Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > United Rugby Championship
  New Posts New Posts RSS Feed - Rainbow Cup - Match 3 - Lions vs Stormers
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play Munster at Ellis Park in the URC on 27 April 2024, kickoff is at 17:00

Rainbow Cup - Match 3 - Lions vs Stormers

 Post Reply Post Reply Page  <1234>
Author
Message
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2021 at 3:09pm
#RainbowCupSA - #Lions 32 vs #Stormers 29 - 70m -PENALTY Jordan Hendrikse
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2021 at 3:13pm
#RainbowCupSA - #Lions 37 vs #Stormers 29 - 74m -TRY Rabz Maxwane
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2021 at 3:16pm
#RainbowCupSA - #Lions 37 vs #Stormers 34 - 77m -TRY Dan du Plessis
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2021 at 3:16pm
#RainbowCupSA - #Lions 37 vs #Stormers 36 - 78m -CONVERSION Tim Swiel
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2021 at 3:22pm
#RainbowCupSA - #Lions 37 vs #Stormers 39 - 80m -PENALTY Tim Swiel
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2021 at 3:23pm
Sjo, nie lekker om so te verloor nie maar dit was regtig baie beter van die span en iets waarop mens kan voortbou

Edited by Transvaal - 15-May-2021 at 3:23pm
Back to Top
gertjie0000 View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 13-Mar-2017
Status: Offline
Points: 1022
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gertjie0000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2021 at 3:25pm
Ek stem volkome saam jou transvaal was lekker ok te kyk stukke beter as vorige wedsrryde
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2676
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2021 at 3:29pm
Was baie beter. Dis kak om so te verloor, maar met al die beserings wat ons het, het ons span goed vertoon.
Back to Top
gertjie0000 View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 13-Mar-2017
Status: Offline
Points: 1022
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gertjie0000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2021 at 3:32pm
Stem dis nie lekker om so te verloor nie maar as mens op die vertoning kan voortbou gaan die wenne vanself begin kom. Alberts het ook vir my n groot verskil gemaak
Back to Top
Goue Leeu View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 18-Apr-2016
Status: Offline
Points: 2219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Goue Leeu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2021 at 3:35pm
Die jong losskakel het 'n verskil gemaak. Dink ons moet hom nou aanhou speel.
Back to Top
Red_Machine View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 14-Mar-2018
Location: Vanderbijlpark
Status: Offline
Points: 560
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Red_Machine Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2021 at 3:57pm
Robbed at the end, there was no clear release from Jantjies with that "steal" and what was Alberts thinking??? Why make a break after 2min of ball retention 
Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Offline
Points: 516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2021 at 4:02pm
Baie foute deur albei spanne, maar aanskoulike en oop wedstryd. Selfs Andre Warner het vir 'n verandering goed vertoon agter 'n pak wat goeie voorvoet bal verskaf het. Dink nie Bulle onder Jake White sal soveel aanvals geleendhede volgende week verskaf nie. Enige klagte van my was dat ons in ons dop die laaste 5 minute gekruip het. 
Back to Top
Niela View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 29-Apr-2019
Location: Johannesburg
Status: Offline
Points: 515
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Niela Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2021 at 4:16pm
Originally posted by Red_Machine Red_Machine wrote:

Robbed at the end, there was no clear release from Jantjies with that "steal" and what was Alberts thinking??? Why make a break after 2min of ball retention 

Agreed , Alberts , with all his experience , should have kept it tight.

The Pelser , no clear release. Was exactly the same as Jantjies. 2 calls against us and we lose 
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2676
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2021 at 4:25pm
Ons moet net kan voortbou op die vertoning. Ons het die tempo baie goed afgewissel. Ons defense het hulle onder druk geplaas en in foute in gedwing. Hierdie game was ons s'n om te wen. Laas naweek kon ons ook gewen het. Ons het net te veel foute gemaak.
Back to Top
OomPB View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 07-Apr-2016
Location: Struisbaai
Status: Offline
Points: 387
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote OomPB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2021 at 7:16pm
Hard luck vir julle Leeu ondersteuners. Stormers was baie gelukkig.
Back to Top
monster View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 05-Apr-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 660
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote monster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2021 at 8:33pm
Dankie oom PB ... baie gelyk kon enige kan toe gaan
Back to Top
OomPB View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 07-Apr-2016
Location: Struisbaai
Status: Offline
Points: 387
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote OomPB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-May-2021 at 6:16am
Die Stormers is in n nuwe siklus en sal verbeter met al daai jong spelers. Theunissen en vd Merwe was goed. Jantjies  Abner en Willemse jaag baie kak aan en kan opwindend wees as hul net skakels wil wees. 
Back to Top
OomPB View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 07-Apr-2016
Location: Struisbaai
Status: Offline
Points: 387
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote OomPB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-May-2021 at 6:19am
My buurman is n groot Leeu supporter. Ekbhetvhom geluk gewens na die drie op whatsup. Dit was seker maar die doidskoot. Gelukkig brag ons nie oor wen nie, simpateer net.
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1506
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-May-2021 at 9:49am
Thanx, ons het baie simpatie nodig. 

