Forum Home Forum Home > General Rugby > SA Rugby Issues
  New Posts New Posts RSS Feed - COVID-19 update – Interim playing options explor
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play the Ospreys in Swansea in the URC on 30 March 2024, kickoff is at 17:05

COVID-19 update – Interim playing options explor

 Post Reply Post Reply Page  <123>
Author
Message
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2674
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Mar-2020 at 5:34pm
Ons bly ook oop, maar werk meestal van die huis af.
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Mar-2020 at 6:16pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Wel, my vrou se werk reken hulle val onder essential services, so hulle is aangese om te werk gedurende die 21 dae. Dis natuurlik nonsens, so ek weet nie wat gaan gebeur nie

Ek en sy werk in dieselfde industrie, naamlik versekeringsbedryf, en ek het nou net 'n e-mail gekry wat bevestig dat die bedryf wel as essensieel geklassifiseer is gedurende die lockdown. Sy het darem vandag gehoor dat sy wel van die huis af kan werk vir die 21 dae, en ek werk al sedert laas Vrydag van die huis af
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1505
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Mar-2020 at 8:01am
Ons maak toe, maar die personeel sal darem minimum wage (wat ons elkgeval betaal)kan claim van UIF af vir die 3 weke. Ons huur sal ook verminder word, maar ons verskaffers gaan betaal moet word- hoe ons daai een gaan reg kry weet ek nie. Die verskaffers aan retail is net so erg onder druk, so hul sal nie betalings kan uitstel nie.

Almal moet net gehoor gee aan "Jan Tuisbly se karretjie" sodat dit net by 21 dae bly anders is die paar sterk klein ondernemings wat dit dalk sal maak ook in hul moer in.
Up the Vaal!
Back to Top
Niela View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 29-Apr-2019
Location: Johannesburg
Status: Offline
Points: 515
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Niela Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Mar-2020 at 8:49am
I completely understand the severity of this crisis. The penny dropped 3 weeks ago for me, but I still feel that the world took the wrong approach. 

We should have been quarantining everyone that is really at risk. Everyone else should be business as usual. 

Instead we are quarantining everyone to protect the few that are at risk. In SA, many could be at risk, but we actually don't know for sure. ARV's could actually help people with HIV to combat the virus. 

1ts world countries could have just continued as per normal and everyone over 50 stays or works from home for 90 days until everyone was infected or a cure is found. 

The death rate for under 50's is extremely low. I would have chanced it to avoid total economic melt down. 


Back to Top
Niela View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 29-Apr-2019
Location: Johannesburg
Status: Offline
Points: 515
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Niela Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Mar-2020 at 8:54am
I work in retail and part of my portfolio is to manage risk. 

If a store is in a high crime area, you must take extra care to manage that risk. But a store in a lower risk area requires less risk management. It is uneconomical to over manage  low risk and it is unwise to under manage high risk. A blanket risk management approach is the least effective way to manage risk and that is exactly what we are doing.

The list of essential services is too long, too many are still going to get infected anyway. 

We must all play our part and self isolate, that will flatten the curve and save many lives. But it will not solve the problem.
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Mar-2020 at 12:12pm
Ek werk en bly op 'n natuur reservaat, wat nou natuurlik gesluit is vir die publiek. So ons kan binne die reservaat nog rondbeweeg en voortgaan soos normaal, kan netnie die grense van die reservaat verlaat behalwe vir noodgevalle nie natuurlik. So ons is gelukkig, ons kan nog met die honde gaan stap, fietsry en rondry soos ons wil. En werk gaan ook voort soos normaal. 

