Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > Currie Cup
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

The Lions next play Munster at Ellis Park in the URC on 27 April 2024, kickoff is at 17:00

Lions vs Lions

Post Reply Post Reply Page  <1234>
Author
Pasgebore Leeu
Pasgebore Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote True loin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Jul-2021 at 7:53pm
ek het gedink die altitude gaan hul van op die einde, ek was duidelik baie verkeerd 
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Jul-2021 at 8:02pm
Darem n beter scoreline as 2009..
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Jul-2021 at 8:25pm
Daar was tye in die eerste helfde waar die jong pak voorspelers hul man goed gestaan het. Daar was ongelukkig (met twee of drie uitsonderings) min variasies agterlangs om op die B&IL se verdediging te veel te pla. 

Edited by emiel1 - 03-Jul-2021 at 8:26pm
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Jul-2021 at 8:11am
Originally posted by True loin True loin wrote:

ek het gedink die altitude gaan hul van op die einde, ek was duidelik baie verkeerd 
Ons span is lankal nie meer fiks genoeg om die krane oop te draai na 60 nie... Inteendeel... Die ander spanne teken meer punte op die park as ons aan die laaste 20. 
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Jul-2021 at 8:24am
monster View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote monster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Jul-2021 at 8:24am
Ja nee kyk hierdie ouens is manne van internationale gehalte .... fisies sterker, vinniger en fikser ... breuk tekkels soos niks.  

Ouens soos EW Viljoen, Ulengo, Rass en nog n paar ander bly maar net goeie klub spelers. As ons weer n krag wil word in rugby sal ons vd average spelers moet ontslae raak

Franke Horn en Schoeman het goed vertoon ,  ons kort heelwat game breaker
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Jul-2021 at 8:33am
Mens wil nie eintlik te persoonlik teenoor die spelers raak nie, maar een ou wat my elke wedstryd teleurstel is Dan Kriel, dis die een blaps na die ander. Ek het regtig beter van hom verwag, en hy kom net nie reg nie.
OomPB View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote OomPB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Jul-2021 at 6:38pm
EW was nie te badnnie

Edited by OomPB - 04-Jul-2021 at 6:39pm
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Jul-2021 at 7:46pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Mens wil nie eintlik te persoonlik teenoor die spelers raak nie, maar een ou wat my elke wedstryd teleurstel is Dan Kriel, dis die een blaps na die ander. Ek het regtig beter van hom verwag, en hy kom net nie reg nie.

Ek is glad nie 'n fan van hom of van Jesse nie
Go LIONS!!!!!
Niela View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Niela Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Jul-2021 at 9:59am
I said before the game I’d be happy if we lose by less than 50. 

We managed to do that, if you look at the 2009 side be what we have now. Then the result was probably “good”.

TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Jul-2021 at 1:12pm
I am going to be honest, I feel the scoreline flattered them somewhat and we were not that bad. Remember, this was one hell of a strong team, they could analyze us based om many of our previous performances, while we simply had the 1 performance to analyze of theirs - the 1 match vs Japan, where only Josh Adams (a winger) played. That is not much to go on.

I absolutely agree with Cash when he mentioned this also afterwards and that this 1 additional match will be crucial for the fellow SA teams in terms of prep for the B&I Lions games.

Then this must also be one of the youngest ever teams to have played against the B&I Lions and we held out own for much of the game. Our scrums were also impressive and we should have been rewarded a couple of times for their props dropping their binds and either having their hands or elbows on the floor.

Then AJ Jacobs is probably one of the worst refs I have ever seen. He clearly didnt want to upset the apple cart here. He should have given at least a yellow for one of the neck rolls that was sent to the TMO (mainly for the one on Krappies, which was more of a spear tackle of sorts). Also at the breakdowns they got away with murder in my opinion (coming from the side, holding on and not rolling away fast enough). Then Hamish Watson should also have been penalized for his man-handling of Dillon Smit off the ball in the first half. I also felt they were often offside or very close to it when on defense.

Some of our players really impressed me as well - mainly our loose forwards. Sangweni should have scored 1 (damn cramp - our fitness is definitely lacking), Francke Horn is a gem for the future and then it is still shocking to me that Vincent Tshituka wasn't called up to the Boks' extended team.

The only area where we were shocking as normal, is with the lineouts, where PJ Botha clearly doesn't belong at this level in terms of his line-out throwing.

I am probably very biased, but there was a lot of promising things I saw during the game.
Go LIONS!!!!!
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Jul-2021 at 1:14pm
Remember, even the Bulls were also shocked (dare I say humiliated) the 1st time in a long time they played against an International team in the Rainbow cup final and that team was much weaker than this B&I team and the Bulls could at least do some analyses of Benetton beforehand, which we could not do for this opposition. So all-in-all, I am not too dejected.

