Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > Super Rugby
  New Posts New Posts RSS Feed - Match 58 - Brumbies vs Lions
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play the Ospreys in Swansea in the URC on 30 March 2024, kickoff is at 17:05

Match 58 - Brumbies vs Lions

 Post Reply Post Reply Page  123 6>
Author
Message
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Match 58 - Brumbies vs Lions
    Posted: 08-Apr-2019 at 3:03pm
Saturday 13 April 2019 in Canberra, kickoff at 11:45 SA Time

Referee: Rasta Rasivhenge
AR1: Brendon Pickerill
AR2: Mike Fraser
TMO: James Leckie

Brumbies: 15 Tom Banks, 14 Henry Speight, 13 Tevita Kuridrani, 12 Tom Wright, 11 Toni Pulu, 10 Christian Lealiifano, 9 Joe Powell, 8 Lachlan McCaffrey, 7 Tom Cusack, 6 Pete Samu, 5 Sam Carter, 4 Rory Arnold, 3 Allan Alaalatoa, 2 Folau Fainga'a, 1 Scott Sio 
Replacements: 16 Josh Mann-Rea, 17 James Slipper, 18 Leslie Leulua'iali'i-Makin, 19 Darcy Swain, 20 Jahrome Brown, 21 Matt Lucas, 22 Irae Simone, 23 Andy Muirhead

Lions: 15. Andries Coetzee; 14. Ruan Combrinck, 13. Lionel Mapoe, 12. Franco Naude, 11. Aphiwe Dyantyi; 10. Elton Jantjies, 9. Nic Groom; 8. Hacjivah Dayimani, 7. Stephan Lewies, 6. Cyle Brink, 5. Marvin Orie, 4. Rhyno Herbst, 3. Johannes Jonker, 2. Malcolm Marx (Capt), 1. Nathan McBeth. 
Replacements: 16. Robbie Coetzee, 17. Sti Sithole, 18. Carlu Sadie, 19. Wilhelm van der Sluys, 20. Marnus Schoeman, 21. Ross Cronje, 22. Gianni Lombard, 23. Sylvian Mahuza

LionsWorld Prediction: 50-50


Edited by Transvaal - 11-Apr-2019 at 12:17pm
Back to Top
GoLions View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 14-Jan-2019
Status: Offline
Points: 357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GoLions Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 5:40am
Ek's nie seker hierdie laat vliegery werk heeltemal nie. Ons wen die eerste wedstryd miskien maar verloor die tweede

2018 - Trap die Tahs, verloor teen die Reds
2019 - Wen teen die Jaguares, verloor teen die Stormers
Back to Top
GoLions View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 14-Jan-2019
Status: Offline
Points: 357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GoLions Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 5:52am
Hopelik kan die Leeus terugkom soos in 2016 nadat die Canes hulle 17-50 getrap het
Back to Top
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: Bronkhorstsprui
Status: Offline
Points: 2162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 6:48am
Eerste keer in baie lank wat ek teen die Leeus gaan op Superbru...
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 8:19am
Originally posted by WitBoer WitBoer wrote:

Eerste keer in baie lank wat ek teen die Leeus gaan op Superbru...

Ek weet regtig nie wat om te verwag nie.. Ek HOOP dat die spelers en afrigters hard met mekaar gepraat het en sal opmaak vir die sharks fiasco. Dit sou dalk goed gewees het om WW saam te stuur vandag al, net vir sy leierskap van die veld af
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 8:26am
Ek dink WW is nog besig met Rehab, so dis hoekom hulle daarteen besluit het om hom saam te vat
Back to Top
Goue Leeu View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 18-Apr-2016
Status: Offline
Points: 2219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Goue Leeu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 8:42am
Originally posted by GoLions GoLions wrote:

Ek's nie seker hierdie laat vliegery werk heeltemal nie. Ons wen die eerste wedstryd miskien maar verloor die tweede

2018 - Trap die Tahs, verloor teen die Reds
2019 - Wen teen die Jaguares, verloor teen die Stormers
Dit lyk beslis of dit ons gewoonlik vang in die tweede wedstryd.. maar as ons die eerste wedstryd elke keer kan wen is dit steeds 'n bonus. Geen waarborge dat jy inelkgeval enige van die wedstryde op toer gaan wen nie, veral nie in NZ nie.
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 8:47am
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Ek dink WW is nog besig met Rehab, so dis hoekom hulle daarteen besluit het om hom saam te vat

Nee ek weet, hulle hoop dat hy eers vlg nwk reg gaan wees en dis waarom hul een spot oop gehou het. En as hy nie reg is nie kan hul een van die ander ouens soontoe vlieg. Ek se maar net dat hy dalk sou waarde byvoeg selfs al kan hy nie speel nie. Vat hom saam as 'n lemoen skiller as dit moet Tongue
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 8:48am
Wat dink julle ouens, moet Swys grootskaalse veranderinge aan die span maak om die ouens wat teen sharks verloor het te straf? Of gee mens hulle 'n kans om reg te maak?
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 8:52am
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Wat dink julle ouens, moet Swys grootskaalse veranderinge aan die span maak om die ouens wat teen sharks verloor het te straf? Of gee mens hulle 'n kans om reg te maak?

