Forum Home Forum Home > General > Chit Chat
  New Posts New Posts RSS Feed - 'My f*k, Marelize', hier is sy!
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play the Ospreys in Swansea in the URC on 30 March 2024, kickoff is at 17:05

'My f*k, Marelize', hier is sy!

 Post Reply Post Reply
Author
Message
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39036
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: 'My f*k, Marelize', hier is sy!
    Posted: 01-Mar-2019 at 12:16pm
https://www.netwerk24.com/Nuus/Algemeen/my-fk-marelize-hier-is-sy-20190301

Marelize Horn (19), die Namibiese vrou wat met haar fiets op 'n rugbyveld in 'n doelpaal vasgery het, sê sy is 'n "ongeluksvoël" wat amper elke dag neerploeg.

News24 het Marelize opgespoor.

Sy sê haar ma, Heidi, sê amper elke liewe dag vir haar "my f*k, Marelize" omdat sy pal neerval.

"Ek loop van goed af of ek loop teen goed vas."

'n Video van Marelize wat met haar fiets in 'n paal vasry, waarna die persoon dan die kamera laat sak en moedeloos sê: "My f*k, Marelize" het sedert Woensdag soos 'n veldbrand op sosiale media versprei.

Marelize sê sy is geskok oor hoe gewild die video is.

"Ek bly my ma bel om te vra of dit alles net 'n droom is."

Marelize sê iemand het reeds 'n T-hemp met die woorde op gemaak.

Sy het Saterdagoggend omstreeks 10:30 geoefen om fiets te ry by Affiespark in Windhoek.

"Ek weet dit klink baie vreemd, maar ek leer uiteindelik op die ouderdom van 19 om fiets te ry."

Sy en haar ma het gekies om op die sportveld te oefen omdat sy darem op gras sou val, as sy dan moes.

"My ma het 'n video gemaak van my wat fietsry sodat ons uit my foute kan leer."

Marelize sê sy het heerlik gery totdat sy naby die rugbypaal gekom het.

"Ek wou regs draai, maar die fiets het heeltyd links gedraai. Ek het geen beheer oor die fiets gehad nie en toe bots ek teen die paal."

Sy was glo oral gekneus, maar sal nie toelaat dat dit haar fietsry belemmer nie.

Haar ma het glo nadat sy "My f*k, Marelize" gesê het, gevra of die fiets darem oukei is.

Hulle het die fiets by iemand geleen en Heidi was bang daar is skade aan die fiets.

Marelize sê sy leer hoe om fiets te ry omdat sy Nederland toe trek, waar sy as au pair gaan werk.
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39036
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Mar-2019 at 12:18pm
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39036
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Mar-2019 at 12:25pm
Het gister die video gesien dis heng snaaks, meisie ry op 'n rugbyveld met 'n fiets, so lekker wye draai en dan reguit na die rugbypaal en kan hom net nie misry nie....LOL! Ek dink sy moet nog baie oefen voor sy in Amsterdam met 'n fiets probeer ry

En haar ma se kommentaar....my fok Marelize
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2674
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Mar-2019 at 12:30pm
Het dit ook gesien. Die tannie klink redelik moedeloos LOL
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Mar-2019 at 1:47pm
Nou weet julle waarmee moet ek werk op n daaglikse basis hier in Windhoek...
Go LIONS!!!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.086 seconds.