Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > United Rugby Championship
  New Posts New Posts RSS Feed - Dragons vs Lions
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play Leinster at Ellis Park in the URC on 20 April 2024, kickoff is at 15:00

Dragons vs Lions

 Post Reply Post Reply Page  <123
Author
Message
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2714
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-May-2022 at 12:50pm
Originally posted by Attie Karate Attie Karate wrote:

Ek kan nie onthou of Pienaar ooit regtig vinnig was nie, maar hy is beslis nie meer nie. Dalk hom eerder oorweeg op 12?


"Pienaar was originally a scrumhalf, who moved to outside centre before his Lions mentors finally switched him to wing … and it’s clearly working a treat."


Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-May-2022 at 10:35pm
Originally posted by valie valie wrote:

Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:

Ons moet maar happy wees met elke wen wat ons kry, is maar ons 6de wen vanjaar in alle kompetisies en gaan dalk die laaste wen vir 'n rukkie wees.
As ek dit nie mis het nie, het on 8 gewen. Die bulle het 10 of 11 gewen. 2 games wat ons moes gewen het teen Connacht (9 punte se gemisde skoppe) en teen Glagow (waar hulle drie omtrent n halfmeter voor die lyn gedruk was), kon ons seisoen heeltemal anders laat eindig het.

My concern is dat ons so gesukkel het teen SA Spanne. Ons sal daar moet aandag gee.



Ek praat van die kalender jaar 2022, nie die seisoen 2021/2022 nie, omdat ons vanjaar veral vrot is en dit is ons 6de wen insluitend die Currie Cup games waar ons 'n volle nul gewen het vanjaar.


Edited by TunaLion - 23-May-2022 at 10:39pm
Go LIONS!!!!!
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-May-2022 at 10:39pm
Originally posted by valie valie wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Originally posted by valie valie wrote:

Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:

Ons moet maar happy wees met elke wen wat ons kry, is maar ons 6de wen vanjaar in alle kompetisies en gaan dalk die laaste wen vir 'n rukkie wees.
As ek dit nie mis het nie, het on 8 gewen. Die bulle het 10 of 11 gewen. 2 games wat ons moes gewen het teen Connacht (9 punte se gemisde skoppe) en teen Glagow (waar hulle drie omtrent n halfmeter voor die lyn gedruk was), kon ons seisoen heeltemal anders laat eindig het.

My concern is dat ons so gesukkel het teen SA Spanne. Ons sal daar moet aandag gee.


2 van ons 8 URC wenne was laas jaar, so hierdie jaar het ons 23 urc en Curriebeker wedstryde gespeel en net 6 daarvan gewen
 


O okay, ek het aangeneem toe hy se vanjaar, dat hy die huidige seisoen bedoel. Die feit dat die URC seisoen oor 2 jaar strek, kan n bietjie verwarrend wees.


Skies, dit was eintlik verwarrend, maar wou net weereens beklemtoon hoe vrot ons is in 2022 en hoe ons eintlik maar agteruit gaan in my opinie.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.140 seconds.