Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > United Rugby Championship
  New Posts New Posts RSS Feed - LIONS ANNOUNCE TOURING SQUAD
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play the Ospreys in Swansea in the URC on 30 March 2024, kickoff is at 17:05

LIONS ANNOUNCE TOURING SQUAD

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
monster View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 05-Apr-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 655
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote monster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Sep-2021 at 8:02am
Ek het so biedtjie na Zebre se resultate en groep gekyk … meestal onbekende name … hulle het in die Rainbow cup n paar groot tellings teen hulle gekry en nie een game gewen nie …. Dit lyk vir my omtrent die beste kans wat ons het om n game te wen …. Op die oomblik so 50% kans om te reen met n max van 23 

Edited by monster - 17-Sep-2021 at 8:02am
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Sep-2021 at 8:20am
Zebre is verseker die swakste span in die kompetisie, so as ons hulle nie kan klop nie weet ons wat wag
Back to Top
Goue Leeu View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 18-Apr-2016
Status: Offline
Points: 2219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Goue Leeu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Sep-2021 at 8:59am
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Zebre is verseker die swakste span in die kompetisie, so as ons hulle nie kan klop nie weet ons wat wag
Die probleem is, hulle voel waarskynlik presies dieselfde oor ons.
Back to Top
Vaal Leeu 3 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 04-Mar-2017
Location: Sasolburg
Status: Offline
Points: 647
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vaal Leeu 3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Sep-2021 at 10:39am
Ons moet hulle met ons sterk, ervare en dominante pak voorlangs oorheers en dan met ons opwindende agter spelers hulle deurmekaar hardloop met vinnige, voorvoet bal. Spelers wat dit sal kan vermag is bv mmm, uh, ok nee wag...
Back to Top
monster View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 05-Apr-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 655
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote monster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Sep-2021 at 10:59am
SmileSmileSmile
Originally posted by Vaal Leeu 3 Vaal Leeu 3 wrote:

Ons moet hulle met ons sterk, ervare en dominante pak voorlangs oorheers en dan met ons opwindende agter spelers hulle deurmekaar hardloop met vinnige, voorvoet bal. Spelers wat dit sal kan vermag is bv mmm, uh, ok nee wag...
Back to Top
monster View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 05-Apr-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 655
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote monster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Sep-2021 at 11:14am
Die slot WJ Steenkamp het vir my redelik goed gespeel die laaste 2 Curiebeker wedstryde … ek is verbaas om nie hom in die groep te sien nie … met die swaar velde oorsee sou ek hom en Reuben Schoeman op vlank ook oorweeg.

Moes Swanepoel nie nou al gereed gewees het nie?
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1505
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Sep-2021 at 2:30pm
Originally posted by monster monster wrote:

SmileSmileSmile
Originally posted by Vaal Leeu 3 Vaal Leeu 3 wrote:

Ons moet hulle met ons sterk, ervare en dominante pak voorlangs oorheers en dan met ons opwindende agter spelers hulle deurmekaar hardloop met vinnige, voorvoet bal. Spelers wat dit sal kan vermag is bv mmm, uh, ok nee wag...

LOL

Ek voel 'n konserwatiewe, skop-vir-die-hoeke, spelpatroon is ons beste kans om kompeterend te wees. En dan kan ons spelers net nie pass as ons op die aanval is in die kwartgebied nie, al is daar 'n moerse overlap. Dit moet ook beslis verander.
Up the Vaal!
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1505
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Sep-2021 at 2:32pm
Originally posted by monster monster wrote:

Die slot WJ Steenkamp het vir my redelik goed gespeel die laaste 2 Curiebeker wedstryde … ek is verbaas om nie hom in die groep te sien nie … met die swaar velde oorsee sou ek hom en Reuben Schoeman op vlank ook oorweeg.

Moes Swanepoel nie nou al gereed gewees het nie?

Sover ek weet is Swanepoel nog besig met rehab, glo nie hy het al kontak gevat. Ek glo hy sal naby aan reg wees na die toer.
Up the Vaal!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.152 seconds.