Ek weet dit lyk beter, maar lyk beter beteken eintlik niks.

Hierdie laat my dink aan ons seisoen onder Dick Muir waar ons ook opgewonde geraak het oor beter lyk...


Edited by Attie Karate - 16-May-2021 at 9:50am
Up the Vaal!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-May-2021 at 12:06pm
Een massiewe ligpunt is die spel van die losskakel Jordan Hendrikse, hy het bleddie goed gespeel en het 'n baie goeie voet aan hom, skop die bal baie ver as hy kantlyn toe skop. Hy het een keer met 'n strafskop nie die lyn gehaal nie maar verder baie goed vertoon, en ek dink hy behoort die 10 trui te behou 
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-May-2021 at 2:00pm
Fotos van gister se wedstryd op ons facebook bladsy:
https://www.facebook.com/media/set?vanity=100059272279785&set=a.207788417873566
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-May-2021 at 2:13pm
Originally posted by Attie Karate Attie Karate wrote:

Thanx, ons het baie simpatie nodig. 

Ek weet dit lyk beter, maar lyk beter beteken eintlik niks.

Hierdie laat my dink aan ons seisoen onder Dick Muir waar ons ook opgewonde geraak het oor beter lyk...

Ek is met jou Attie. Mooi spel is nie vir my goed genoeg nie, ek wil he ons span moet wen. Terwyl ons mekaar moed inpraat met mooi driee en mooi spel ens, staan die bulls op 14 wenne in 'n ry op loftus. Ek wonder hoeveel wenne ons het in ons laaste 20 wedstryde, ongeag watter kompetisie dit was? 
Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Offline
Points: 516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-May-2021 at 3:22pm
Was ons beste kaans vir 'n wen in die reeks, so die verloor is 'n jammerte. Positiewes wat ons vir meer as 'n jaar nie gesien het nie, was die ingesteldheid om aan te val (veral die voorspelers, wat soos  in die Ackerman era, baie betrokke was in die aanvals bewegings). Ons skrums was ook beter as wat ek verwag het. Negatiewes, soos baie keer die jaar, was weer die baie sagte oomblikke op verdediging (wie is in beheer van ons verdediging?). Dink nie enige Suid Afrikaanse span, insluitend die Bulle, gaan die ster belaaide Ierse spanne later die jaar probleme gee nie.
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1506
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-May-2021 at 9:15am
Originally posted by emiel1 emiel1 wrote:

Was ons beste kaans vir 'n wen in die reeks, so die verloor is 'n jammerte. Positiewes wat ons vir meer as 'n jaar nie gesien het nie, was die ingesteldheid om aan te val (veral die voorspelers, wat soos  in die Ackerman era, baie betrokke was in die aanvals bewegings). Ons skrums was ook beter as wat ek verwag het. Negatiewes, soos baie keer die jaar, was weer die baie sagte oomblikke op verdediging (wie is in beheer van ons verdediging?). Dink nie enige Suid Afrikaanse span, insluitend die Bulle, gaan die ster belaaide Ierse spanne later die jaar probleme gee nie.

Gaan kyk maar na die Bulle se spanne die afgelope 3 wedstryde, meer as die helfde sal jy nie eers erken nie en die wat jy wel erken is lank in die tand. So hul het heelwat spelers gekoop, maar hulle speel nog nie eers nie.

Nie regtig so ster-belaai nie, net ordentlik afgerig met 'n duidelike plan. Ons leer nog skrum en tackle...
Up the Vaal!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-May-2021 at 10:08am
Daar was baie min skrums in ons wedstryd Saterdag, en ek dink ons het net een strafskop afgestaan, die res was goed
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.188 seconds.