Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > Super Rugby
  New Posts New Posts RSS Feed - Match 58 - Brumbies vs Lions
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play the Ospreys in Swansea in the URC on 30 March 2024, kickoff is at 17:05

Match 58 - Brumbies vs Lions

 Post Reply Post Reply Page  <1234 6>
Author
Message
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Offline
Points: 514
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 3:12pm
Verdediging bepaal grootliks die eindresultaat in groot games, en al was beide Vorster en Mapoe ietwat van vorm laas jaar, was hulle altyd 'n betroubare senter kombinasie op verdediging, in die uitklop finals laas jaar en die jaar vantevore. 
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 4:19pm
Originally posted by emiel1 emiel1 wrote:

Verdediging bepaal grootliks die eindresultaat in groot games, en al was beide Vorster en Mapoe ietwat van vorm laas jaar, was hulle altyd 'n betroubare senter kombinasie op verdediging, in die uitklop finals laas jaar en die jaar vantevore. 


Ek is jammer, maar ek stem nie saam nie. Ons het dan laasjaar al die 3de meeste drieë afgestaan as ek reg onthou. En toe offer hulle darem nog as kombinasie op aanval meer as wat hulle vanjaar aangebied het.(En moet my nie verkeerd verstaan nie, ek lê nie al die blaam by Vorster/Mapoe se deur nie, die hoof probleem is maar nog altyd by Joey gewees op verdediging, ek probeer net sê hul verdediging as kombinasie was nog nooit iets spesiaals gewees nie)
Go LIONS!!!!!
Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Offline
Points: 514
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 5:56pm
Ek vat dit nie persoonlik Tuna, elkeen is geregtig op sy opinie. Ek beoordeel spelers grootliks op hulle vertoning in groot wedstryde (finale en semis), en nie Vorster of Mapoe is regtig oorskadu deur hulle Kiwi en Ausie teenstanders in die wedstryde nie. Stem saam dat ons groentjie afrigtingkorps 'n probleem is. 
Back to Top
GoLions View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 14-Jan-2019
Status: Offline
Points: 357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GoLions Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 6:36pm
Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:

Originally posted by emiel1 emiel1 wrote:

Verdediging bepaal grootliks die eindresultaat in groot games, en al was beide Vorster en Mapoe ietwat van vorm laas jaar, was hulle altyd 'n betroubare senter kombinasie op verdediging, in die uitklop finals laas jaar en die jaar vantevore. 


Ek is jammer, maar ek stem nie saam nie. Ons het dan laasjaar al die 3de meeste drieë afgestaan as ek reg onthou. En toe offer hulle darem nog as kombinasie op aanval meer as wat hulle vanjaar aangebied het.(En moet my nie verkeerd verstaan nie, ek lê nie al die blaam by Vorster/Mapoe se deur nie, die hoof probleem is maar nog altyd by Joey gewees op verdediging, ek probeer net sê hul verdediging as kombinasie was nog nooit iets spesiaals gewees nie)
Inteendeel, die Leeus het die 5de minste driee afgestaan, alhowel dit steeds baie was

Crusaders 39
Hurricanes 43
Chiefs 45
Brumbies 52
Leeus/Jaguares 55

Swys het laasjaar telke male gese dit gaan vir hom oor driee druk

Lionel en Harold was ook swak op die aanval in die middeveld laasjaar en het baie minder lynbreke en "linebreak assists" gemaak as in die vorige twee jaar. Dit was deels agv die rush defence wat meeste spanne laasjaar toegepas het, en seker deels omdat die Leeus baie meer met die voorspelers gespeel het
Back to Top
GoLions View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 14-Jan-2019
Status: Offline
Points: 357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GoLions Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 6:50pm
As mens kyk na die hoeveelheid groentjies wat al gebruik is (12), en die gereelde rotasie van spelers en die nuwe kombinasies, is my teorie dat Swys besig is om te doen wat hy in die CB laasjaar gedoen het.

 Hy is besig om die groentjies voor te berei vir volgende jaar wanneer 'n klomp van die senior spelers nie meer met ons gaan wees nie. 

Hy speel rond grootliks met dieselfde groentjies met wie hy in die CB laasjaar rondgespeel het.

