Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > Super Rugby
  New Posts New Posts RSS Feed - Nuus uit die Leeukamp - 8 Januarie 2019
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play Leinster at Ellis Park in the URC on 20 April 2024, kickoff is at 15:00

Nuus uit die Leeukamp - 8 Januarie 2019

 Post Reply Post Reply Page  <1234>
Author
Message
Lion4ever View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Roodepoort
Status: Offline
Points: 2000
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lion4ever Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Jan-2019 at 11:28am
Looks good. However, is Joey Mangolo backline coach or is he defence coach?
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39071
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Jan-2019 at 11:31am
Backline coach as far as I know
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2676
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Jan-2019 at 11:47am
Originally posted by Lion4ever Lion4ever wrote:

Looks good. However, is Joey Mangolo backline coach or is he defence coach?
I was also under the impression Joey was defence coach and Swys's son, Niel was backline coach.
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39071
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Jan-2019 at 11:48am
Ek verwys julle na hierdie artikel

http://lionsrugby.co.za/new-coaching-structures.html


Swys de Bruin Head Coach of the Lions Rugby franchise is very excited about the prospect for the future and working with exciting home grown coaches that are part of the coaching structures for the Lions.

The full 2018 structures is as follows:

Super Rugby

  • Head Coach:    Swys de Bruin
  • Forwards:     Philip Lemmer
  • Breakdown and Backline:  Joey Mongalo
  • Head of Strength & Conditioning:  Ivan van Rooyen
  • Manager:     Mustapha Boomgaard
  • Assistant Manager:    Johane Singwane
  • Head Physician:   Dr Rob Collins
  • Physiotherapist:    Preven Appalsamy
  • Massage Therapist:   Ram Mpila
  • Kicking & Skills (HP Coach): Neil de Bruin
  • Video Analyst:   Wynand Ellis
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39071
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Jan-2019 at 11:50am
So lyk nie asof ons 'n amptelike verdedigingsafrigter in 2018 gehad het nie. Ek is net gese dat die 2019 span bly presies dieselfde
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2714
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Jan-2019 at 11:53am
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

My voorskou van die 2019 seisoen --- lees dit eerste!


Lyk great! Maklik om te lees ook met dit mooi opgebreek! Maak my sommer baie lus vir rugby!


Edited by PaBz0r - 09-Jan-2019 at 11:54am
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39071
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Jan-2019 at 11:58am
Joey was die defence coach vir Curriebeker, dis seker waar julle verwarring vandaan kom
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2676
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Jan-2019 at 12:10pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Joey was die defence coach vir Curriebeker, dis seker waar julle verwarring vandaan kom
Maak sin. dankie
Back to Top
Lion4ever View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Roodepoort
Status: Offline
Points: 2000
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lion4ever Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Jan-2019 at 1:01pm
From Joey's Linked-in page:
As Defence Coach: 
2011 u19 Currie Cup Winners
2012 u19 Currie Cup Semi Finalists
2013 u19 Currie Cup Finalists 
2013 u21 Currie Cup Semi Finalists 
2014 Vodacom Cup Finalists 
2014 u21 Currie Cup Finalists 
2015 Vodacom Cup & u21 Currie Cup Semi Finalists
2016 Junior Springboks, JWC Semi Finalists 
2017 Snr Currie Cup Semi Finalists (Breakdown Coach) 
2018 Super Rugby Finalists 
2018 Snr Currie Cup Semi Finalists 
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39071
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Jan-2019 at 1:03pm
So is hy oneerlik op linkedin, of is die Leeus se webwerf verkeerd?
Back to Top
Vaal Leeu 3 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 04-Mar-2017
Location: Sasolburg
Status: Offline
Points: 647
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vaal Leeu 3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Jan-2019 at 3:35pm
Ek het dalk erens iets gemis maar is sy saak in Aus nou afgehandel? As n man tronk toe gaan deesdae gee dit dalk nuwe betekenis aan die woorde Defence coach...
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2676
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Jan-2019 at 4:58pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

So is hy oneerlik op linkedin, of is die Leeus se webwerf verkeerd?
Ek wonder of die Leeus se webwerf nie dalk verkeerd is nie. Tydens SR was ook na hom verwys as defence coach.
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39071
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Jan-2019 at 8:35pm
Okay die Leeus het my nou gekontak, hulle webwerf is verkeerd, Joey is Defence coach en Neil de Bruin is Backline coach. So daai inligting (en die e-pos wat die Leeus op 3 Desember 2017 uitgestuur het) was verkeerd.
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39071
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Jan-2019 at 7:45am
Updated Article - Lions Super Rugby 2019 Preview. Updated the coaching staff with the correct info:
 