Edited by TunaLion - 05-Jul-2021 at 1:15pm
Go LIONS!!!!!
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-Jul-2021 at 5:07pm
People reacted very surprised that we took such a “beating”..to be honest these type of games everybody wants to be nice including the refs.. We never really got quick ball and we always gave them some, trying to play positive rugby, while we could see how negative they are every tackle (not releasing until the ref tells them to), ruck and maul.

Their rush defence never being offside once or their chasers never being in front of the kicker, I would have liked to see on some replays. 

We never looked like any threat on attack and our defence was pathetic, not sure why we rush out of position every time. 

TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Jul-2021 at 4:08pm
Selfs Brendan Venter meen dat die B&I Lions nie dominant teen ons was nie:
(https://www.sarugbymag.co.za/venter-lions-intensity-1/)

In a column for Sport24, Venter argues that despite the comfortable scoreline, the Lions did not boss the contest against their Johannesburg namesakes.

“They are a fantastic side and they won by a good margin [56-14], but when you look at the whole game, the Lions lacked what the Boks had.

“They didn’t dominate the set piece against a very young team. You would have expected them to dominate the scrums, lineouts and collisions, but they didn’t.

“Instead, they scored tries because they’re good and they have talented individuals and defending the way they scored tries – amongst the backs – is the Springboks’ biggest strength.”

Go LIONS!!!!!
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Jul-2021 at 4:10pm
Ek hou ook daarvan dat hy highlight dat ons so 'n baie jong span is. Ek sal regtig nie verbaas wees nie as dit die jongste span ooit was wat teen die B&I Lions gespeel het.
Go LIONS!!!!!
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Jul-2021 at 5:58pm
Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:

Ek hou ook daarvan dat hy highlight dat ons so 'n baie jong span is. Ek sal regtig nie verbaas wees nie as dit die jongste span ooit was wat teen die B&I Lions gespeel het.
Met alle respek... Ek is nou al bietjie gatvol om die laaste 4 jaar te hoor "ons het 'n jong span"... Begin my al hoe meer herhinder aan die Loffie Eloff "Ons bou" dae....
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
gertjie0000 View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gertjie0000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Jul-2021 at 8:47pm
Ek moet se as ek die sharks se eerste helfte so kyk ek weet hulle het manne by die springbokke maar ons het die leeus darem goeie mededinging gegee die sharks ploeter rond ek dink hier kom n groot score
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Jul-2021 at 10:04pm
Originally posted by WitBoer WitBoer wrote:

Met alle respek... Ek is nou al bietjie gatvol om die laaste 4 jaar te hoor "ons het 'n jong span"... Begin my al hoe meer herhinder aan die Loffie Eloff "Ons bou" dae....

By all means, ek hou ook nie daarvan nie, but it is what it is. Ons het nie die geld van die Bulle en Sharks om klomp spelers te koop nie en ons moet somewhere spelers vandaan kry.

Ons kontraktering is nie te sleg in my opinie nie - Jannie en Willem doen goed en deel baie met die ander ouens, terwyl ons dringend 'n losskakel nodig gehad het en dit is hoekom ons 'n ervare ou soos Zeilinga ingekry het wat ons nie 'n arm en been kos nie om die gap te vul (onthou ons was selfs sonder Hendrickse vir amper 2 maande terwyl hy by die o/20's was).

Dit is nie perfek nie, want spelers soos Dan Kriel en EW Viljoen hoort nie op hierdie vlak, om 'n paar voorbeelde te noem, maar geen span kry kontraktering perfek nie. Selfs Gio Aplon was maar 'n duur fout vir die Bulle wat heeltyd beseer is. Dan kyk mens na Dayimani by die WeePee wat heeltyd by ons beseer was (dieselfde speler waaroor ons gekla het ook dat hy maar lyf wegsteek in die harde fasette van die game ook) en dadelik is hy weer beseer by die WeePee. Kyk ook na Orie wat ons darem laat gaan het en die WeePee vir some reason opgegaps het, ek voel dit is 'n goeie move, al dink die WP hulle score omdate SARU van sy salaris betaal - hy is 'n walking penalty en sy hande en passing is pateties.

Combrinck is verby sy prime asook Mapoe en dit sou agteruit gaan wees om hulle weer te teken, asook 'n gamble. Hopelik bewys hulle my verkeerd, want ek hou van hulle en hulle herhinner my aan die "goeie ou dae".

So ons het wat ons het en dit is 'n jong span.

Help nie ons lewe in die verlede en wens Ackerman het nie gewaai nie. What happened happened en ons moet maar aanbeweeg al is dit moeilik.