Hy het onlangs gese dat ons in 2021, wanneer hierdie groentjies volwaardig deurkom op senior vlak, 'n fantasiese span behoort te he

My teorie. Nie dat enigiemaand by die Leeus dit sal erken nie :)

Die feit is dat baie van ons senior spelers het laasjaar al hulle platos bereik en bied min nuuts aan die span. Dis tyd om ons jong spelers ryp te maak


Edited by GoLions - 09-Apr-2019 at 6:56pm
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39036
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 7:45pm
Onthou net Swys was nie laas jaar die CB afrigter nie
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39036
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Apr-2019 at 5:29am
Rasta Rasivhenge wil referee the match between the #Brumbies and the #Lions in Canberra on Saturday, kickoff is at 11:45 SA Time
Back to Top
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: Bronkhorstsprui
Status: Offline
Points: 2162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Apr-2019 at 6:44am
Originally posted by GoLions GoLions wrote:

As mens kyk na die hoeveelheid groentjies wat al gebruik is (12), en die gereelde rotasie van spelers en die nuwe kombinasies, is my teorie dat Swys besig is om te doen wat hy in die CB laasjaar gedoen het.

 Hy is besig om die groentjies voor te berei vir volgende jaar wanneer 'n klomp van die senior spelers nie meer met ons gaan wees nie. 

Hy speel rond grootliks met dieselfde groentjies met wie hy in die CB laasjaar rondgespeel het.

Hy het onlangs gese dat ons in 2021, wanneer hierdie groentjies volwaardig deurkom op senior vlak, 'n fantasiese span behoort te he

My teorie. Nie dat enigiemaand by die Leeus dit sal erken nie :)

Die feit is dat baie van ons senior spelers het laasjaar al hulle platos bereik en bied min nuuts aan die span. Dis tyd om ons jong spelers ryp te maak
Daardie herhinder my nogal aan Loffie Eloff... 
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Apr-2019 at 7:17am
Originally posted by GoLions GoLions wrote:

As mens kyk na die hoeveelheid groentjies wat al gebruik is (12), en die gereelde rotasie van spelers en die nuwe kombinasies, is my teorie dat Swys besig is om te doen wat hy in die CB laasjaar gedoen het.

 Hy is besig om die groentjies voor te berei vir volgende jaar wanneer 'n klomp van die senior spelers nie meer met ons gaan wees nie. 

Hy speel rond grootliks met dieselfde groentjies met wie hy in die CB laasjaar rondgespeel het.

Hy het onlangs gese dat ons in 2021, wanneer hierdie groentjies volwaardig deurkom op senior vlak, 'n fantasiese span behoort te he

My teorie. Nie dat enigiemaand by die Leeus dit sal erken nie :)

Die feit is dat baie van ons senior spelers het laasjaar al hulle platos bereik en bied min nuuts aan die span. Dis tyd om ons jong spelers ryp te maak

Ek is jammer maar ek hou nie van die ons "BOU" vir jaar X verskoning nie. Daar sal natuurlik altyd beplanning wees vir die toekoms, maar mens kannie groentjies wat nou sukkel laat speel in die hoop dat hulle n great span gaan wees oor 2 jaar nie. Nie ten koste van jou huidige games nie! Ja ons het n klomp ster spelers verloor en n klomp is beseer, maar ons het steeds 'n kern ervare manne: Marx, Brink, Ross, Jantjies, Mapoe, Skosan, Commies en Boeboes. WW en Kwagga ook nog daar, net tydelik beseer. Tegnies kon Swys net aangaan waar ons opgehou het laasjaar met daai kern.

Sy probleem is die klomp beserings en die feit dat 'n klomp van ons ervare manne nie op vorm is nie. Gooi dan in slegte kope soos Lewies en Groom, en die feit dat ons 'n wereld klas slot mos, en ons sit met n probleem..
Back to Top
monster View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 05-Apr-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 655
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote monster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Apr-2019 at 7:28am
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Originally posted by GoLions GoLions wrote:

As mens kyk na die hoeveelheid groentjies wat al gebruik is (12), en die gereelde rotasie van spelers en die nuwe kombinasies, is my teorie dat Swys besig is om te doen wat hy in die CB laasjaar gedoen het.

 Hy is besig om die groentjies voor te berei vir volgende jaar wanneer 'n klomp van die senior spelers nie meer met ons gaan wees nie. 

Hy speel rond grootliks met dieselfde groentjies met wie hy in die CB laasjaar rondgespeel het.

