Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > Super Rugby
  New Posts New Posts RSS Feed - Current log - 2019
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play the Ospreys in Swansea in the URC on 30 March 2024, kickoff is at 17:05

Current log - 2019

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Online
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Current log - 2019
    Posted: 15-Feb-2019 at 12:45pm
TeamPWLDFAPDTFTABPPoints
Crusaders1611234972572407331858
Hurricanes161231449362876046353
Jaguares1611504613521096038751
Brumbies161060430366646549848
Bulls16862410369414250541
Sharks1678134333584039737
Chiefs16772451465-146359436
Highlanders16673441392496053636
Lions16880401478-775364335
Stormers16781344366-223446535
Rebels16790393465-725661634
Waratahs166100367415-484654630
Blues165101347369-224547830
Reds166100385438-535059428
Sunwolves162140294584-2903485412


Edited by Transvaal - 16-Jun-2019 at 7:53am
Back to Top
Goue Leeu View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 18-Apr-2016
Status: Offline
Points: 2219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Goue Leeu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-May-2019 at 7:39am
Persoonlik dink ek nie dis doom and gloom nie. Ons almal het geweet hierdie gaan 'n baie moeilike jaar wees en tog het ons span kompeterend gebly. Die meeste van ons het voor die seisoen gesê die groep sal goed doen om die uitkloprondtes te haal en dit is nog op die tafel. Ja ons moet SA spanne kan klop en ons het nog twee kanse om dit te doen.. twee wedstryde wat ons kan wen (ons begin goed lyk op die aanval). Die sharks het twee lang-afstand onderskep drieë gedruk wat die verskil was op die ou end. Behalwe vir die eerste 20 minute teen die sharks het ons goed gespeel en dit sonder Marx, Whiteley, Ross en met Sadie op die bank. Ons behoort ook die meeste van hierdie groep oor te dra na volgende jaar (met klomp oukies wat dan super rugby ervaring onder die belt het), anders as die sharks en die bulle wat geweldig baie kwaliteit spelers gaan verloor. Ons moet darem die groter prentjie ook kan sien. Laastens sal dit baie help met die onderhandelinge vir 'n nuwe borg as ons die uitspeelrondtes kan haal (al is dit in 8ste plek), net om te wys dat die Leeus nie gaan weggaan nie.. ons gaan 'n faktor bly.
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-May-2019 at 7:46am
Goue leeu ek weti hoe jy so positief kan bly nie. Ons het die Stormers, Hurricanes en Bulls oor. Op huidige vorm sal ons nie die stormers of hurricanes wen nie. Bulls miskien maar ek twyfel. Daar is gewys ons kannie teen fisiese spanne speel nie, en die bulls gaan ons ook dalk ore aansit in daai aspek. So daar is 'n groot moontlikheid dat ons NIE die uitspeel rondtes gaan haal nie.

En ek is nie so seker dat ons die meeste van die groep gaan behou nie. Ek sal baie bly wees as ons doen, maar ek dink 'n klomp senior ouens gaan aanbeweeg
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2674
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-May-2019 at 7:49am
Originally posted by Goue Leeu Goue Leeu wrote:

Persoonlik dink ek nie dis doom and gloom nie. Ons almal het geweet hierdie gaan 'n baie moeilike jaar wees en tog het ons span kompeterend gebly. Die meeste van ons het voor die seisoen gesê die groep sal goed doen om die uitkloprondtes te haal en dit is nog op die tafel. Ja ons moet SA spanne kan klop en ons het nog twee kanse om dit te doen.. twee wedstryde wat ons kan wen (ons begin goed lyk op die aanval). Die sharks het twee lang-afstand onderskep drieë gedruk wat die verskil was op die ou end. Behalwe vir die eerste 20 minute teen die sharks het ons goed gespeel en dit sonder Marx, Whiteley, Ross en met Sadie op die bank. Ons behoort ook die meeste van hierdie groep oor te dra na volgende jaar (met klomp oukies wat dan super rugby ervaring onder die belt het), anders as die sharks en die bulle wat geweldig baie kwaliteit spelers gaan verloor. Ons moet darem die groter prentjie ook kan sien. Laastens sal dit baie help met die onderhandelinge vir 'n nuwe borg as ons die uitspeelrondtes kan haal (al is dit in 8ste plek), net om te wys dat die Leeus nie gaan weggaan nie.. ons gaan 'n faktor bly.
Dis hoe ek ook voel. Ek dink net daar was te veel mense wat verwag het ons gaan hierdie jaar, ten spyte van die feit dat ons meer as die helfte van ons pak voorspelers verloor het, net aangaan waar ons laasjaar opgehou het. Mens moet ook realisties wees.
Back to Top
Goue Leeu View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 18-Apr-2016
Status: Offline
Points: 2219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Goue Leeu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-May-2019 at 7:51am
Glas half vol Leeubok.. glas half vol. Ons is 'n moeilike span op die Park en het nog nooit geskrik vir Loftus nie. Ek back maar net ons manne. Ons speel op die oomblik beter rugby en dit lyk nie of die spelers reg is om op te gee nie, so hoekom doen die ondersteuners? Twee uit drie wenne behoort ons in die laaste 8 te kry. Dink jy regtig dis onmoontlik??
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-May-2019 at 7:55am
Originally posted by valie valie wrote:

