Forum Home Forum Home > Lions Section > Lions Players News
  New Posts New Posts RSS Feed - Smit, Matthews sign for Lions
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play Leinster at Ellis Park in the URC on 20 April 2024, kickoff is at 15:00

Smit, Matthews sign for Lions

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Smit, Matthews sign for Lions
    Posted: 06-Aug-2019 at 12:06pm
https://www.supersport.com/rugby/currie-cup/news/190805_Smit_Matthews_sign_for_Lions

The Emirates Lions have confirmed they have snapped up the signatures of flanker Roelof Smit and winger Duncan Matthews from the Blue Bulls.

Smit accepted his contract offer over the weekend to cross the Jukskei after failing to get sufficient game time at the Bulls over the last while, while Matthews accepted a contract offer last weekend.

And the Lions could soon also have the signature of scrumhalf Andre Warner on their books if he accepts a contract offer with the union.

Smit publicly criticised the Bulls last month in an interview and said he didn’t understand why he was being shunned by the coaching staff, and with his contract ending in October, it isn’t a surprise that he is making a move.

The flanker was set to make his test debut in 2016 after playing for the Boks in an unofficial game against the Barbarians when he was injured and missed his chance to become a Springbok.

When on form he is one of the best fetchers around, but has been beset with injuries over the past few years.

The same can be said of Matthews, who has hardly played this season with injuries and has been more in rehabilitation over the past few years than on the field.

That said, when he is on the field, he is a talent that scores tries and the Lions medical staff will be hoping to keep him fit to get the best out of him.

Warner has signalled his interest in the Lions after previously turning down a Western Province offer to stay at the Bulls. But it seems the rotation policy between him and the two Springboks Ivan van Zyl and Embrose Papier isn’t working out, and with Nic Groom gone, the Lions will be able to use him a lot more than he would be used at Loftus.

Across the Jukskei, the Bulls haven’t been shy either, adding the likes of Pumas hooker Corniel Els and Pukke captain Louis van der Westhuizen – who will be going to the World Cup with Namibia – on their books.

This comes after their big-name signings of Boks Morne Steyn and Juandre Kruger, as well as Scottish loose forward Josh Strauss, all of whom will run out for Super Rugby next year.

Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Aug-2019 at 12:11pm
So dit klink of dit nou amptelik is dat Smith en Matthews Leeus toe kom. Matthews was een van die 3 name op my lys. Die ander 2 word seker nog mee onderhandel.
Back to Top
Simba View Drop Down
Pasgebore Leeu
Pasgebore Leeu


Joined: 22-Sep-2016
Location: Gauteng
Status: Offline
Points: 82
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Simba Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Aug-2019 at 1:30pm
Transvaal is die ander 2 oorsese spelers of van 'n ander unie af? D
db
Back to Top
gertjie0000 View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 13-Mar-2017
Status: Offline
Points: 1019
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gertjie0000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Aug-2019 at 1:39pm
Het net so n idee dis twee goeie spelers dit sal great wees veral n goeie vaskop stut en n kwaliteit slot
Back to Top
WitBoer View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: Bronkhorstsprui
Status: Offline
Points: 2162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote WitBoer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Aug-2019 at 2:34pm
Hou van Smit, Matthews is ook nie sleg nie, maar het ons rerig NOG 'n vleuel nodig?
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Aug-2019 at 2:38pm
Originally posted by gertjie0000 gertjie0000 wrote:

Het net so n idee dis twee goeie spelers dit sal great wees veral n goeie vaskop stut en n kwaliteit slot

Dit is twee goeie spelers maar ongelukkig nie 'n slot nie, dis 'n stut en 'n agterspeler. En dit kan nog deur die mat val, daarom het ons nie die name gegee tot dit bevestig is nie. Matthews is nou bevestig maar die ander 2 nog nie
Back to Top
gertjie0000 View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 13-Mar-2017
Status: Offline
Points: 1019
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gertjie0000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Aug-2019 at 3:03pm
Ek laaik nogal vir Ruben op nommer 4 op die oomblik en Vermaak weet ons het baie potensiaal hou net nie so baie van Herbst nie hy is n lopende geelkaart op die oomblik
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Aug-2019 at 3:13pm
Herbst het nog baie om te leer, ek dink ook hy is nog nie reg vir Super Rugby nie
Back to Top
Paul View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 22-Apr-2017
Location: Gauteng
Status: Offline
Points: 244
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Paul Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Aug-2019 at 3:44pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Originally posted by gertjie0000 gertjie0000 wrote:

