Forum Home Forum Home > General Rugby > SA Rugby Issues
  New Posts New Posts RSS Feed - COVID-19 update – Interim playing options explor
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play the Ospreys in Swansea in the URC on 30 March 2024, kickoff is at 17:05

COVID-19 update – Interim playing options explor

 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Message Reverse Sort Order
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39036
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: COVID-19 update – Interim playing options explor
    Posted: 05-Apr-2020 at 12:32pm
Vumatel/Vodacom se gratis opgradering van ons fibre het nou net deurgegaan, op van 100/100 na 200/200, en blykbaar is dit tot aan die einde van Junie. Hulle hoop seker mens raak gewoond daaraan en betaal dan daarvoor van 1 Julie af
Back to Top
Lion4ever View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Roodepoort
Status: Offline
Points: 2000
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lion4ever Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Apr-2020 at 8:01am
Originally posted by Vaal Leeu 3 Vaal Leeu 3 wrote:

Originally posted by Lion4ever Lion4ever wrote:

Originally posted by Vaal Leeu 3 Vaal Leeu 3 wrote:

Originally posted by Lion4ever Lion4ever wrote:

I was officially unemployed as of the first day of the lock down. My wife and I gave our business to the lady that has worked for us for around 12 years. For the last 3 few years we worked from home. We turned our garage into an office, so we had to physically leave our house and take e few steps to the office. We are taking this time of lock down to pack up our house, which we sold just before the lock down. Now we are waiting for my visa to be approved, and then a new adventure and life waits us in the UK.
I you don't mind me asking, what line of business were you in? And also, why the UK?
We were in the worst industry of Covid-19. Travel Agents. My wife has a UK passport, and my son is there on an ancestral visa. So it makes sense.
Thanks. Have distant family and a few friends there, they are all doing well for themselves. Best of luck for your new adventure 
Thanks. Won't stop supporting the Lions. We will see which Premiership teams have good SA representation, like Gloucester and Sale, and keep an eye on home fixtures and visit for the weekend. We don't have a top tier rugby team in the town where we are staying.
Back to Top
Vaal Leeu 3 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 04-Mar-2017
Location: Sasolburg
Status: Offline
Points: 647
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vaal Leeu 3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Apr-2020 at 1:30pm
Originally posted by Lion4ever Lion4ever wrote:

Originally posted by Vaal Leeu 3 Vaal Leeu 3 wrote:

Originally posted by Lion4ever Lion4ever wrote:

I was officially unemployed as of the first day of the lock down. My wife and I gave our business to the lady that has worked for us for around 12 years. For the last 3 few years we worked from home. We turned our garage into an office, so we had to physically leave our house and take e few steps to the office. We are taking this time of lock down to pack up our house, which we sold just before the lock down. Now we are waiting for my visa to be approved, and then a new adventure and life waits us in the UK.
I you don't mind me asking, what line of business were you in? And also, why the UK?
We were in the worst industry of Covid-19. Travel Agents. My wife has a UK passport, and my son is there on an ancestral visa. So it makes sense.
Thanks. Have distant family and a few friends there, they are all doing well for themselves. Best of luck for your new adventure 
Back to Top
Lion4ever View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Roodepoort
Status: Offline
Points: 2000
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lion4ever Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Apr-2020 at 11:33am
Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:

Lol, ja dit is waar. Ek sal self wat gee vir 'n oorsee vakansietjie. Die verste wat ek uit SA was, was Namibië, so dit tel amper nie eers nie, en dit was net omdat ek daar gewerk het vir 'n paar jare.

Ek wonder hoe reis affekteer gaan wees met die hele krisis. Ek lees van so baie vlugdienste wat of bankrot is of baie naby daaraan. Die security en health checks gaan seker next level wees ook nog.
Big time. At the moment, travel is non existent, and what business there is, is rebooking passengers for new dates. I am not sure what the industry will look like after the crisis. Less airlines, hotels will offer cheaper rates initially to get bookings. But with the exchange rate ripped to shreds, travel for South Africans wont be too attractive, unless our economy booms after the crisis. 
Back to Top
Lion4ever View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Roodepoort
Status: Offline
Points: 2000
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lion4ever Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Apr-2020 at 11:25am
Originally posted by Vaal Leeu 3 Vaal Leeu 3 wrote:

Originally posted by Lion4ever Lion4ever wrote:

I was officially unemployed as of the first day of the lock down. My wife and I gave our business to the lady that has worked for us for around 12 years. For the last 3 few years we worked from home. We turned our garage into an office, so we had to physically leave our house and take e few steps to the office. We are taking this time of lock down to pack up our house, which we sold just before the lock down. Now we are waiting for my visa to be approved, and then a new adventure and life waits us in the UK.
I you don't mind me asking, what line of business were you in? And also, why the UK?
We were in the worst industry of Covid-19. Travel Agents. My wife has a UK passport, and my son is there on an ancestral visa. So it makes sense.
Back to Top
Niela View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 29-Apr-2019
Location: Johannesburg
Status: Offline
Points: 515
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Niela Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2020 at 9:20pm
Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:

Ek dink in die algemeen gaan alles ge-reset word en alle bedrywe gaan "reinvent" word. Soos jy noem, die toerisme bedryf hier in SA het belaglik duur gework.