Maar meeste ander mense is nie so gelukkig nie, en daar le 'n rowwe tyd vir hulle voor. Ek weet nie of die vlg 3 weke effektief gaan wees nie.. Jy het daarna weer net 1 persoon nodig wat dit het en nie weet nie om die hele storie van voor af te begin. 
Back to Top
AK  View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote AK  Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Mar-2020 at 12:52pm
Jip.... Ons wereld verander nou vinnig..... Ek is ook gelukig. Kan van die huis af werk.... Maar maatskapy waar ek werk soos almal sin gaan shots vat en hopelike het ek nog werk oor n jaar..... Ons almal moet maar hierdie extra tyd gebruik om tyd te spandeer op ons knee......
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Mar-2020 at 3:23pm
yip, niemand kan in die tyd seker wees dat jou werk veilig is nie, dis die realiteit
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Mar-2020 at 4:03pm
Wêreld sal nooit weer dieselfde wees nie.
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Mar-2020 at 7:58am
Transvaal het julle media akkreditasie gekry? :)
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Mar-2020 at 11:09am
Originally posted by PaBz0r PaBz0r wrote:

Transvaal het julle media akkreditasie gekry? :)

Hoe nou? 
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Mar-2020 at 11:53am
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Originally posted by PaBz0r PaBz0r wrote:

Transvaal het julle media akkreditasie gekry? :)

Hoe nou? 

Dan kan jy bietjie vir ons vertel wat buite aangaan met COVID-19? Smile
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Mar-2020 at 12:47pm
Nie vir Covid nie...LOL! My vrou was wel vanoggend 7:00 by checkers en sy het gese dit was doodstil, al die mense het gister hulle panic shopping gedoen
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Mar-2020 at 1:31pm
Amper ongemerk sluip dit verby, Moody's het ons gister afgegradeer na junk status
Back to Top
Goue Leeu View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 18-Apr-2016
Status: Offline
Points: 2219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Goue Leeu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Mar-2020 at 4:27pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Amper ongemerk sluip dit verby, Moody's het ons gister afgegradeer na junk status
Dink almal het dit die keer verwag... resessie, lockdown, regering skuld wat net aanhou groei, ens. Moody's het nie regtig meer 'n keuse gehad nie. Baie sleg vir almal!
Back to Top
AK  View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote AK  Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Mar-2020 at 7:24am
Originally posted by Goue Leeu Goue Leeu wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Amper ongemerk sluip dit verby, Moody's het ons gister afgegradeer na junk status
Dink almal het dit die keer verwag... resessie, lockdown, regering skuld wat net aanhou groei, ens. Moody's het nie regtig meer 'n keuse gehad nie. Baie sleg vir almal!

Jip... Kon ook nie op `n slegter tyd gekom het nie....

Ek weet eerlik nie waar ons land .... of die wereled gaan eindig na hierdie hele ding nie....Cry... Maar ons is nie in `n goeie posisie nie.
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Mar-2020 at 1:28pm
Jip, die wereld gaan nooit weer dieselfde wees nie. Baie dinge gaan anders wees. USA word geknak ook nog en die ergste is nog op pad.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Blou View Drop Down
Welpie
Welpie
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 188
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Blou Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Apr-2020 at 10:13am
Hoe gaan dit met julle lockdown?
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2674
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Apr-2020 at 10:47am
Originally posted by Blou Blou wrote:

Hoe gaan dit met julle lockdown?
Ons hou darem nog, dankie. Hou lyk dinge by jou kant? Ek wonder wie van die Lions Of Bulls ondersteuners is die blyste dat SR gestop is.LOL

Edited by valie - 01-Apr-2020 at 10:47am
Back to Top
Lion4ever View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Roodepoort
Status: Offline
Points: 2000
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lion4ever Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Apr-2020 at 11:13am
Just missing rugby at the moment. But very chilled otherwise.
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Apr-2020 at 11:31am
business as usual vir my, behalwe dat ek nou by die huis werk ipv by die kantoor. Voel eintlik of ek baie harder werk by die huis as by die kantoor, kry baie meer gedoen
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Apr-2020 at 12:25pm

Ek werk van die huis af vandat ek laasjaar terug getrek het SA toe, en dit is eintlik nie so lekker soos wat mense altyd uitmaak nie. Ja ek vermy die traffic, maar werk bly werk. En na n tyd begin dit voel of mens heeltyd moet werk. Ekt self deur n periode gegaan waar ek oor naweke self begin skuldig voel het dat ek nie besig is om te werk nie. Daar is nie daardie afskeid nou meer tussen werktyd en rustyd nie en 5uur in die middag is maar net 5uur nou, nie meer klaarmaak tyd nie. Dit help ook nie dat baie van my projekte na ure gedoen moet word omdat ek changes moet maak op servers, etc. nie sodat ek nie die maatskappye downtime veroorsaak nie.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
monster View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 05-Apr-2016
Location: Pretoria
Status: Online
Points: 655
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote monster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Apr-2020 at 3:35pm
Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:


Ek werk van die huis af vandat ek laasjaar terug getrek het SA toe, en dit is eintlik nie so lekker soos wat mense altyd uitmaak nie. Ja ek vermy die traffic, maar werk bly werk. En na n tyd begin dit voel of mens heeltyd moet werk. Ekt self deur n periode gegaan waar ek oor naweke self begin skuldig voel het dat ek nie besig is om te werk nie. Daar is nie daardie afskeid nou meer tussen werktyd en rustyd nie en 5uur in die middag is maar net 5uur nou, nie meer klaarmaak tyd nie. Dit help ook nie dat baie van my projekte na ure gedoen moet word omdat ek changes moet maak op servers, etc. nie sodat ek nie die maatskappye downtime veroorsaak nie.
Stem 100% saam .... ek werk al 17 jaar van my huis af, was so bevooreg om velede jaar my huis kantoor te kan skyf na een van my huur huise .... is nou vir lockdiwn weer terug by die huis kantoor .... ek het maar die gewoonte gehad om gereeld te gaan kamp of op kort vakansies te gaan net om uit die huis te kom .... van my kliente skerts maar erg net my oor ek so baie kamp
Back to Top
Niela View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 29-Apr-2019
Location: Johannesburg
Status: Offline
Points: 515
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Niela Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Apr-2020 at 5:03pm
Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:


Ek werk van die huis af vandat ek laasjaar terug getrek het SA toe, en dit is eintlik nie so lekker soos wat mense altyd uitmaak nie. Ja ek vermy die traffic, maar werk bly werk. En na n tyd begin dit voel of mens heeltyd moet werk. Ekt self deur n periode gegaan waar ek oor naweke self begin skuldig voel het dat ek nie besig is om te werk nie. Daar is nie daardie afskeid nou meer tussen werktyd en rustyd nie en 5uur in die middag is maar net 5uur nou, nie meer klaarmaak tyd nie. Dit help ook nie dat baie van my projekte na ure gedoen moet word omdat ek changes moet maak op servers, etc. nie sodat ek nie die maatskappye downtime veroorsaak nie.

Dis waar en jammer voel vir ons jonger mense. Ons soek flexibLe working hours , maar eintlik is jy 24/7 available. Dis BS, mens kan nooit af switch nie. Ek was laas jaar 3 weke op vakansie in Europe. Moes die laptop pak en heeltyd “available” wees. 


Back to Top
AK  View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote AK  Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2020 at 4:19am
Originally posted by Niela Niela wrote:

Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:


Ek werk van die huis af vandat ek laasjaar terug getrek het SA toe, en dit is eintlik nie so lekker soos wat mense altyd uitmaak nie. Ja ek vermy die traffic, maar werk bly werk. En na n tyd begin dit voel of mens heeltyd moet werk. Ekt self deur n periode gegaan waar ek oor naweke self begin skuldig voel het dat ek nie besig is om te werk nie. Daar is nie daardie afskeid nou meer tussen werktyd en rustyd nie en 5uur in die middag is maar net 5uur nou, nie meer klaarmaak tyd nie. Dit help ook nie dat baie van my projekte na ure gedoen moet word omdat ek changes moet maak op servers, etc. nie sodat ek nie die maatskappye downtime veroorsaak nie.

Dis waar en jammer voel vir ons jonger mense. Ons soek flexibLe working hours , maar eintlik is jy 24/7 available. Dis BS, mens kan nooit af switch nie. Ek was laas jaar 3 weke op vakansie in Europe. Moes die laptop pak en heeltyd “available” wees. 



Dit is baie waar..... Daar is glad nie meer afskeiding nie.....
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.172 seconds.