Hy het onlangs gese dat ons in 2021, wanneer hierdie groentjies volwaardig deurkom op senior vlak, 'n fantasiese span behoort te he

My teorie. Nie dat enigiemaand by die Leeus dit sal erken nie :)

Die feit is dat baie van ons senior spelers het laasjaar al hulle platos bereik en bied min nuuts aan die span. Dis tyd om ons jong spelers ryp te maak

Ek is jammer maar ek hou nie van die ons "BOU" vir jaar X verskoning nie. Daar sal natuurlik altyd beplanning wees vir die toekoms, maar mens kannie groentjies wat nou sukkel laat speel in die hoop dat hulle n great span gaan wees oor 2 jaar nie. Nie ten koste van jou huidige games nie! Ja ons het n klomp ster spelers verloor en n klomp is beseer, maar ons het steeds 'n kern ervare manne: Marx, Brink, Ross, Jantjies, Mapoe, Skosan, Commies en Boeboes. WW en Kwagga ook nog daar, net tydelik beseer. Tegnies kon Swys net aangaan waar ons opgehou het laasjaar met daai kern.

Sy probleem is die klomp beserings en die feit dat 'n klomp van ons ervare manne nie op vorm is nie. Gooi dan in slegte kope soos Lewies en Groom, en die feit dat ons 'n wereld klas slot mos, en ons sit met n probleem..

Ons SA spanne is geneig om altyd die beste 25 spelers by die unie deurlopend op die veld te wil hê. Van die sogenoemde groeintjies moes die vorige 2 jaar meer geleenthede op super rugby vlak te kry.

Kom ons vat bv vir nr 9 Bradley Twain... hy word geoogmerk as ons scrummie van die toekoms... as Ross en kie vanjaar kla maak sit ons volgende jaar met n onervare scrummie in die span ... Twain kon velede jaar al 3/4 games van die bench af gekom het en vanjaar self 2 of so games begin het. Hierdie inbloei van groeintjies moet n deurlopende proses wees nie ons begin oor elke 4 jaar nie
Back to Top
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: Bronkhorstsprui
Status: Offline
Points: 2162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Apr-2019 at 7:31am
Die hele "groentjies" verskoning dra ook nie gewig nie... In 2014 het ons basies met 'n hele nuwe span gespeel en ons het nie een keer "pakslae" teen ander SA spanne gekry nie. Ons grootste verloor was teen die Crusaders met 21 punte... Die Sharks het ons met 13 punte op Ellispark gewen... Die jaar speel ons met verskeie Springbokke (Orie, Lewies, Ross, Jantjies, Mapoe, Dyantyi, Skosan, Boeboes) en ons verloor teen die Bulle met 18 punte en teen die Sharks met 37 punte op Ellispark!

"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Back to Top
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: Bronkhorstsprui
Status: Offline
Points: 2162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Apr-2019 at 7:35am
Originally posted by monster monster wrote:

[QUOTE=Leeubok][QUOTE=GoLions]

Ons SA spanne is geneig om altyd die beste 25 spelers by die unie deurlopend op die veld te wil hê. Van die sogenoemde groeintjies moes die vorige 2 jaar meer geleenthede op super rugby vlak te kry.

Kom ons vat bv vir nr 9 Bradley Twain... hy word geoogmerk as ons scrummie van die toekoms... as Ross en kie vanjaar kla maak sit ons volgende jaar met n onervare scrummie in die span ... Twain kon velede jaar al 3/4 games van die bench af gekom het en vanjaar self 2 of so games begin het. Hierdie inbloei van groeintjies moet n deurlopende proses wees nie ons begin oor elke 4 jaar nie
Dit is juis die probleem, Groom wat weggaan en in my opinie nie in die span hoort nie, word bo 'n opkomende speler gekies. Dieselfde met Lewies. As jy dan wil bou, kan jy nie die dagha met herwinde sementpoeier wil aanmaak nie...
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Apr-2019 at 7:48am
Monster, ek stem 100% saam jou. Groentjies moet ervaring opbou deur hier en daar van die bank af te speel. Dit is hoekom ek al hoe lank kla oor die feit dat Elton elke liewe game die volle 80min speel. Reynolds het bietjie speelkans op 12 gekry en blerrie goed gelyk. Lombard het ook nou darem bietjie speeltyd gekry en self baie goed gedoen. Roteer daai 2 ouens en gee elk 'n paar minute van die bank af elke game. Ditto op scrummie en 'n klomp ander posisies..


Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39036
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Apr-2019 at 8:37am
Wedstrydbeamptes opgedateer
Back to Top
Tiny View Drop Down
Pasgebore Leeu
Pasgebore Leeu
Avatar

Joined: 13-May-2018
Location: Witbank
Status: Offline
Points: 49
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tiny Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Apr-2019 at 3:07pm

Die leeus spelers het seker nie geweet gaan swys bly of ry nie. Wel dis nou uitgesort.

Hopeluk speel die manne beter weg as tuis.
 
