Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > Super Rugby
  New Posts New Posts RSS Feed - APLON JOINS #BULLSFAMILY
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play the Ospreys in Swansea in the URC on 30 March 2024, kickoff is at 17:05

APLON JOINS #BULLSFAMILY

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2020 at 2:59pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Ons het al tot vervelens toe hieroor gepraat, spelers kom en gaan, dit help nie om te huil daaroor nie, aanvaar dit en beweeg aan

Ok tvl, as die wereld se beste haker en die helfde van jou span (ek oordryf so bietjie) waai dan smile en wave ons maar net 
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2020 at 3:00pm
Dink jy daar is iets wat jy daaraan kan doen?
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2674
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2020 at 3:03pm
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Valie, as dit waar is dat Bossie se pa loop stories vertel het, dink jy dit sou baie professioneel wees van die unie om hom dan basies te drop vir Jantjies? Ek sou se dit sou meer professioneel wees om hom en sy pa in te roep en 'n "heart to heart" bespreking met hul he. Dalk het dit gebeur, wie weet. Maar ek onthou Bossie het lank nog by ons gebly en eventually vodacom cup gespeel terwyl Jantjies super rugby speel. Vd Walt was net so rondgeneuk tussen posisies en was nie kans gegun om sy stempel af te druk nie. 

En dis presies wat ek dink met Reynolds nou gebeur het. Waarom moet hy bly as niemand anders as Jantjies speelkans gaan kry op 10 nie? Ok dis nou seker voor hy en ons almal gehoor het Jantjies waai ook. 
As ek reg onthou, was Bossie nie gedrop nie. Hy was beseer, en kon nie weer die span haal nie. 
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2020 at 3:03pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Dink jy daar is iets wat jy daaraan kan doen?

Ja, ek kan bietjie by my leeu maats daaroor vent, en beter voel dat hulle ook upset is daaroor. Dan hou ons almal handjies vas en sing kumbaja LOL
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2020 at 3:04pm
Originally posted by valie valie wrote:

Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Valie, as dit waar is dat Bossie se pa loop stories vertel het, dink jy dit sou baie professioneel wees van die unie om hom dan basies te drop vir Jantjies? Ek sou se dit sou meer professioneel wees om hom en sy pa in te roep en 'n "heart to heart" bespreking met hul he. Dalk het dit gebeur, wie weet. Maar ek onthou Bossie het lank nog by ons gebly en eventually vodacom cup gespeel terwyl Jantjies super rugby speel. Vd Walt was net so rondgeneuk tussen posisies en was nie kans gegun om sy stempel af te druk nie. 

En dis presies wat ek dink met Reynolds nou gebeur het. Waarom moet hy bly as niemand anders as Jantjies speelkans gaan kry op 10 nie? Ok dis nou seker voor hy en ons almal gehoor het Jantjies waai ook. 
As ek reg onthou, was Bossie nie gedrop nie. Hy was beseer, en kon nie weer die span haal nie. 

Definitief nie hoe ek dit onthou nie, maar nouja. Water onder die brug
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2674
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2020 at 5:06pm
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Originally posted by valie valie wrote:

Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Valie, as dit waar is dat Bossie se pa loop stories vertel het, dink jy dit sou baie professioneel wees van die unie om hom dan basies te drop vir Jantjies? Ek sou se dit sou meer professioneel wees om hom en sy pa in te roep en 'n "heart to heart" bespreking met hul he. Dalk het dit gebeur, wie weet. Maar ek onthou Bossie het lank nog by ons gebly en eventually vodacom cup gespeel terwyl Jantjies super rugby speel. Vd Walt was net so rondgeneuk tussen posisies en was nie kans gegun om sy stempel af te druk nie. 

En dis presies wat ek dink met Reynolds nou gebeur het. Waarom moet hy bly as niemand anders as Jantjies speelkans gaan kry op 10 nie? Ok dis nou seker voor hy en ons almal gehoor het Jantjies waai ook. 
As ek reg onthou, was Bossie nie gedrop nie. Hy was beseer, en kon nie weer die span haal nie. 