Originally posted by Goue Leeu Goue Leeu wrote:

Persoonlik dink ek nie dis doom and gloom nie. Ons almal het geweet hierdie gaan 'n baie moeilike jaar wees en tog het ons span kompeterend gebly. Die meeste van ons het voor die seisoen gesê die groep sal goed doen om die uitkloprondtes te haal en dit is nog op die tafel. Ja ons moet SA spanne kan klop en ons het nog twee kanse om dit te doen.. twee wedstryde wat ons kan wen (ons begin goed lyk op die aanval). Die sharks het twee lang-afstand onderskep drieë gedruk wat die verskil was op die ou end. Behalwe vir die eerste 20 minute teen die sharks het ons goed gespeel en dit sonder Marx, Whiteley, Ross en met Sadie op die bank. Ons behoort ook die meeste van hierdie groep oor te dra na volgende jaar (met klomp oukies wat dan super rugby ervaring onder die belt het), anders as die sharks en die bulle wat geweldig baie kwaliteit spelers gaan verloor. Ons moet darem die groter prentjie ook kan sien. Laastens sal dit baie help met die onderhandelinge vir 'n nuwe borg as ons die uitspeelrondtes kan haal (al is dit in 8ste plek), net om te wys dat die Leeus nie gaan weggaan nie.. ons gaan 'n faktor bly.
Dis hoe ek ook voel. Ek dink net daar was te veel mense wat verwag het ons gaan hierdie jaar, ten spyte van die feit dat ons meer as die helfte van ons pak voorspelers verloor het, net aangaan waar ons laasjaar opgehou het. Mens moet ook realisties wees.

Meer as die helfde? Wie het ons nog verloor behalwe vir Sous, Dreyer en Van Rooyen? 

Ouens ek weet ons het al tot vervelens toe hieroor gestry, maar ons sit weer met 'n baie goeie voorry en goeie loosies. Ons agterlyn het amper geensins verander nie, behalwe vir Rohan wat weg is (en hy het elkgeval min op 12 gespeel laasjaar). Die enigste probleem areas vir my is slot en scrummie (as Ross nie speel nie). 

Mens kannie verwag om elke jaar oor te begin as jy 'n paar spelers verloor het nie. In daai geval gaan ons NOOIT erens kom nie, want ons SAL elke jaar 'n paar ouens verloor. 
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-May-2019 at 7:57am
Originally posted by Goue Leeu Goue Leeu wrote:

Glas half vol Leeubok.. glas half vol. Ons is 'n moeilike span op die Park en het nog nooit geskrik vir Loftus nie. Ek back maar net ons manne. Ons speel op die oomblik beter rugby en dit lyk nie of die spelers reg is om op te gee nie, so hoekom doen die ondersteuners? Twee uit drie wenne behoort ons in die laaste 8 te kry. Dink jy regtig dis onmoontlik??

Haha goed vir jou goue leeu

Ek gee nie op nie, en ek het nie gese dis onmoontlik nie. Soos julle is ek ook maar net realisties. Om te gaan van 2-3 jaar onoorwonne teen SA spanne tot 0 uit hoeveel ookal ons nou al gespeel het is 'n swaar pil om te sluk
Back to Top
Goue Leeu View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 18-Apr-2016
Status: Offline
Points: 2219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Goue Leeu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-May-2019 at 8:38am
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Originally posted by Goue Leeu Goue Leeu wrote:

Glas half vol Leeubok.. glas half vol. Ons is 'n moeilike span op die Park en het nog nooit geskrik vir Loftus nie. Ek back maar net ons manne. Ons speel op die oomblik beter rugby en dit lyk nie of die spelers reg is om op te gee nie, so hoekom doen die ondersteuners? Twee uit drie wenne behoort ons in die laaste 8 te kry. Dink jy regtig dis onmoontlik??