Het net so n idee dis twee goeie spelers dit sal great wees veral n goeie vaskop stut en n kwaliteit slot

Dit is twee goeie spelers maar ongelukkig nie 'n slot nie, dis 'n stut en 'n agterspeler. En dit kan nog deur die mat val, daarom het ons nie die name gegee tot dit bevestig is nie. Matthews is nou bevestig maar die ander 2 nog nie
Ek is so nuuskurig om te weet wie dit is
Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Offline
Points: 516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Aug-2019 at 3:53pm
Dink Herbst het eintlik goed gedoen die eerste helfde van die SuperRugby reeks tot en met die  Sharks wedstryd waar hy afgestuur is omdat ons die losgemaal laat val het.  In die laaste tyd lyk hy soms oorgretig en staan onnodige strafskoppe af, maar ek dink dit is 'n fase waardeur elke jong speler gaan.

Edited by emiel1 - 06-Aug-2019 at 3:55pm
Back to Top
gertjie0000 View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 13-Mar-2017
Status: Offline
Points: 1019
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gertjie0000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Aug-2019 at 3:56pm
Jys reg Emiel maar ek dink daar is op die oomblik n paar slotte wat ek bo hom sal kies soos van der Sluys, Vermaak en aruben Schoeman sal ons eers moet sien hoe doen hy in super rugby
Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Offline
Points: 516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Aug-2019 at 4:14pm
Originally posted by gertjie0000 gertjie0000 wrote:

Jys reg Emiel maar ek dink daar is op die oomblik n paar slotte wat ek bo hom sal kies soos van der Sluys, Vermaak en aruben Schoeman sal ons eers moet sien hoe doen hy in super rugby

Ek dink ons het 'n paar baie belowende jong slotte. Ruben Schoeman is sekerlik een van die beter kopies wat die unie aangegaan het, terwyl Vermaak, Nothnagel en selfs Herbst(wanneer hy sy vorm herwin) baie potensiaal het. Kan nie se dat van Sluis my veel beindruk het in SR nie, en ons skrums het kwesbaar gelyk laas week met hom in die agtal.
Back to Top
LeeuBrul View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Boksburg
Status: Offline
Points: 2260
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LeeuBrul Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Aug-2019 at 4:40pm
Originally posted by Paul Paul wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Originally posted by gertjie0000 gertjie0000 wrote:

Het net so n idee dis twee goeie spelers dit sal great wees veral n goeie vaskop stut en n kwaliteit slot

Dit is twee goeie spelers maar ongelukkig nie 'n slot nie, dis 'n stut en 'n agterspeler. En dit kan nog deur die mat val, daarom het ons nie die name gegee tot dit bevestig is nie. Matthews is nou bevestig maar die ander 2 nog nie
Ek is so nuuskurig om te weet wie dit is


As ek moet raai Frans Steyn en either Trevor Nyakane of Ox van die vrystaat
Once a Lion always a lion
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Aug-2019 at 5:43pm
Van Vrystaat sou ek eerder die haker wou he...hy is 'n stewige stuk vleis
Back to Top
LeeuBrul View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Boksburg
Status: Offline
Points: 2260
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LeeuBrul Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Aug-2019 at 6:07pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Van Vrystaat sou ek eerder die haker wou he...hy is 'n stewige stuk vleis

Stem by is glad nie sleg nie....
Once a Lion always a lion
Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Offline
Points: 516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Aug-2019 at 6:35pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Van Vrystaat sou ek eerder die haker wou he...hy is 'n stewige stuk vleis

Hy is een van die twee spelers wat ek in sou kontrakteer as ek die unie was. Die ander een is die no9 van Griekwas. Hoop ook dat die bespiegeling oor James Mollentze waar is. Hy is groot, sterk en vaardig. Ons kort so 'n speler in die middeveld. 
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Online
Points: 2715
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Aug-2019 at 8:05pm
Originally posted by emiel1 emiel1 wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Van Vrystaat sou ek eerder die haker wou he...hy is 'n stewige stuk vleis

Hy is een van die twee spelers wat ek in sou kontrakteer as ek die unie was. Die ander een is die no9 van Griekwas. Hoop ook dat die bespiegeling oor James Mollentze waar is. Hy is groot, sterk en vaardig. Ons kort so 'n speler in die middeveld. 