Hierdie "working from home" storie gaan baie meer algemeen word (of so dink ek). Maatskappye gaan besef hulle kan baie geld spaar wat hulle betaal vir kantore, krag en water, reis vir meetings, ens. Van 'n IT persektief af gaan dit beteken hulle betaal baie minder vir netwerk toerusting, ens, asook servers, maar gaan nou weer betaal vir Cloud infrastructure, wat 'n maandelikse koste is.

Niks gaan dieselfde wees dink ek nie.

Working from home. Ja nee , daar is mense wat “dink” dit beteken jy sit net en chill. Actually kry mens baie meer gedoen en is meer productive . 

Die wereld Sal verander na COVID-19. Ek verwag dat baie meer mense van die huis af sal werk en ook baie meer mens Sal begin online sales doen. Vir beide was dit maar meer n trust issue en SA is late adopters.

@Leeubok , ja ek is dankbaar as ek oorsee kan vakansie hou, maar die 4 jaar voor dit , was ek in jhb en was anyway op stand by. 5 jaar sonder n goeie mental break. Dis scary ding is , dit is die nuwe norm, daar word van almal verwag om beskikbaar te wees. 

Ek het n goeie werk en geniet wat ek doen, so ek kla nie eintlik oor my employer nie. Ek Se net meer dat die wereld verander en met smartphones en e-mail is die stress en workload net baie meer as wat dit al ooit was. 

Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2020 at 3:14pm
Ek dink in die algemeen gaan alles ge-reset word en alle bedrywe gaan "reinvent" word. Soos jy noem, die toerisme bedryf hier in SA het belaglik duur gework.

Hierdie "working from home" storie gaan baie meer algemeen word (of so dink ek). Maatskappye gaan besef hulle kan baie geld spaar wat hulle betaal vir kantore, krag en water, reis vir meetings, ens. Van 'n IT persektief af gaan dit beteken hulle betaal baie minder vir netwerk toerusting, ens, asook servers, maar gaan nou weer betaal vir Cloud infrastructure, wat 'n maandelikse koste is.

Niks gaan dieselfde wees dink ek nie.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2020 at 2:33pm
Ja ek was ook nog net in 'n paar van ons buur lande. En meestal vir werk ook!

Ek dink dit gaan lank vat voor internasionale reis weer gaan terugkeer na normaal. Enigste positief wat ek moontlik insien is dat die toerisme industrie in SA weer gaan moet begin cater vir die plaaslike mark (dit wat nie al gevou het nie). Amper alle toerisme was gemik op oorsese toeriste wat die $$$ het om enige pryse te betaal. 
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2020 at 2:13pm
Lol, ja dit is waar. Ek sal self wat gee vir 'n oorsee vakansietjie. Die verste wat ek uit SA was, was Namibië, so dit tel amper nie eers nie, en dit was net omdat ek daar gewerk het vir 'n paar jare.

Ek wonder hoe reis affekteer gaan wees met die hele krisis. Ek lees van so baie vlugdienste wat of bankrot is of baie naby daaraan. Die security en health checks gaan seker next level wees ook nog.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2020 at 2:03pm
Tuna, ek bedoel die oorsee gaan vakansie hou as kla met witbrood onder die arm. Dit is maar n klein persentasie van SA bevolking wat so iets kan bekostig. Ek kan definitief nie! 

Maar ja ek verstaan wat jy bedoel met op "verlof" wees maar jy is steeds op standby. Dit is nie lekker nie.. Maar ek sal 'n standby oorsese vakansie vat enige dag bo 'n vakansie by die huis met geen standby! LOL
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2020 at 1:45pm
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Originally posted by Niela Niela wrote:



Dis waar en jammer voel vir ons jonger mense. Ons soek flexibLe working hours , maar eintlik is jy 24/7 available. Dis BS, mens kan nooit af switch nie. Ek was laas jaar 3 weke op vakansie in Europe. Moes die laptop pak en heeltyd “available” wees. 



Kla bietjie met die witbrood onder die arm daar, hey Niela? Tongue Ek sal met liefde my werk laptop saamvat en beskikbaar wees heeltyd as ek oorsee kon gaan vakansie hou! 