Edited by TunaLion - 07-Jul-2021 at 10:07pm
Go LIONS!!!!!
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Jul-2021 at 10:51pm

Originally posted by WitBoer WitBoer wrote:

By all means, ek hou ook nie daarvan nie, but it is what it is. Ons het nie die geld van die Bulle en Sharks om klomp spelers te koop nie en ons moet somewhere spelers vandaan kry.

Ons kontraktering is nie te sleg in my opinie nie - Jannie en Willem doen goed en deel baie met die ander ouens, terwyl ons dringend 'n losskakel nodig gehad het en dit is hoekom ons 'n ervare ou soos Zeilinga ingekry het wat ons nie 'n arm en been kos nie om die gap te vul (onthou ons was selfs sonder Hendrickse vir amper 2 maande terwyl hy by die o/20's was).

Dit is nie perfek nie, want spelers soos Dan Kriel en EW Viljoen hoort nie op hierdie vlak, om 'n paar voorbeelde te noem, maar geen span kry kontraktering perfek nie. Selfs Gio Aplon was maar 'n duur fout vir die Bulle wat heeltyd beseer is. Dan kyk mens na Dayimani by die WeePee wat heeltyd by ons beseer was (dieselfde speler waaroor ons gekla het ook dat hy maar lyf wegsteek in die harde fasette van die game ook) en dadelik is hy weer beseer by die WeePee. Kyk ook na Orie wat ons darem laat gaan het en die WeePee vir some reason opgegaps het, ek voel dit is 'n goeie move, al dink die WP hulle score omdate SARU van sy salaris betaal - hy is 'n walking penalty en sy hande en passing is pateties.

Combrinck is verby sy prime asook Mapoe en dit sou agteruit gaan wees om hulle weer te teken, asook 'n gamble. Hopelik bewys hulle my verkeerd, want ek hou van hulle en hulle herhinner my aan die "goeie ou dae".

So ons het wat ons het en dit is 'n jong span.

Help nie ons lewe in die verlede en wens Ackerman het nie gewaai nie. What happened happened en ons moet maar aanbeweeg al is dit moeilik.
Uitstekende post. Ek stem saam.
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Jul-2021 at 5:24am
ek stem ook 100% saam
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Jul-2021 at 5:26am
Ek dink ons almal onderskat ook die geldknyp wat Covid die laaste 2 jaar in rugby veroorsaak het, geen kaartjieverkope, geen losie inkomste. Die winkel by die park staan leeg, so dit het waarskynlik ook onder gegaan
vdwestjo View Drop Down
Welpie
Welpie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote vdwestjo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Jul-2021 at 10:03am
Stem ook 100% saam. Strauli en Allers doen die beste wat hulle kan by Lions kom ons ondersteun hulle liewers!
Lions4life
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Jul-2021 at 10:38am

Ek dink ons almal onderskat ook die geldknyp wat Covid die laaste 2 jaar in rugby veroorsaak het, geen kaartjieverkope, geen losie inkomste. Die winkel by die park staan leeg, so dit het waarskynlik ook onder gegaan

Dit geld sekerlik vir die ander unies ook?
Vaal Leeu 3 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vaal Leeu 3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Jul-2021 at 10:59am
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Dit geld sekerlik vir die ander unies ook?
Ek dink ander unies se equity partner kapitaal was dalk meer en hulle moes dalk minder daarvan gebruik om te oorleef. Altman se geld by ons was n lifeline wat baie vure moes doodslaan. Daar is dalk minder oor vir spelers koop as op ander plekke met doller en remgro mula...
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Jul-2021 at 11:20am
Jip, volgens hoe ek dit verstaan is Altman skatryk (miljoenêr), teenoor Johann Rupert en Patrice Motsepe beide biljoenêrs (so elk een is ryker as Altman en daar is 2 van hulle). Dan het die Sharks die Amerikaans maatskappy wat ook biljoene het teenoor ons miljoene (dollars teenoor ons SA sente).

So dit is waar die verskil in kom.

En dan soos Transvaal ook genoem het, ons het vir die laaste jaar seker minimaal van 'n inkomste ingekry, so waar die ander unies groot geld betaal vir spelers die laaste 2jaar wat in kompetisies speel wat amper nie saak maak nie en soos in WeePee se geval amper hul bankrotskap veroorsaak, is ons ten minste ietwat slim met die geld wat ons het.

Kyk, ek sal enige dag Altman bo die ander klomp vat wat ek bo genoem het, net oor sy passie en liefde vir die Leeus, maar ons moet redelik wees hier en kan nie verwag dat hy elke rand wat hy het in die Leeus in pomp net om te kompeteer met Rupert en Motsepe nie.
Go LIONS!!!!!
 Post Reply Post Reply Page  <1234>
  Share Topic