Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > Super Rugby
  New Posts New Posts RSS Feed - LIONS LOSE THEIR COACH
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play the Ospreys in Swansea in the URC on 30 March 2024, kickoff is at 17:05

LIONS LOSE THEIR COACH

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-Apr-2019 at 4:46pm
Originally posted by Attie Karate Attie Karate wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Die gerug wat die rondte doen is dat Swys en Altmann Allers 'n uitval gehad het
Spankeuses... sal ook verklaar hoekom Marx en Jantjies uit die bloute begin het. Kies elke week jou beste span. Rus wel net 1 speler op ñ slag wie baie minute onder die belt het. Die ontwikkeling van belowende, talentvolle spelers gebeur natuurlik.
Soveel as wat ons as ondersteuners soms kla oor spankeuses is dit nie reg dat iemand soos altmann inmeng daarmee nie. AS dit is wat hier gebeur het..  
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1505
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-Apr-2019 at 4:50pm
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Originally posted by Attie Karate Attie Karate wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Die gerug wat die rondte doen is dat Swys en Altmann Allers 'n uitval gehad het
Spankeuses... sal ook verklaar hoekom Marx en Jantjies uit die bloute begin het. Kies elke week jou beste span. Rus wel net 1 speler op ñ slag wie baie minute onder die belt het. Die ontwikkeling van belowende, talentvolle spelers gebeur natuurlik.
Soveel as wat ons as ondersteuners soms kla oor spankeuses is dit nie reg dat iemand soos altmann inmeng daarmee nie. AS dit is wat hier gebeur het..  
Beslis, AS dit die geval is.
Up the Vaal!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39036
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-Apr-2019 at 5:04pm
Nee ouens, julle maak verkeerde aannames, NADAT Swys terug gekeer het SA toe is besluit om eerder met Marx en Jantjies te begin omdat hulle meer ervare is, niemand het inggemeng in die spankeuse nie
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-Apr-2019 at 6:26pm
Mense op r365 ook vol “stories”, die spankeuse van die jags game waar hy en Dolf kop gestamp het, stories van sy kontrak  en nou die. Iewers is daar iets fout
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2674
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-Apr-2019 at 7:13pm
Totdat die waarheid uitkom, is die alles net spekulasie waarop ek nie enige energie wil mors voordat my afgekoude vingernaels uitgegroei het nie.

Edited by valie - 19-Apr-2019 at 7:13pm
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1505
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-Apr-2019 at 7:31pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Nee ouens, julle maak verkeerde aannames, NADAT Swys terug gekeer het SA toe is besluit om eerder met Marx en Jantjies te begin omdat hulle meer ervare is, niemand het inggemeng in die spankeuse nie
So dit was dan seker Cash en die senior spelers se call. Darem een minder ding. Die GLRU is al deur baie die afgelope paar jaar, en staan altyd sterker op. Dit sal weer die geval wees. Ek hoop net regtig dis ñ admin aangeleentheid in geen leed in enigiemand se persoonlike hoedanigheid.
Up the Vaal!
Back to Top
Mr-T View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 01-Apr-2016
Location: Goma - DRC
Status: Offline
Points: 577
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr-T Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Apr-2019 at 9:47am
Watter jaar was Joey Mongalo aangestel as verdedigings afrigter?
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Apr-2019 at 9:51am
Originally posted by Mr-T Mr-T wrote:

Watter jaar was Joey Mongalo aangestel as verdedigings afrigter?


2018 - Nadat JP weg was, so dit is sy 2de jaar vanjaar van SR
Go LIONS!!!!!
Back to Top
ROOIHART View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 13-Apr-2016
Location: Johannesburg
Status: Offline
Points: 494
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ROOIHART Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Apr-2019 at 6:51pm
Sien Swys het onderhoud met Rapport gehad. Môre word die stilte verbreek.
Back to Top
Tin View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Brits
Status: Offline
Points: 211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Apr-2019 at 7:20pm
as hy dit dien en dit gaan oor klagtes wat hy het met unie is dit sensasie soek hoop nie dis waar nie, want dan verloor ek alle respek vir hom rapport en huisgenoot is sensasie soek media, hioelij is dit iets anders
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Apr-2019 at 7:26pm
Originally posted by ROOIHART ROOIHART wrote:

Sien Swys het onderhoud met Rapport gehad. Môre word die stilte verbreek.

Julle ouens moet maar post asb, kry nie die rapport hier by ons nie.