Wat ek nie kan verstaan nie is as die NZ n nuwe speller in die span het lyk dit of die ou al 10 wedstyde saam gespeel het maar ons spelers sukkel as daar verandering is.
 
Ek hoop regtig die dokter het die regte doepa vir die spelers want ek kan die getjommel nie verstaan nie. Hoe is ons van hero na Zero.
 
teken ons nie die regte spelers nie of wat gaan aan. Ek weet baie speller is weg maar speel ons dan nie ons spelers in die grond in nie. Dis hoekom ons seker nou weer moet bou ek is so moeg vir daai verskoning.
 
lekker dag ou grootte.
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39036
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-Apr-2019 at 8:13am
Ross is op die bank, so Groom begin, en Combrinck is ook terug in die begin XV
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39036
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-Apr-2019 at 8:18am
Naude is op 12, Mapoe 13, Combrinck 14, Boeboes 15
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39036
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-Apr-2019 at 8:19am
McBeth begin op loskop, Brink op 6, Hacjivah op 8
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39036
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-Apr-2019 at 8:20am
Lewies is op 7, en dit is waar hy sover die beste werk vir ons gedoen het
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39036
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-Apr-2019 at 8:30am
Hier is die span:

15. Andries Coetzee; 14. Ruan Combrinck, 13. Lionel Mapoe, 12. Franco Naude, 11. Aphiwe Dyantyi; 10. Elton Jantjies, 9. Nic Groom; 8. Hacjivah Dayimani, 7. Stephan Lewies, 6. Cyle Brink, 5. Marvin Orie, 4. Rhyno Herbst, 3. Johannes Jonker, 2. Malcolm Marx (Capt), 1. Nathan McBeth. 
Replacements: 16. Robbie Coetzee, 17. Sti Sithole, 18. Carlu Sadie, 19. Wilhelm van der Sluys, 20. Marnus Schoeman, 21. Ross Cronje, 22. Gianni Lombard, 23. Sylvian Mahuza
Back to Top
LeeuBrul View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Boksburg
Status: Offline
Points: 2260
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LeeuBrul Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-Apr-2019 at 8:44am
Ek weet nie wat om te dink van die span,Groom en losvoorspelers pla my alreeds baie....bly dat Mcbeth begin.....
Once a Lion always a lion
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39036
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-Apr-2019 at 9:17am
So dit is 10 veranderings

Combrinck op 14 vir Green
Mapoe op 13 vir Dyantyi
Naude op 12 vir Mapoe
Dyantyi op 11 vir Skosan
Groom op 9 vir Cronje
Dayimani op 8 vir Vermaak
Lewies op 7 vir Brink
Brink op 6 vir Schoeman
Jonker op 3 vir Sadie
McBeth op 1 vir Sithole

3 is posisioneel, naamlik Mapoe, Dyantyi en Brink
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-Apr-2019 at 9:19am
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Hier is die span:

15. Andries Coetzee; 14. Ruan Combrinck, 13. Lionel Mapoe, 12. Franco Naude, 11. Aphiwe Dyantyi; 10. Elton Jantjies, 9. Nic Groom; 8. Hacjivah Dayimani, 7. Stephan Lewies, 6. Cyle Brink, 5. Marvin Orie, 4. Rhyno Herbst, 3. Johannes Jonker, 2. Malcolm Marx (Capt), 1. Nathan McBeth. 
Replacements: 16. Robbie Coetzee, 17. Sti Sithole, 18. Carlu Sadie, 19. Wilhelm van der Sluys, 20. Marnus Schoeman, 21. Ross Cronje, 22. Gianni Lombard, 23. Sylvian Mahuza

Behalwe vir Groom is dit seker nie 'n slegte span nie. Snaaks dat ons nou wegdoen met 'n fetcher en 2 redelike groot flanke speel. Probeer Swys nou over-compensate vir ons ligte pak?

Kom ons hoop maar die manne sit alles in en dat dit genoeg sal wees vir n wen!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39036
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-Apr-2019 at 9:26am
Dis seker nie heeltemal wegdoen met 'n fetcher nie, Brink is 'n fetcher in eie reg en dis seker die rol wat Swys vir hom wil he in die wedstryd, maar hy is ewe tuis op 7 as 'n baldraer
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39036
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-Apr-2019 at 9:27am
Mens wil seker nie individuele spelers kritiseer nie, maar Brink was vir my glad nie wedsryd skerp laas Vrydag nie, en ek weet nie of dit iets is wat hy in een week kan reg maak nie
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 6>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.164 seconds.