Haha goed vir jou goue leeu

Ek gee nie op nie, en ek het nie gese dis onmoontlik nie. Soos julle is ek ook maar net realisties. Om te gaan van 2-3 jaar onoorwonne teen SA spanne tot 0 uit hoeveel ookal ons nou al gespeel het is 'n swaar pil om te sluk
Ek stem saam dat dit 'n bitter pil is om so teen die ander SA spanne te verloor. Hopelik sal dit verander oor die komende weke.
Back to Top
Niela View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 29-Apr-2019
Location: Johannesburg
Status: Offline
Points: 515
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Niela Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-May-2019 at 8:59am
@Leeubok

Jy is 100% reg, ons het die jaar nie so baie ouens verloor nie, maar ons het oor die laaste 3 jaar BAIE top spelers verloor en ons diepte is nie meer so goed nie. So dis either die ou wat start wat nou weg is, of die backup dis die issue. 

Ons forwards veral het baie diepte verloor.

Ek kan n span kies van ouens wat ons nie meer het nie, wat meeste ander spanne sal wen, en die majority is in die laaste 2 jaar weg. 

1. Van Rooyen
2. Akker vd Merwe
3. Dreyer 
4. Ferreira
5. Mostert
6. Kriel
7. Tecklenberg
8. Ackermann
9. De klerk
10. Ashlon Davids
11. Volmink
12. Mnisi 
13. Janse van Rensburg
14. Stokkies Hannekom
15. Jaco vd Walt

Nog forwards wat weg of beseer is.

Corne fourie
Lourens erasmus (En ons het major issues op slot, so on Sous en Makou te verloor was critical)
Julian Redlinghuis
Steph De Witt.
Ruaan Lerm




Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-May-2019 at 9:01am
Voorry spelers wat ons laasjaar verloor het:
Dreyer
Van Rooyen
Sous
Ferreira
(Kriel - al was hy heel seisoen beseer laasjaar)

Voorry spelers wat meeste games vanjaar beseer was:
Whiteley
Brink
Dylan Smit

Dan by daardie lys was die volgende spelers ook moes hier en daar rus of was beseer van die voorspelers:
Kwagga
Marx
Orie


Dit is almal senior spelers van die voorry wat ons verloor het of vir baie games nie kon kies nie. Ek dink ek mis ook een of twee van die "klein" besering kategorie spelers. Maar ja, dit is taamlik baie ontwrigtings oor die tydperk van een seisoen. En dan moes ons ook nog Marx probeer noodgedwonge bloei as kaptein wat ek seker is ook n rol gespeel het.

Maar als bygesê, as ons nog twee games wen, het ons dieselfde aantal wenne as laasjaar, wat 9 was.... Die enigste verskil is ons wat seak doen in ons konferensie wat die ander spanne bo ons geplaas het daar.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-May-2019 at 9:30am
Ons het baie spelers verloor ja, daaroor stry ek nie. Maar my punt is, kyk na ons span wat elke naweek speel. Dit is 'n goeie mengsel van ervaring en jong talent. Ons agterlyn is basies onveranderd, maar tot so week of 2 gelede heeltemal planloos en kon amper nie 'n drie koop nie. Voorlangs het ons weer 'n goeie voorry wat baie spanne domineer. As Marx nie speel nie het ons Jonker, en Coetzee wat om een of ander rede nie gekies word nie. Sadie was 'n helse goeie leenkoop gewees. Onder die loosies het ons steeds 4-5 baie goeie spelers op wie ons kan staatmaak. 

Die probleme le vir my op slot en scrummie (as Ross nie speel nie). En daar blameer ek wieookal daai kopies gedoen het, want hulle het beslis 'n kat in die sak gekoop met Groom, Orie en Lewies. 

Om terug te kom na die punt wat ek wil maak, die span is/moet beter as wat hul tans doen
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1505
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-May-2019 at 9:53am
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Ons het baie spelers verloor ja, daaroor stry ek nie. Maar my punt is, kyk na ons span wat elke naweek speel. Dit is 'n goeie mengsel van ervaring en jong talent. Ons agterlyn is basies onveranderd, maar tot so week of 2 gelede heeltemal planloos en kon amper nie 'n drie koop nie. Voorlangs het ons weer 'n goeie voorry wat baie spanne domineer. As Marx nie speel nie het ons Jonker, en Coetzee wat om een of ander rede nie gekies word nie. Sadie was 'n helse goeie leenkoop gewees. Onder die loosies het ons steeds 4-5 baie goeie spelers op wie ons kan staatmaak. 

Die probleme le vir my op slot en scrummie (as Ross nie speel nie). En daar blameer ek wieookal daai kopies gedoen het, want hulle het beslis 'n kat in die sak gekoop met Groom, Orie en Lewies. 