Back to Top
Goue Leeu View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 18-Apr-2016
Status: Offline
Points: 2219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Goue Leeu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Jan-2019 at 7:58am
Hopelik verbeter beide Neil en Joey op laasjaar. Ons verdediging was in 2018 met tye baie swak en ons agterlyn was nie so skerp op die aanval soos waaraan ons gewoond geraak het nie. Die twee moet 'n stappie op maak in 2019. Ons voorspelerspel was oor die algemeen regtig goed in 2018 (veral in Super Rugby) maar die uitdaging gaan so bietjie groter wees die jaar a.g.v die staatmakers wat weg is. 
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39071
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Jan-2019 at 8:02am
Stem, verdediging en agterlynspel was nie so skerp in 2018 nie en sal moet verbeter in 2019. En vaskop kan 'n probleem wees. Ek neem aan Jonker is die speler in die saal, seker 'n effense bekommernis dat hy op die beseringslys is.
Back to Top
Goue Leeu View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 18-Apr-2016
Status: Offline
Points: 2219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Goue Leeu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Jan-2019 at 8:44am
Ek wil graag vir interessantheid weet... wat is almal se verwagtinge vd Leeus vir 2019 Super Rugby? Ons weet dit gaan moeilik wees, veral in die vaste vyf, en dit kan die res van ons spel beïnvloed. Ons diepte lyk ook plek plek nie so goed nie. So waar dink julle gaan ons eindig die jaar (realisties)? Wat sal bevredigend wees en wat sal teleurstellend wees? Dink julle ons gaan weer die top SA span wees? Gaan ons weer kompeteer vir die beker? Sal 'n top 4 of selfs 'n top 8 plek 'n goeie uitkoms vir hierdie groep wees? Wat is julle gevoel en verwagtinge?
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39071
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Jan-2019 at 8:48am
Die kompetisie is so gestruktureer dat die top SA span amper gewaarborg is om in die finaal te speel. Ek dink die Bulle en die Stormers gaan weer sukkel, so dis tussen ons, die Sharks en die Jaguares vir die top plek. Baie gaan afhang van wat op vaskop gebeur.
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39071
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Jan-2019 at 11:56am
Dink julle ons sterkste beginspan sal so lyk:

15. Andries Coetzee, 14. Courtnall Skosan, 13. Lionel Mapoe, 12. Harold Vorster, 11. Aphiwe Dyantyi, 10. Elton Jantjies, 9. Ross Cronje, 8. Warren Whiteley (Capt.), 7. Cyle Brink, 6. Kwagga Smith, 5. Stephan Lewies, 4. Marvin Orie, 3. Johannes Jonker, 2. Malcolm Marx, 1. Dylan Smith.
Back to Top
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: Bronkhorstsprui
Status: Offline
Points: 2162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Jan-2019 at 12:07pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Dink julle ons sterkste beginspan sal so lyk:

15. Andries Coetzee, 14. Courtnall Skosan, 13. Lionel Mapoe, 12. Harold Vorster, 11. Aphiwe Dyantyi, 10. Elton Jantjies, 9. Ross Cronje, 8. Warren Whiteley (Capt.), 7. Cyle Brink, 6. Kwagga Smith, 5. Stephan Lewies, 4. Marvin Orie, 3. Johannes Jonker, 2. Malcolm Marx, 1. Dylan Smith.
Wat het van Combrinck geword? Het ek iets gemis?
Ek sal daarvan hou om vir Schoeman op 6 te sien en ek het nooit gedink ek sou dit ooit se nie, maar as Vorster dieselfde vorm as laasjaar het, sal ek eerder vir Mnisi op 12 speel, of dalk vir Reynolds? 
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39071
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Jan-2019 at 12:10pm
Nee jy is reg, Combrinck op 14 is seker 'n beter keuse, maar ek dink ons gaan sukkel om al drie vleuels gelukkig te hou. Schoeman op 6 is ook 'n goeie keuse, maar ek dink Vorster op 12 is ons beste keuse, hy moet net vorm herwin want hy was bietjie in 'n dip in 2018
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2676
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Jan-2019 at 12:48pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Die kompetisie is so gestruktureer dat die top SA span amper gewaarborg is om in die finaal te speel. Ek dink die Bulle en die Stormers gaan weer sukkel, so dis tussen ons, die Sharks en die Jaguares vir die top plek. Baie gaan afhang van wat op vaskop gebeur.
As ons die kompetisie kan wen sal ek baie bly wees, maar gegewe die klomp spelers wat ons verloor het, sal ek happy wees as ons darem ten minste die semis haal.
Ek is nie so seker dat die bulle weer gaan sukkel nie. hulle gaan nou in hulle 2de seisoen in met die nuwe brand van rugby wat hulle speel. Hulle het ook n paar groot name en dan een of twee goeie kopies soos Wiehan Herbst. Hulle het baie slotte wat al SR gepeel het, en as afrigter is Pote glad nie sleg nie.
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39071
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Jan-2019 at 1:14pm
Originally posted by valie valie wrote:

Hulle het ook n paar groot name

Soos wie?
Back to Top
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: Bronkhorstsprui
Status: Offline
Points: 2162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Jan-2019 at 1:37pm
Ek dink dit gaan 'n baie naby top 3 in ons konferensie wees, maar ons behoort dalk net bo te eindig... Sharks lyk baie sterk, maar met Dick Muir se bedanking lyk dit asof daar miskien bietjie ongelukkigheid in die span is met aantygings van nepotisme... As dit die geval is, gaan die Sharks uit die bus uit val.
Ons MOET net die Jaguares klop in die eerste wedstryd, ek dink daardie wedstryd gaan 'n aanduiding wees van hoe ons seisoen gaan verloop. 
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Back to Top
Lion4ever View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Roodepoort
Status: Offline
Points: 2000
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lion4ever Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Jan-2019 at 1:43pm
Originally posted by valie valie wrote:

Ek is nie so seker dat die bulle weer gaan sukkel nie. hulle gaan nou in hulle 2de seisoen in met die nuwe brand van rugby wat hulle speel. Hulle het ook n paar groot name en dan een of twee goeie kopies soos Wiehan Herbst. Hulle het baie slotte wat al SR gepeel het, en as afrigter is Pote glad nie sleg nie.
The question is will Pote continue with the John Mitchell brand of rugby, or will he revert back to the old Bulls style of rugby? Is he that good as a head coach? I think with all the disruptions that they have had, they will struggle.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.156 seconds.