Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > Super Rugby
  New Posts New Posts RSS Feed - Super Rugby Unlocked Match 1 - Sharks vs Lions
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play Munster at Ellis Park in the URC on 27 April 2024, kickoff is at 17:00

Super Rugby Unlocked Match 1 - Sharks vs Lions

 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Message Reverse Sort Order
gertjie0000 View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 13-Mar-2017
Status: Offline
Points: 1022
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gertjie0000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Super Rugby Unlocked Match 1 - Sharks vs Lions
    Posted: 15-Oct-2020 at 11:54am
Ek weet nie of julle manne mobdro ken nie dis ook soos n app wat jy kan download hy vang meeste van die oorsee se sport en fliek kanale op ek het nog nie kans gekry om bietjie op hom te gaan kyk of ons rugby uitgesaai word nie 
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2676
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Oct-2020 at 11:33am
Originally posted by Lion4ever Lion4ever wrote:

Managed to find a stream here in the UK. Worked ok, but when I tried to watch Saturday's games, no sound. Used a VPN, but it was a problem.
I watched it on www.vipbox.lc.
I first tried Sky spoorts arena trough stream2watch.com, but it was not broadcasted. vipbox streamed quite nicely.
Back to Top
Lion4ever View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Roodepoort
Status: Offline
Points: 2000
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lion4ever Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-Oct-2020 at 3:27pm
Managed to find a stream here in the UK. Worked ok, but when I tried to watch Saturday's games, no sound. Used a VPN, but it was a problem.
Back to Top
Lion4ever View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Roodepoort
Status: Offline
Points: 2000
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lion4ever Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-Oct-2020 at 3:25pm
Originally posted by Attie Karate Attie Karate wrote:

Originally posted by valie valie wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Update on Dillon Smit: Will undergo operation today. Pre-op, the surgeon thinks 4-6 months, but will have a better idea after the operation.
Ai, dis baie jammer.
Liewe donner man, hoe kan hy heeltyd beseer wees? Ag tog, sterkte!
Apparently the shoulder was dislocated. Bad tackle in our in dead ball area by a Sharks player trying to dot the ball down. Try saving, but season ending move by Dillon.
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1506
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-Oct-2020 at 2:46pm
Originally posted by valie valie wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Update on Dillon Smit: Will undergo operation today. Pre-op, the surgeon thinks 4-6 months, but will have a better idea after the operation.
Ai, dis baie jammer.
Liewe donner man, hoe kan hy heeltyd beseer wees? Ag tog, sterkte!
Up the Vaal!
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2676
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-Oct-2020 at 12:40pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Update on Dillon Smit: Will undergo operation today. Pre-op, the surgeon thinks 4-6 months, but will have a better idea after the operation.
Ai, dis baie jammer.
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-Oct-2020 at 11:32am
Update on Dillon Smit: Will undergo operation today. Pre-op, the surgeon thinks 4-6 months, but will have a better idea after the operation.
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2676
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Oct-2020 at 9:06pm
Die Bulle het 30 - 23 gewen teen Griekwas. Skielik begin ek bietjie meer positief oor die leeus te voel
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2676
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Oct-2020 at 9:04pm
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Originally posted by valie valie wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Ander is dit weer ek die sportsbar om die hoek, maar dan moet ek seker nou ry
vipbox stream die game..
Lions lyk ok op defence maar baie onge organiseer op die aanval. Krappies doen dit nie vir my op 9 nie.

Ek kyk nou die pumas cheetahs game op vipbox. Tussen dit en stream2watch gaan ek nie meer Supersport mis nie 
Ja, dis nogal waar. Dis asof vipbox bietjie beter streaam as stream2watch, maar dit kan my internet wees. Ons fibre installasie is baie delay met die lockdown, maar ons behoort midd3l Nov live te gaan.
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Oct-2020 at 6:47pm
Kon netnie n stream kry vir die mtb xco world Champs vandag nie. 
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Oct-2020 at 6:44pm
[QUOTE=Transvaal]Ek stream dit op 'n laptop wat met 'n HDMI kabel aan die 65 duim tv verbind is, so werk baie lekker[/QUOTE