Om terug te kom na die punt wat ek wil maak, die span is/moet beter as wat hul tans doen

Ek stem LB, ten spyte van alles speel ons nie goed genoeg nie. Ons het die spelers om ons konferensie te wen, maar iets werk nie. Die hoeveelheid kere wat Orie 1ste receiver is en vir EJ reg agter hom pass en dan hardloop almal skuins, en dan is die verdeging op ons, en dan verloor ons 10 meter, en dan is ons geisoleerd, en dan staan ons 'n strafskop af is skokkend. En almal staan vlak en almal staan stil, en dan kom iemand teen 'n skerp hoek van die nader kant van die veld af gehardloop, reguit in dieselfde ruck vas. Dis alles snert, en dit gebeur die heeltyd. Dis swak afrigting. Dit het niks met spelers verloor uit te waai nie. Die helfde van die spelers probeer hul gatte af om iets te maak uit niks nie, die ander helfde weet nie wat aangaan nie. En die 2 groepe ruil rolle met elke ruck.
Up the Vaal!
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-May-2019 at 2:06pm
Eish, ons moet wen om net gelyk te trek met die bulls, en dan hoop die sharks kry geen punte nie. 
Back to Top
Tiny View Drop Down
Pasgebore Leeu
Pasgebore Leeu
Avatar

Joined: 13-May-2018
Location: Witbank
Status: Offline
Points: 49
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tiny Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-May-2019 at 2:10pm
Ons het slegs 2 bonus punte so die naweek moet ons maar die punte vat as ons kan.
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Jun-2019 at 9:13pm
Hel maar dis n snaakse seisoen! Die saders bo aan die log het maar net 2 wenne meer as ons. 
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2674
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Jun-2019 at 8:19am
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Hel maar dis n snaakse seisoen! Die saders bo aan die log het maar net 2 wenne meer as ons. 
Ja. Die verskil is hulle het 3 draws
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1505
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Jun-2019 at 9:14am
Originally posted by valie valie wrote:

Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

Hel maar dis n snaakse seisoen! Die saders bo aan die log het maar net 2 wenne meer as ons. 
Ja. Die verskil is hulle het 3 draws
Jip, hul het net 2 verloor en ons 6
Up the Vaal!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Online
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Jun-2019 at 1:39pm
Log opgedateer na Vrydag se 2 wedstryde
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Online
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Jun-2019 at 6:51am
log opgedateer met 1 rondte oor
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Jun-2019 at 8:16am
So hoe lyk die uitspeel permutasies op die oomblik? Hoeveelste moet jy wees om die Brumbies in die quarters te speel?
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Online
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Jun-2019 at 8:18am
Brumbies gaan 2de of 3rde eindig, meer waarskynlik 3rde, so dan wil jy 6de eindig om hulle te speel
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Jun-2019 at 8:23am
As ons die bulls klop gaan ons 5de eindig.. Maar as ons verloor is daar nog 'n kans dat ons heeltemal kan uitval. Ouens sal maar alles moet insit om te wen, en dan moet ons maar travel. 
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Online
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-Jun-2019 at 2:11pm
log opgedateer, ons le 8ste, maar 1 punt sal ons bo die 2 spanne bo ons skuif
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-Jun-2019 at 2:20pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

TeamPWLDFAPDTFTABPPoints
Crusaders1611234972572407331858
Hurricanes151131420338825643349
Jaguares151050409342675236646
Brumbies15960390339515946743
Bulls15762362342203548436
Chiefs16772451465-146359436
Highlanders16673441392496053636
Lions15870374430-565157335
Stormers15771335354-193444434
Rebels16790393465-725661634
Sharks1568133132653839733
Waratahs166100367415-484654630
Blues15591323340-174243729
Reds15690358398-404753428
Sunwolves152130284532-2483277412

So, as ons wen eindig ons 5de. As ons met 'n BP verloor, skuif ons bo die chiefs en highlanders in, maar die wenner van stormers en sharks skuif bo ons in - so 7de. As ons gladnie 'n BP eers kry nie val ons heeltemal uit.

Het ek dit reg?
Back to Top
Niela View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 29-Apr-2019
Location: Johannesburg
Status: Offline
Points: 515
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Niela Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-Jun-2019 at 2:42pm
Yes 100%

So ek sal eerder wil 7de wees. 

Die probleem is , die Bulls sal waarskynlik ook eerder 7de wil wees. Sal interessant wees om te sien hoe speel 2 spanne wat eintlik eerder sal wil verloor. 

wat ook NB is. 

As ons 7de is : 
Saders vs Chiefs
Jags vs Lions
Brumbies vs stormers/sharks
Canes vs Bulls.

Die semi final is predetermined so 

Die Canes bulls wenner , speel teen die Saders wenner.

die Lions jags wenner , speel teen die Brumbies wenner.

Dit is n moerse verskil daar.

Ons kan even die Chiefs op ellis park in die final speel ,LOL




Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.254 seconds.