Hy sal moet verander, ons kan nie weer met daardie XV saam speel nie, dan gaan ons weer slae kry
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 8:54am
Van ons 3 oorsese wedstryde dink ek die waarskynlikste kans vir 'n wen is teen die Brumbies, want Chiefs en Saders gaan moeilik wees, so ons moet alles gee vir 'n wen Saterdag
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 8:55am
As ons Saterdag verloor dan is dit waarskynlik 0/3 op toer
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 8:57am
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Wat dink julle ouens, moet Swys grootskaalse veranderinge aan die span maak om die ouens wat teen sharks verloor het te straf? Of gee mens hulle 'n kans om reg te maak?

Hy sal moet verander, ons kan nie weer met daardie XV saam speel nie, dan gaan ons weer slae kry

Maar jy het dan self gese die kombinasies het die vorige game gewerk? Watse veranderings sou jy aan die span maak?

Aan die een kant dink ek horses for courses: verander jou span volgens die opposisie wat jy speel. Teen sharks het ons n swaar, fisiese pak nodig gehad. Maar aan die ander kant wil mens jou span vestig en fokus op jou eie spel, jy kannie jou span swop en change elke game nie.. 
Back to Top
vdwestjo View Drop Down
Welpie
Welpie


Joined: 25-Mar-2019
Location: Midrand
Status: Offline
Points: 161
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote vdwestjo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 8:58am
Vir die toer sal dit wys wees om weer meer ervare manne 'n kans te gee en minder ouens uit posisie te speel.
Lions4life
Back to Top
Goue Leeu View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 18-Apr-2016
Status: Offline
Points: 2219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Goue Leeu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 8:59am
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Wat dink julle ouens, moet Swys grootskaalse veranderinge aan die span maak om die ouens wat teen sharks verloor het te straf? Of gee mens hulle 'n kans om reg te maak?
Ek sal grotendeels die ouens kans gee om reg te maak, maar met 'n paar "tweaks" aan die span. Waar kan mens die span versterk? Kwagga sal 'n verskil maak (hy sal seker 8 speel), wat is ons beste slot-paar? (Ek weet regtig nie), sit Mapoe terug op 13 en kies 'n spesialis 12, Mahuza dalk op 14? (Hy doen nog heel seisoen goed wanneer hy speel). Jy moet genoeg ervaring in jou 23 hĂȘ om op toer te wen.
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 9:18am
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Wat dink julle ouens, moet Swys grootskaalse veranderinge aan die span maak om die ouens wat teen sharks verloor het te straf? Of gee mens hulle 'n kans om reg te maak?

Hy sal moet verander, ons kan nie weer met daardie XV saam speel nie, dan gaan ons weer slae kry

Maar jy het dan self gese die kombinasies het die vorige game gewerk? Watse veranderings sou jy aan die span maak?

Aan die een kant dink ek horses for courses: verander jou span volgens die opposisie wat jy speel. Teen sharks het ons n swaar, fisiese pak nodig gehad. Maar aan die ander kant wil mens jou span vestig en fokus op jou eie spel, jy kannie jou span swop en change elke game nie.. 

Ek dink jy het my heeltemal verkeerd verstaan. Ek het gese ons is kieskeurig wanneer ons kla oor spelers wat uit posisie gekies word as ons verloor, maar ons bly stil daaroor as ons wen. So ek het glad nie gese wat jy gedink het ek gese het nie.

Ons gaan beslis moet verander want ten minste 2 spelers wat Vrydag begin het, het by die huis gebly, Vermaak agv besering en Green (dink Swys hulle het gesien wat ek ook gesien het). Brink was ook ver van sy ou self af, as hy nie sy wedstryd baie kan lig nie moet hy eerder op die bank begin. Aphiwe werk vir my glad nie op 13 nie. Van der Sluys het vir my baie effort gewys so ek sal hom dalk begin
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 9:36am
Skies Tvl ek het jou dan verkeerd verstaan ja. Ek weet nou wat jy bedoel.. 