Ja ek doen dieselfde. Kwaliteit uitstekend. Ek het hierdie week vir eerste keer begin stream, het Roland garros gekyk, F1 en vandag se rugby. Werk baie goed! 
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Oct-2020 at 6:22pm
Ek stream dit op 'n laptop wat met 'n HDMI kabel aan die 65 duim tv verbind is, so werk baie lekker
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Oct-2020 at 5:42pm
Die VIPBox werk eintlik lekkerder as streamtowatch
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Oct-2020 at 5:19pm
Maar dit is so, met die twee sites hoef mens verseker nie meer dstv te he nie
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Oct-2020 at 5:15pm
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Oct-2020 at 5:13pm
gee die link vir vipbox, ken dit nie
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Oct-2020 at 4:51pm
Originally posted by valie valie wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Ander is dit weer ek die sportsbar om die hoek, maar dan moet ek seker nou ry
vipbox stream die game..
Lions lyk ok op defence maar baie onge organiseer op die aanval. Krappies doen dit nie vir my op 9 nie.

Ek kyk nou die pumas cheetahs game op vipbox. Tussen dit en stream2watch gaan ek nie meer Supersport mis nie 
Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Offline
Points: 516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Oct-2020 at 10:24am
Het gelyk of ons baie takties gespeel het, met baie lugskoppe en hangskoppe van Jantjies en van der Berg (heel moontlik agv van die huminditeit en die stadige, morsige bal waarmee ons meestal moes speel). 
Back to Top
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: Bronkhorstsprui
Status: Offline
Points: 2162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Oct-2020 at 9:04am
Dit was net asof ons nie aan die gang kon kom nie. Elke keer as ons net begin fases bou dan slaan ons aan. van den Berg het ook hopeloos te stadig skoongemaak met tye. Paar van Elton se besluite het nie vir my sin gemaak nie, maar nou ja, dit was eintlik die span se eerste wedstryd saam so as ons net elke week kan verbeter kan die span dalk nog suksesvol wees.
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Back to Top
Vaal Leeu 3 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 04-Mar-2017
Location: Sasolburg
Status: Offline
Points: 647
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vaal Leeu 3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Oct-2020 at 8:14am
Ek get ook net kort kort gou die telling geloer.  My opsomming is as volg, elke keer wat ek bietjie gekyk het was daar n monster tackle gemaak deur Alberts. Ons skrums en verdediging het goed gelyk. Aanval was tandloos en dan op einde moes Elton eerder pale geskop het en actually oorgeskop het. Leeus het vir my beter gelyk as begin van seisoen, ek was actually bietjie verras...
Back to Top
gertjie0000 View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 13-Mar-2017
Status: Offline
Points: 1022
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gertjie0000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Oct-2020 at 7:36am
Leeubok ek dink eerlikwaar daai stut van hulle het al binne toe gescrum toe die scrum gereset was so ek dink die penalty was na die verkeerde kant toe gegee sy angle het noe vir my reg gelyk nie
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Oct-2020 at 7:25am
Ek is ook redelik tevrede, het maar net die highlights gesien. Het ook gedink ons gaan pakslae kry, maar lykmy ons het actually 'n paar kanse gehad om die game te wen. 

Was die besluit met die laaste scrum om die strafskop aan hulle toe te ken reg?
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Oct-2020 at 11:08pm
Terwyl die game van n baie swak gehalte was, ek dink dit moet in ag geneem word die nuwe kombinasies wat nog moet gel (aan alby kante) en die lae wedstrydfiksheid. Ek is ook seker die hitte en die humiditeit het ook n groot rol gesien. Mens kon selfs sien hoe die twee skrumskakels in die 2de helfte voor n skrum daaroor gekla het by mekaar.

Ekt regtig baie min verwag van die Leeus,so met my lae verwagtinge, was dit eintlik nie te sleg nie, want ekt n pakslae verwag.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39087
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Oct-2020 at 9:02pm
Baie teleurstellende wedstryd, Sharks was swak en ons was swakker
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2676
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Oct-2020 at 8:50pm
Baie beter defence. Krappies baie beter in die 2de helfte. Ons moes die game gewen het. Ons het hope geleenthede geskep, wat ons nie gescore het nie. Ek dink die manne gaan wonder hoe ons die een nie gewen het nie. Dis asof die manne net nie daai selvertroue tans het nie.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.172 seconds.