Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > United Rugby Championship
  New Posts New Posts RSS Feed - Rainbow Cup - Match 3 - Lions vs Stormers
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play the Ospreys in Swansea in the URC on 30 March 2024, kickoff is at 17:05

Rainbow Cup - Match 3 - Lions vs Stormers

 Post Reply Post Reply Page  <1 234
Author
Message
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Offline
Points: 514
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-May-2021 at 10:09am
Ek het nie verwys na die Bulle nie, maar die Ierse ster belaaide spanne. Maar ja, jou verwysing na "'n duidelike plan" slaan die spyker op die kop. Die afgelope paar jaar (na Ackerman weg is) lyk dit of die Leeus nie met 'n plan speel nie, en dus weet spelers nie wat hulle rolle in sekere situasies is nie. Die groot omset in spelers en kwaliteit van kontraktering vererger 'n slegte situasie.
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2674
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-May-2021 at 10:39am
Ek is nou so bietjie van die topic af, maar ek moet se, ek was nie n fan van Rabz Maxwane nie, maar hy was goed Saterdag.
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-May-2021 at 10:46am
Daai drie van hom was uit die boonste rakke, en hy het goed op hoe balle gekompeteer
Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Offline
Points: 514
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-May-2021 at 10:53am
Die hele agterlyn het goed getoon op die aanval (verdediging was 'n ander storie) , maar ek dink die groot rede hiervoor was ons pak. Soos ouds, was daar goeie tussenspel tussen voor en agterspelers. Hoop maar hulle kan voortbou hierop.
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1505
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-May-2021 at 11:08am
Originally posted by emiel1 emiel1 wrote:

Ek het nie verwys na die Bulle nie, maar die Ierse ster belaaide spanne. Maar ja, jou verwysing na "'n duidelike plan" slaan die spyker op die kop. Die afgelope paar jaar (na Ackerman weg is) lyk dit of die Leeus nie met 'n plan speel nie, en dus weet spelers nie wat hulle rolle in sekere situasies is nie. Die groot omset in spelers en kwaliteit van kontraktering vererger 'n slegte situasie.

100%
Up the Vaal!
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1505
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-May-2021 at 11:09am
Originally posted by valie valie wrote:

Ek is nou so bietjie van die topic af, maar ek moet se, ek was nie n fan van Rabz Maxwane nie, maar hy was goed Saterdag.

En ons nuwe 10? 

Ek kon nie die wedstryd kyk nie, net hier om te moan.
Up the Vaal!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-May-2021 at 11:34am
Hy was skitterend, net 2 foute die hele wedstryd, een strafskop nie uitgeskop nie en 'n doelskop gemis, maar sy lynskoppe was vir my baie goed, hy skop die bal bleddie ver, en hy het 'n baie goeie offload gegooi vir MJ Pelser se drie
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-May-2021 at 11:40am
Sover ek kon onthou het hulle Zeilinga nie eers opgestuur nie
Back to Top
Vaal Leeu 3 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 04-Mar-2017
Location: Sasolburg
Status: Offline
Points: 647
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vaal Leeu 3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-May-2021 at 12:02pm
Hopelik het hy n soliede kontrak in plek anders speel hy sweerlik vlge week vir die bulle of wp...

Edited by Vaal Leeu 3 - 17-May-2021 at 12:03pm
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2674
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-May-2021 at 12:58pm
Originally posted by Vaal Leeu 3 Vaal Leeu 3 wrote:

Hopelik het hy n soliede kontrak in plek anders speel hy sweerlik vlge week vir die bulle of wp...
Nee wat, ek dink die meeste van ons belowende jong spelers is ten minste vir die volgende 2 jaar geteken, en di bulle kan ook net soveel spelers koop.
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1505
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-May-2021 at 9:53am
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Hy was skitterend, net 2 foute die hele wedstryd, een strafskop nie uitgeskop nie en 'n doelskop gemis, maar sy lynskoppe was vir my baie goed, hy skop die bal bleddie ver, en hy het 'n baie goeie offload gegooi vir MJ Pelser se drie

Wonderlik. So jonk- dis excellent!
Up the Vaal!
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1505
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-May-2021 at 6:10pm
Originally posted by valie valie wrote:

Ek is nou so bietjie van die topic af, maar ek moet se, ek was nie n fan van Rabz Maxwane nie, maar hy was goed Saterdag.
Dis goed om te hoor, maar wat het Pienaar gedoen om sy plek te verloor wonder ek.
Up the Vaal!
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2674
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-May-2021 at 7:01pm
Originally posted by Attie Karate Attie Karate wrote:

Originally posted by valie valie wrote:

Ek is nou so bietjie van die topic af, maar ek moet se, ek was nie n fan van Rabz Maxwane nie, maar hy was goed Saterdag.
Dis goed om te hoor, maar wat het Pienaar gedoen om sy plek te verloor wonder ek.
Ek is nie seker of Stean dalk n niggle het nie, maar Rabz was baie goed in die lug ook. 
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-May-2021 at 8:22pm
Stean het n niggle, kannie onthou wat nie
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 234
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.203 seconds.