Ek stem oor Aphiwe, sit hom of terug op vleuel of drop hom. Skuif Mapoe terug 13 toe en sit Naude maar weer terug op 12. Ek sou eerder verkies om Vorster weer 'n kans te gee maar hy toer mos nie saam nie. Reynolds sou ook 'n goeie opsie op 12 wees maar hy is ook nie daar! 

Dan sou ek Commies weer 'n kans gee op 14. Op slot dink ek ons sit met 'n groot probleem. Ons huidige slotte is almal baie average. Ons mis vir Sous, Ferreira en Makou erg. 

Kwagga op 8 met Brink en Schoeman kan werk, mits Brink weer sou ou vorm herwin. Anders het ons daar ook 'n probleem. Maar weereens is ouens wat goed gelyk het nie daar nie, soos James Venter. 

Ross moet die volle 80min speel, hou Groom asb van die veld af!
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 10:00am
Dalk moet Mapoe op 12 bly en bring vir Simelani terug? Kan nou nie onthou of hy ooit die toergroep gehaal het nie? Behalwe vir die sharks game het Mapoe goed gelyk op 12. Ek dink regtig daai is 'n kombinasie wat Swys moes los om verder te ontwikkel
Back to Top
Vaal Leeu 3 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 04-Mar-2017
Location: Sasolburg
Status: Offline
Points: 647
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vaal Leeu 3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 10:02am
Ek wonder of ons nie binnekort gaan lees dat Vorster groener weivelde gaan soek nie. Hy sukkel effe om te shape en hy is verseker nie meer die voorkeur Senter by die Leeus nie...
Back to Top
monster View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 05-Apr-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 655
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote monster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 10:21am
Coetzee, Dyanti,Mapoe, Voster Combrink, Elton  Ross, Kwagga, Brink, marnus, Orie, Herbs, Sadu, Marx, Sithole , macbeth, Robie , van Wyk ,vd Sluys, Wp scrummie  lombaard, skosan

Oorsee gaan ervaring meer werd as jeug wees
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 10:33am
Originally posted by Vaal Leeu 3 Vaal Leeu 3 wrote:

Ek wonder of ons nie binnekort gaan lees dat Vorster groener weivelde gaan soek nie. Hy sukkel effe om te shape en hy is verseker nie meer die voorkeur Senter by die Leeus nie...

Ek dink ook so, en Commies ook. 
Back to Top
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: Bronkhorstsprui
Status: Offline
Points: 2162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 11:28am
Originally posted by Vaal Leeu 3 Vaal Leeu 3 wrote:

Ek wonder of ons nie binnekort gaan lees dat Vorster groener weivelde gaan soek nie. Hy sukkel effe om te shape en hy is verseker nie meer die voorkeur Senter by die Leeus nie...
Hy was baie gelukkig om laasjaar die voorkeur senter te wees... Hy was baie lanklaas op vorm, ek wil amper se voor sy kniegbesering laas.
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 11:33am
Originally posted by WitBoer WitBoer wrote:

Originally posted by Vaal Leeu 3 Vaal Leeu 3 wrote:

Ek wonder of ons nie binnekort gaan lees dat Vorster groener weivelde gaan soek nie. Hy sukkel effe om te shape en hy is verseker nie meer die voorkeur Senter by die Leeus nie...
Hy was baie gelukkig om laasjaar die voorkeur senter te wees... Hy was baie lanklaas op vorm, ek wil amper se voor sy kniegbesering laas.

Nog 'n stokkies hanekom? 
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 12:05pm
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Originally posted by WitBoer WitBoer wrote:

Originally posted by Vaal Leeu 3 Vaal Leeu 3 wrote:

Ek wonder of ons nie binnekort gaan lees dat Vorster groener weivelde gaan soek nie. Hy sukkel effe om te shape en hy is verseker nie meer die voorkeur Senter by die Leeus nie...
Hy was baie gelukkig om laasjaar die voorkeur senter te wees... Hy was baie lanklaas op vorm, ek wil amper se voor sy kniegbesering laas.

Nog 'n stokkies hanekom? 


Dit wil amper so voorkom
Go LIONS!!!!!
Back to Top
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: Bronkhorstsprui
Status: Offline
Points: 2162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Apr-2019 at 1:28pm
As mens eers 'n knieg ordentlik seergemaak het, is jy altyd onseker oor die knieg en skerm maar vir hom sonder dat jy dit besef. Dit moet eenvoudig jou spel beinvloed.
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 6>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.172 seconds.