Het nog nie die James storie gehoor nie, waar kom dit vandaan? 
Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Offline
Points: 516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Aug-2019 at 10:53pm
Originally posted by PaBz0r PaBz0r wrote:

Originally posted by emiel1 emiel1 wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Van Vrystaat sou ek eerder die haker wou he...hy is 'n stewige stuk vleis

Hy is een van die twee spelers wat ek in sou kontrakteer as ek die unie was. Die ander een is die no9 van Griekwas. Hoop ook dat die bespiegeling oor James Mollentze waar is. Hy is groot, sterk en vaardig. Ons kort so 'n speler in die middeveld. 

Het nog nie die James storie gehoor nie, waar kom dit vandaan? 

Rooihart het dit n paar dae terug 'genoem PaBz0r. 
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Online
Points: 2715
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Aug-2019 at 6:02am
Originally posted by emiel1 emiel1 wrote:

Originally posted by PaBz0r PaBz0r wrote:

Originally posted by emiel1 emiel1 wrote:

Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Van Vrystaat sou ek eerder die haker wou he...hy is 'n stewige stuk vleis

Hy is een van die twee spelers wat ek in sou kontrakteer as ek die unie was. Die ander een is die no9 van Griekwas. Hoop ook dat die bespiegeling oor James Mollentze waar is. Hy is groot, sterk en vaardig. Ons kort so 'n speler in die middeveld. 

Het nog nie die James storie gehoor nie, waar kom dit vandaan? 

Rooihart het dit n paar dae terug 'genoem PaBz0r. 

Dankie, nie daai gesien nie. 
Back to Top
Lionsinpta View Drop Down
Jong Leeu
Jong Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Stellenbosch
Status: Offline
Points: 342
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lionsinpta Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Aug-2019 at 8:20am
Die haker van die Staat is oorspronklik van Carltonville af. So ek dink hy sal nie om gee as hy 'n kontrak kan kry by die Leeus nie.
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Online
Points: 2715
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Aug-2019 at 10:30pm

Die Leeus het ‘n versekeringspolis uitgeneem vir lewe na Elton Jantjies.

Die Junior Bokkie James Mollentze speel sy rugby aanstaande jaar in die Leeukuil.

Veral die Onder 21s het nie vanjaar ‘n generaal om hul skip te stuur nie.

Molentze is ewe tuis op 10 en 12  en verskaf diepte in albei die posisies.

Gianni Lombard word as Jantjies se opvolger grootgemaak en kan aanstaande seisoen se merk maak.

Die oud Leeu Cravenweeklosskakel Marc Morrison is vandeesweek deur die Onder 21 breintrust nadergetrek.

Hy het die Cheetahs se Onder 19s verlede jaar verteenwoordig.
Back to Top
Vaal Leeu 3 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 04-Mar-2017
Location: Sasolburg
Status: Offline
Points: 647
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vaal Leeu 3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Aug-2019 at 5:48am
Goeie nuus
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Aug-2019 at 7:41am
Ek verstaan die unie se kontraktering nie so lekker nie. Ons is besig om spelers te koop in elke posisie BEHALWE WAAR ONS SPELERS NODIG HET! 

Waarom het ons NOG vleuels nodig?? 

Is dit nou al bevestig of Jantjies bly of waai? Indien hy waai het ons nog Lombard en Reynolds.. So nou staan en koop ons nog 'n losskakel wat 3de, moontlik 4de keuse speler gaan wees (as Jantjies bly).

En Roelof Smit is seker goed, maar het ons regtig nog losvoorspelers nodig? Is Brink, Schoeman, WW, Tshithuka, Daymani etc nie genoeg nie?

Ek sou eerder al die name wat tot dusver rondgegooi is as moontlike signings ruil vir Carlu Sadie
Back to Top
Vaal Leeu 3 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 04-Mar-2017
Location: Sasolburg
Status: Offline
Points: 647
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vaal Leeu 3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Aug-2019 at 9:48am
Ek dink die is goed. Ek weet baie ouens gaan nie saam my stem nie maar ek is nie heeltemal oortuig Reynolds is die antwoord op losskakel in Superugby nie. Ek dink nogal ons kan doen met n stewige backup 10 en 12...
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Aug-2019 at 10:03am
Ek het mos gepraat van 3 name op my lys met wie die Leeus praat, 1 daarvan was Matthews wat nou bevestig is, van die ander 2 kan ek seker noem dat die agterspeler wel 10 kan speel. Hoop nie ek gee nou weg wie dit is nie. En dit bly onbevestig so kan deur die mat val, so glad nie seker dat hy wel by ons gaan teken nie. Die ander speler is 'n stut
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.203 seconds.