Ek is verlig die stilte word vinnig gebreek en mens spekuleer nie verder nie
Back to Top
ROOIHART View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 13-Apr-2016
Location: Johannesburg
Status: Offline
Points: 494
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ROOIHART Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Apr-2019 at 12:54am
So Swys is siek.
Back to Top
GoLions View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 14-Jan-2019
Status: Offline
Points: 357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GoLions Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Apr-2019 at 5:53am
Volgens die Rapport opskrif:

"Druk laat Swys swig

Swys de Bruin het Woensdag eers sy vrou, Marilize, in Suid-Afrika gebel en met haar oor sy mediese toestand gepraat, voordat hy die Leeus se uitvoerende hoof, Rudolf Straeuli, oor die erns van sy toestand ingelig het."
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39036
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Apr-2019 at 7:19am
https://www.netwerk24.com/Sport/Rugby/druk-laat-swys-swig-20190421

Swys de Bruin het Woensdag eers sy vrou, Marilize, in Suid-Afrika gebel en met haar oor sy mediese toestand gepraat, voordat hy die Leeus se uitvoerende hoof, Rudolf Straeuli, oor die erns van sy toestand ingelig het. Hy het toe ook vir Rob Collins, die Leeus se spandokter, oor sy toestand geraadpleeg.

Straeuli het in die lig van De Bruin se welstand, en die behandeling wat hy hier sou kon kry asook die genesende omgewing van sy gesin, die Leeus se afrigter aangesê om dadelik uit Nieu-Seeland terug te vlieg Suid-Afrika toe.

Geeneen van die partye met wie Rapport gister gepraat het, wou De Bruin se mediese toestand uitklaar nie. Rapport se inligting is dat dit ’n senutoestand is wat volg op langdurige druk. Die Leeus het in die laaste tyd deur ’n moeilike tyd gegaan ná ’n paar treurige vertonings, veral met die wedstryd wat hulle teen die Haaie verloor het.

De Bruin het gister op vrae van Rapport vir die eerste keer sedert sy terugkeer die sluier gelig oor sy dramatiese vertrek uit Nieu-Seeland net enkele dae voordat die Leeus die Chiefs in ’n Superwedstryd sou aandurf.

“Ek gee jou my 100%-waarborg dat daar geen breuk tussen my en enigeen by die unie of in my span is nie,” het De Bruin aan Rapport gesê.

“Daar is geen inmenging (met spankeuses), geen voorskrif en geen druk van hul (De Bruin se werkgewers se) kant af nie.”

“My span besef waardeur ek gaan en ondersteun my ten volle. Dit is deur en deur ’n persoonlike, mediese saak waarvoor ek professionele hulp kry.

“Dit was juis ons spandokter wat, nadat ek met my vrou en Rudolf heel eerste gepraat het, aanbeveel het dat ek huis toe kom om hier die nodige professionele hulp te kry. Dit sou in daardie stadium die beste vir my en vir die span gewees het.”

Ek moet na myself omsien indien ek enigsins ‘n goeie leier vir my span op die pad vorentoe wil wees.

De Bruin het gevra dat sy besluit om nie dadelik sy mediese redes bekend te maak nie, gerespekteer word.

Ivan van Rooyen sal volgende week in De Bruin se afwesigheid steeds aan die stuur van sake staan wanneer die Leeus Vrydag in ’n wegwedstryd teen die Crusaders te staan kom.

“Ek is ongelooflik dankbaar teenoor Rudolf en Altmann Allers (visepresident en ’n aandeelhouer van die Leeus) wat my onmiddellik, onvoorwaardelik ondersteun het en dit vir my moontlik gemaak het om huis toe te kom sodat ek hulp kan kry.”

De Bruin sê die spelers het begrip vir sy situasie.

“Die band tussen my en die spelers is van so aard dat ek nie een oomblik glo van hulle dink ek het hulle gedrop nie. Inteendeel, hul ondersteuning, gebede en positiewe boodskappe dra my deur dié tyd. Die passie waarmee hulle Vrydag gespeel het, behoort dit ook te bevestig.

“Ek is ongelooflik trots op elke speler en bestuurslid.”

De Bruin het sy woord gegee dat daar geen geraamtes in die kas is vir sy besluit om uit die bloute terug te keer huis toe nie.

“Ek moet na myself omsien as ek enigsins ’n goeie leier vir my span op die pad vorentoe wil wees.”

In De Bruin se afwesigheid het Van Rooyen beheer van die span geneem. Die Leeus het die Chiefs sonder De Bruin ’n skok-nederlaag toegedien.

Joey Mongalo moet tot Julie vir ’n appèldatum wag nadat ’n hof in Sydney hom verlede week skuldig bevind het aan onsedelike aanranding.

Die Leeus se verdedigingsafrigter is met 2 000 Australiese dollar beboet nadat hy op 23 April 2018 deur ’n hotelwerker in Sydney van onsedelike aanranding aangekla is. Die appèldatum is nog nie bepaal nie.

Tot die appèl-uitspraak sal hy nie ’n kriminele rekord in Nieu-Suid-Wallis hê nie. Sy vonnis van 18 maande se gemeenskapdiens is ook opgeskort.