[/QUOTE]

Dit is glad nie lekker nie. Mens is op verlof, maar mens moet nogsteeds bereikbaar wees en kan help. Ek was al baie in daardie posisie, so ek weet glad nie hoe dit lekker is nie? Mens het dus nooit regtig verlof nie en moet 24/7 beskikbaar wees, selfs op verlof. Dit is glad nie kla met die witbrood onder die arm nie.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Vaal Leeu 3 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 04-Mar-2017
Location: Sasolburg
Status: Offline
Points: 647
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vaal Leeu 3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2020 at 11:46am
Originally posted by Lion4ever Lion4ever wrote:

I was officially unemployed as of the first day of the lock down. My wife and I gave our business to the lady that has worked for us for around 12 years. For the last 3 few years we worked from home. We turned our garage into an office, so we had to physically leave our house and take e few steps to the office. We are taking this time of lock down to pack up our house, which we sold just before the lock down. Now we are waiting for my visa to be approved, and then a new adventure and life waits us in the UK.
I you don't mind me asking, what line of business were you in? And also, why the UK?
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2674
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2020 at 10:50am
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Originally posted by Niela Niela wrote:



Dis waar en jammer voel vir ons jonger mense. Ons soek flexibLe working hours , maar eintlik is jy 24/7 available. Dis BS, mens kan nooit af switch nie. Ek was laas jaar 3 weke op vakansie in Europe. Moes die laptop pak en heeltyd “available” wees. 



Kla bietjie met die witbrood onder die arm daar, hey Niela? Tongue Ek sal met liefde my werk laptop saamvat en beskikbaar wees heeltyd as ek oorsee kon gaan vakansie hou! 
[/QUOTE]LOL
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2020 at 9:52am
Originally posted by Niela Niela wrote:



Dis waar en jammer voel vir ons jonger mense. Ons soek flexibLe working hours , maar eintlik is jy 24/7 available. Dis BS, mens kan nooit af switch nie. Ek was laas jaar 3 weke op vakansie in Europe. Moes die laptop pak en heeltyd “available” wees. 


[/QUOTE]

Kla bietjie met die witbrood onder die arm daar, hey Niela? Tongue Ek sal met liefde my werk laptop saamvat en beskikbaar wees heeltyd as ek oorsee kon gaan vakansie hou! 
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2020 at 9:50am
Originally posted by Lion4ever Lion4ever wrote:

I was officially unemployed as of the first day of the lock down. My wife and I gave our business to the lady that has worked for us for around 12 years. For the last 3 few years we worked from home. We turned our garage into an office, so we had to physically leave our house and take e few steps to the office. We are taking this time of lock down to pack up our house, which we sold just before the lock down. Now we are waiting for my visa to be approved, and then a new adventure and life waits us in the UK.

Wow, massive steps those! Good luck!
Back to Top
Lion4ever View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Roodepoort
Status: Offline
Points: 2000
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lion4ever Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2020 at 8:50am
I was officially unemployed as of the first day of the lock down. My wife and I gave our business to the lady that has worked for us for around 12 years. For the last 3 few years we worked from home. We turned our garage into an office, so we had to physically leave our house and take e few steps to the office. We are taking this time of lock down to pack up our house, which we sold just before the lock down. Now we are waiting for my visa to be approved, and then a new adventure and life waits us in the UK.
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2674
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2020 at 8:09am
Ek werk ook van die huis af tans, en dit is nogal n aanpassing. Net soos ek die dissipline moet he om soggens op die regte tyd te begin werk, verg dit ook dissipline om 17h00 op te hou. Ek slaan 17h00 my laptop af, sit hom in sy sak, en gaan bere hom in my kas in die kamer. Ek is ook beskikbaar na ure vir oproepe van kliente af, net soos as ek vanaf ons kantoor werk. Vir my gaan dit daaroor dat ek die fisiese aksie doen van om my laptop te gaan bere.

Edited by valie - 02-Apr-2020 at 8:10am
Back to Top
AK  View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote AK  Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Apr-2020 at 4:19am
Originally posted by Niela Niela wrote:

Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:


Ek werk van die huis af vandat ek laasjaar terug getrek het SA toe, en dit is eintlik nie so lekker soos wat mense altyd uitmaak nie. Ja ek vermy die traffic, maar werk bly werk. En na n tyd begin dit voel of mens heeltyd moet werk. Ekt self deur n periode gegaan waar ek oor naweke self begin skuldig voel het dat ek nie besig is om te werk nie. Daar is nie daardie afskeid nou meer tussen werktyd en rustyd nie en 5uur in die middag is maar net 5uur nou, nie meer klaarmaak tyd nie. Dit help ook nie dat baie van my projekte na ure gedoen moet word omdat ek changes moet maak op servers, etc. nie sodat ek nie die maatskappye downtime veroorsaak nie.