Definitief nie hoe ek dit onthou nie, maar nouja. Water onder die brug
Jy is toe reg. Hy was gedrop.

Hy het wel n paar games in 2015 begin, nadat hy teruggekom het van n gebreekte arm (Aug 2014), maar is gedrop na die 2de game, waarna Elton die trui syne gemaak het deur baie goeie rugby te speel.  


Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2674
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-May-2020 at 5:12pm
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Dink jy daar is iets wat jy daaraan kan doen?

Ja, ek kan bietjie by my leeu maats daaroor vent, en beter voel dat hulle ook upset is daaroor. Dan hou ons almal handjies vas en sing kumbaja LOL
Ek het geweet daai dag gaan kom, maar toe ek Marx, Green en Reynolds se name daar sien het dit vir my gevoel ek kan erens gaan le en braak. Hier le baie harde werk vir ons unie voor.
Back to Top
Vaal Leeu 3 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 04-Mar-2017
Location: Sasolburg
Status: Offline
Points: 647
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vaal Leeu 3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-May-2020 at 7:47am
Op die Rugby365 website noem een ou dat Ruan Ackerman nie saam sy pa Japan toe gaan nie maar terugkeer na Pretoria.  Dalk sien ons hom weer in SA speel

Edited by Vaal Leeu 3 - 16-May-2020 at 7:48am
Back to Top
Rooibonte8 View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 02-Apr-2016
Location: Rayton
Status: Offline
Points: 414
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rooibonte8 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-May-2020 at 8:12am
Seker by bulle
Back to Top
Red_Machine View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 14-Mar-2018
Location: Vanderbijlpark
Status: Offline
Points: 558
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Red_Machine Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-May-2020 at 8:31am
Originally posted by Vaal Leeu 3 Vaal Leeu 3 wrote:

Op die Rugby365 website noem een ou dat Ruan Ackerman nie saam sy pa Japan toe gaan nie maar terugkeer na Pretoria.  Dalk sien ons hom weer in SA speel
he is on the verg of an England call up, I can't see him giving that up, especially after he was mugged in December when coming home for a visit. He would be daft to give up what he has there.
Back to Top
Vaal Leeu 3 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 04-Mar-2017
Location: Sasolburg
Status: Offline
Points: 647
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vaal Leeu 3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-May-2020 at 9:18am
Propably fake news then...
Back to Top
Vaal Leeu 3 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 04-Mar-2017
Location: Sasolburg
Status: Offline
Points: 647
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vaal Leeu 3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-May-2020 at 11:26am
Red Machine I just saw on News 24 that you were right. Ruan has 2 months to go to qualify to play for England and that is why he is staying behind in Brittain and not going to Japan.
Back to Top
Leeu1975 View Drop Down
Pasgebore Leeu
Pasgebore Leeu
Avatar

Joined: 09-Mar-2020
Location: Boksburg
Status: Offline
Points: 26
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeu1975 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-May-2020 at 10:52am
Originally posted by valie valie wrote:

Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Dink jy daar is iets wat jy daaraan kan doen?

Ja, ek kan bietjie by my leeu maats daaroor vent, en beter voel dat hulle ook upset is daaroor. Dan hou ons almal handjies vas en sing kumbaja LOL
Ek het geweet daai dag gaan kom, maar toe ek Marx, Green en Reynolds se name daar sien het dit vir my gevoel ek kan erens gaan le en braak. Hier le baie harde werk vir ons unie voor.

Ek sal graag wil weet of iemand by die unie kan uitvind -:
1) Hoekom ons nie ons goeie spelers kan behou soos ander unies nie,     &
2) waarom ons nie goeie spelers wat beskikbaar is aankoop nie.

Dit sal gaaf wees want wragtag, ons boer net agteruit van 2019 af.
Gebore Leeu-ondersteuner
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.078 seconds.