Wen Mongalo die appèl, word die vonnis en skuldigbevinding geskrap.

Rudolf Straeuli, uitvoerende hoof van die Leeus, het bevestig Mongalo (34) sal binnekort voor ’n interne tugverhoor van die Leeus verskyn. Die Leeus sal geen verdere kommentaar lewer tot die saak eers afgehandel is nie.

Mongalo het die week saam met Swys de Bruin en Courtnall Skosan uit Nieu-Seeland na Suid-Afrika teruggekeer.
Back to Top
GoLions View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 14-Jan-2019
Status: Offline
Points: 357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GoLions Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Apr-2019 at 7:38am
Thanks Transvaal. 

Swys kan dus 'n ruk lank buite aksie wees

Ek's bly om te lees dat dit nie oor probleme in the unie/span gaan nie


Edited by GoLions - 21-Apr-2019 at 7:40am
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1505
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Apr-2019 at 7:57am
Originally posted by GoLions GoLions wrote:

Thanks Transvaal. 

Swys kan dus 'n ruk lank buite aksie wees

Ek's bly om te lees dat dit nie oor probleme in the unie/span gaan nie

Ek wens nou dit was eerder ñ admin issue. Ai, baie sterkte.
Up the Vaal!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39036
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Apr-2019 at 7:57am
Net 'n nota vir die van julle wat dit nie weet nie, met outline.com kan mens enige iets lees sonder om 'n subscriber te wees. Dis hoe ek dit goed lees elke dag

Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Apr-2019 at 8:07am
Baie dankie!! Wou nie weer betaal vir 1 artikel nie
Back to Top
GoLions View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 14-Jan-2019
Status: Offline
Points: 357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GoLions Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Apr-2019 at 8:07am
Tx
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2674
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Apr-2019 at 8:39am
Indien dit n senu toestand is, soos wat in die artikel vermoed word, is dit belangrik dat hy die regte hulp gou kry. My vrou het agv baie druk en trauma met haar gesondheid, Fibromyalgia ontwikkel. Die beste is dat die toestand eerder behandel word, voordat dit op n punt kom waar dit nie meer genees kan word nie. Mens moet luister as jou liggaam jou waarsku.
My vrou se toestand is ongeneeslik en kan slegs met medikasie bestuur word. Sy is n haarkapster met n suksesvolle besigheid. Agv chroniese pyn kan sy minder as die helfte doen van wat sy moet. Die sleg ding is dat ongeskiktheids polisse nie uitbetaal nie omdat hulle so n toestand nie as n siekte sien nie. Die medikasie wat baie duur is, word ook nie deur die chroniese voordeel van n mediese fonds gedek nie.
Dis wonderlik dat hy die ondersteuning van Rudolph en Altmann het.
Alle sterkte aan Swys en sy familie.
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Apr-2019 at 9:09am
Sjoe, dit is nou nie wat ek verwag het nie! Dit is nie baie goed vir sy toekoms as n top afrigter nie. Ja ons het n paar slegte verlore gehad, maar nog niks soos wat fleck of du preez al moes deurgaan nie. 
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2674
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Apr-2019 at 10:43am
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Sjoe, dit is nou nie wat ek verwag het nie! Dit is nie baie goed vir sy toekoms as n top afrigter nie. Ja ons het n paar slegte verlore gehad, maar nog niks soos wat fleck of du preez al moes deurgaan nie. 
Dit gaan afhang van wat hom werklik makeer, en in wattwr mate hy dit sal kan bestuur, of dit n impak op sy toekoms as afrigter gaan he. Mens kan maar net hoop dat hy net n breuk nodig het, en dit niks erenstiger is nie.
Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Offline
Points: 514
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Apr-2019 at 11:00am
Alle sterkte aan jou en jou vrou Valie.

Enige bestuursrol is stressvol, veral in 'n mededingende milieu van beroepsport, waar jy as leiersfiguur moet optree wanneer dinge verkeerd loop waaroor jy min beheer het. Dit was een van Johan Ackerman sterk punte. Een ding wat  in Ackerman se guns getel het is dat daar nie hoe verwagtinge vroeg in sy termyn was nie.


Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2674
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Apr-2019 at 5:33pm
Originally posted by emiel1 emiel1 wrote:

Alle sterkte aan jou en jou vrou Valie.

Enige bestuursrol is stressvol, veral in 'n mededingende milieu van beroepsport, waar jy as leiersfiguur moet optree wanneer dinge verkeerd loop waaroor jy min beheer het. Dit was een van Johan Ackerman sterk punte. Een ding wat  in Ackerman se guns getel het is dat daar nie hoe verwagtinge vroeg in sy termyn was nie.


Dankie emiel1

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.211 seconds.