Dis waar en jammer voel vir ons jonger mense. Ons soek flexibLe working hours , maar eintlik is jy 24/7 available. Dis BS, mens kan nooit af switch nie. Ek was laas jaar 3 weke op vakansie in Europe. Moes die laptop pak en heeltyd “available” wees. 



Dit is baie waar..... Daar is glad nie meer afskeiding nie.....
Back to Top
Niela View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 29-Apr-2019
Location: Johannesburg
Status: Offline
Points: 515
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Niela Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Apr-2020 at 5:03pm
Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:


Ek werk van die huis af vandat ek laasjaar terug getrek het SA toe, en dit is eintlik nie so lekker soos wat mense altyd uitmaak nie. Ja ek vermy die traffic, maar werk bly werk. En na n tyd begin dit voel of mens heeltyd moet werk. Ekt self deur n periode gegaan waar ek oor naweke self begin skuldig voel het dat ek nie besig is om te werk nie. Daar is nie daardie afskeid nou meer tussen werktyd en rustyd nie en 5uur in die middag is maar net 5uur nou, nie meer klaarmaak tyd nie. Dit help ook nie dat baie van my projekte na ure gedoen moet word omdat ek changes moet maak op servers, etc. nie sodat ek nie die maatskappye downtime veroorsaak nie.

Dis waar en jammer voel vir ons jonger mense. Ons soek flexibLe working hours , maar eintlik is jy 24/7 available. Dis BS, mens kan nooit af switch nie. Ek was laas jaar 3 weke op vakansie in Europe. Moes die laptop pak en heeltyd “available” wees. 


Back to Top
monster View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 05-Apr-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 655
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote monster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Apr-2020 at 3:35pm
Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:


Ek werk van die huis af vandat ek laasjaar terug getrek het SA toe, en dit is eintlik nie so lekker soos wat mense altyd uitmaak nie. Ja ek vermy die traffic, maar werk bly werk. En na n tyd begin dit voel of mens heeltyd moet werk. Ekt self deur n periode gegaan waar ek oor naweke self begin skuldig voel het dat ek nie besig is om te werk nie. Daar is nie daardie afskeid nou meer tussen werktyd en rustyd nie en 5uur in die middag is maar net 5uur nou, nie meer klaarmaak tyd nie. Dit help ook nie dat baie van my projekte na ure gedoen moet word omdat ek changes moet maak op servers, etc. nie sodat ek nie die maatskappye downtime veroorsaak nie.
Stem 100% saam .... ek werk al 17 jaar van my huis af, was so bevooreg om velede jaar my huis kantoor te kan skyf na een van my huur huise .... is nou vir lockdiwn weer terug by die huis kantoor .... ek het maar die gewoonte gehad om gereeld te gaan kamp of op kort vakansies te gaan net om uit die huis te kom .... van my kliente skerts maar erg net my oor ek so baie kamp
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Apr-2020 at 12:25pm

Ek werk van die huis af vandat ek laasjaar terug getrek het SA toe, en dit is eintlik nie so lekker soos wat mense altyd uitmaak nie. Ja ek vermy die traffic, maar werk bly werk. En na n tyd begin dit voel of mens heeltyd moet werk. Ekt self deur n periode gegaan waar ek oor naweke self begin skuldig voel het dat ek nie besig is om te werk nie. Daar is nie daardie afskeid nou meer tussen werktyd en rustyd nie en 5uur in die middag is maar net 5uur nou, nie meer klaarmaak tyd nie. Dit help ook nie dat baie van my projekte na ure gedoen moet word omdat ek changes moet maak op servers, etc. nie sodat ek nie die maatskappye downtime veroorsaak nie.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39036
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Apr-2020 at 11:31am
business as usual vir my, behalwe dat ek nou by die huis werk ipv by die kantoor. Voel eintlik of ek baie harder werk by die huis as by die kantoor, kry baie meer gedoen
Back to Top
Lion4ever View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Roodepoort
Status: Offline
Points: 2000
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lion4ever Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Apr-2020 at 11:13am
Just missing rugby at the moment. But very chilled otherwise.
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2674
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Apr-2020 at 10:47am
Originally posted by Blou Blou wrote:

Hoe gaan dit met julle lockdown?
Ons hou darem nog, dankie. Hou lyk dinge by jou kant? Ek wonder wie van die Lions Of Bulls ondersteuners is die blyste dat SR gestop is.LOL

Edited by valie - 01-Apr-2020 at 10:47am
Back to Top
Blou View Drop Down
Welpie
Welpie
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 188
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Blou Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Apr-2020 at 10:13am
Hoe gaan dit met julle lockdown?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.176 seconds.