro Jacobs, 19. Gerbrandt Grobler, 20. Siya Kolisi, 21. Jaden Hendrikse, 22. Lionel Cronje, 23. Ben Tapuai Lions: 15. Andries Coetzee, 14. Edwill van der Merwe, 13. Rynhardt Jonker, 12. Marius Louw, 11. Quan Horn, 10. Jordan Hendrikse, 9. Sanele Nohamba, 8. Ruan Venter, 7. Darrien Landsberg, 6. Emmanuel Tshituka, 5. Reinhard Nothnagel (c), 4. Willem Alberts, 3. Asenathi Ntlabakanye, 2. PJ Botha, 1. JP Smith. Replacements: 16. Jaco Visagie, 17. Sti Sithole, 18. Ruan Smith, 19. Pieter Jansen van Vuren, 20. Jaco Kriel, 21. Andre Warner, 22. Gianni Lombard, 23. Stean Pienaar.
Edited by Transvaal - 22-Dec-2022 at 11:07am |
|
![]() |
|
Goue Leeu ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 18-Apr-2016 Status: Offline Points: 2219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Weet nie of ek dit gemis het nie, maar weet ons al hoe lank Dreyer uit gaan wees? Ons skrums was maar onder druk teen Stade Francais.
|
|
![]() |
|
TunaLion ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 30-Mar-2016 Location: Ellis Park Status: Offline Points: 1856 |
Ons moet ten minste 2 van ons wedstryde wen teen SA spanne as ons regtig enige ambisie het om top 8 te eindig. Laas seisoen het ons die een wedstryd weg teen die Stormers gewen, maar reeds nou teen die Bulle en Stormers tuis verloor so ons het net 1 tuis wedstryd teen die Sharks oor. 'n Wen in hierdie weg wedstryd sal ons vreeslik baie help, maar dit gaan baie baie moeilik wees.
Edited by TunaLion - 19-Dec-2022 at 11:45am |
|
Go LIONS!!!!!
|
|
![]() |
|
Goue Leeu ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 18-Apr-2016 Status: Offline Points: 2219 |
Die Sharks sal ook seker weer hul beste span speel. Dink Powell gaan hul Bokke in die grond in speel na die fiasko teen Cardiff.
|
|
![]() |
|
Transvaal ![]() Admin Group ![]() Joined: 30-Mar-2016 Status: Offline Points: 40235 |
Ek het gevra by Vrydag se wedstryd, maar hulle het nie die antwoord gehad nie. Maar ek vermoed 'n ruk, soos 6 tot 8 weke. Ek dink egter dit was op loskop waar ons teen Stade Francais gesukkel het, JP Smith het 'n hele paar keer geval in die skrums, en dit was vreemd want gewoonlik is hy 'n yster
|
|
![]() |
|
Hulle het nou gese dis Ruan Dreyer se hamstring en hy gaan die Leeus se toerwedstryde mis. Henco van Wyk gaan net 1 wedstryd mis en behoort dus weer volgende naweek teen die Stormers te speel
|
|
![]() |
|
Chatting to Albert van den Berg, Emmanuel Tshituka and JC Pretorius
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
TunaLion ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 30-Mar-2016 Location: Ellis Park Status: Offline Points: 1856 |
Baie dankie! JC lyk na 'n heel aangename en humble ou. Dink hy kan 'n groot aanwins vir ons wees.
|
|
Go LIONS!!!!!
|
|
![]() |
|
gertjie0000 ![]() Koning Leeu ![]() Joined: 13-Mar-2017 Status: Offline Points: 1062 |
Ek sien Jake vry nou na Marx dalk moet ons een van hulle hakkerd probeer opraap hulle het twee goeie jong hakkers, Schalk Erasmus wat weg is by die bulls is familie van my baas en Jake het glo vir hom gese hy is nie in sy volgende twee jare planne nie toe soek hy en toe kom die Japan geleentheid op as ek so lees wat Jake praat hy wil vir hom n span kan koop wat hy wil he nou moan hy as ouens oorsee weer gaan speel ek het al gewonder wat van spanne soos die leeus wat nie geld het soos hy om rond te gooi op springbok spelers nie
|
|
![]() |
|
Span opgedateer in die eerste pos
|
|
![]() |
|
Dis 5 veranderings aan die begin XV
|
|
![]() |
|
PaBz0r ![]() Koning Leeu ![]() Joined: 30-Mar-2016 Location: Pretoria Status: Offline Points: 2786 |
Kannie wag om te sien wie die Sharks gaan kies nie..
|
|
![]() |
|
Ek sal verkies dat hulle hul sterkste span kies sodat ons kan sien waar ons staan
|
|
![]() |
|
PaBz0r ![]() Koning Leeu ![]() Joined: 30-Mar-2016 Location: Pretoria Status: Offline Points: 2786 |
Sal verbaas wees as hulle doen, maar ek stem saam.
|
|
![]() |
|
Aimee Barrett-Theron aangewys as skeidsregter
|
|
![]() |
|
15. Boeta Chamberlain, 14. Werner Kok, 13. Lukhanyo Am, 12. Rohan Janse van Rensburg, 11. Makazole Mapimpi, 10. Curwin Bosch, 9. Grant Williams, 8. Phepsi Buthelezi (c), 7. Jeandre Labuschagne, 6. Sikhumbuzo Notshe, 5. Hyron Andrews, 4. Vincent Tshituka, 3. Carlu Sadie, 2. Dan Jooste, 1. Thomas du Toit. Replacements: 16. Kerron van Vuuren, 17. Dian Bleuler, 18. Hanro Jacobs, 19. Gerbrandt Grobler, 20. Siya Kolisi, 21. Jaden Hendrikse, 22. Lionel Cronje, 23. Ben Tapuai Edited by Transvaal - 22-Dec-2022 at 11:07am |
|
![]() |
|
So ek mis vir Eben Etzebeth maar verder lyk dit asof al hulle Bokke speel?
|
|
![]() |
|
En Bongi...wys seker hoe hoog ek hom rate...LOL!
|
|
![]() |
|
valie ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 02-Apr-2016 Location: ver van hier Status: Offline Points: 2681 |
|
|
![]() |
|
gertjie0000 ![]() Koning Leeu ![]() Joined: 13-Mar-2017 Status: Offline Points: 1062 |
Ek stem Valie en Marx sal moontlik soontoe gaan want hulle rol in die geld nie ao erg soos die Sharks nie maar hukke het ook baie geld beskikbaar dink ek
|
|
![]() |
|
As ons maar net vir Marx, Sous en Kwagga by ons huidige groep kon voeg... dink ons sal baie vinnig weer 'n top 4 span wees. Moet sê.. Dit sal bitter teleurstellend wees aw enige van daai drie die kans het om terug te kom Leeus toe en kies om eerder bulls, sharks of stormers toe te gaan.
|
|
![]() |
|
Sjo ons is eintlik glad nie in die wedstryd nie, en mens kan nie 40 minute verdedig en dink jy gaan wen nie. En die dom strafskoppe wat ons afstaan...ons kry geen momentum nie, en ek dink ons was in die 40 minute 2 keer in die Sharks se 22
|
|
![]() |
|
Nerves.. hoop ons skrik wakker, ons is gelukkig dat ons nie verder agter is nie. Wat het met PJ gebeur? Daai laaste lynstaan was n goeie tyd om iets te kon doen…
|
|
![]() |
|
Hendrickse begin my erg iriteer hy speel rerig baie swak die laaste twee weke skop al die balle weg
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |