Forum Home Forum Home > Lions Section > Lions Players News
  New Posts New Posts RSS Feed - Players contracted 2020+
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play the Ospreys in Swansea in the URC on 30 March 2024, kickoff is at 17:05

Players contracted 2020+

 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 43>
Author
Message
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-Jan-2022 at 9:34am
Yeah I will be very sad if he leaves
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-Jan-2022 at 9:38pm
Originally posted by PaBz0r PaBz0r wrote:

Yeah I will be very sad if he leaves


Don't think there is much we can do to convince him if he decides to leave. He isn't even South African, so there is not much keeping him here I guess. And I would also take pounds above rands any day if I were to choose a foreign country to play in.


Edited by TunaLion - 11-Jan-2022 at 9:38pm
Go LIONS!!!!!
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Jan-2022 at 8:37am
Sien die rumours hou nie op nie.. Sadie, Tshituka, Odendaal en Simelane word genoem. 
Back to Top
monster View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 05-Apr-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 655
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote monster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Jan-2022 at 9:44am
Is Gianne Lombaard nou nog met die Leeus of is hy toe weg

Wanneer kan ons vir Jordan Hendrikse terug verwag

Sjoe die Sharks het darm maar baie diepte op nr 2 en 9

Daai klein scrummie van hulle wat nou vir Pumas speel Lucky Dlepu sou ook n goeie belegging gewees het
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Jan-2022 at 10:17am
Lombard is weg sover ek weet en speel in Japan
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Jan-2022 at 10:18am
Ja, Lombaard is laas jaar al weg Japan toe. Hyt so min wedstryde vir ons gespeel, dat ek dink dit maar 'n goeie ding is, al het hy potensiaal. Dink ekt net 2 of 3 games van syne actually gesien toe hy nog by ons was.

Sharks het miljoene dollars agter hulle naam, dit is hoe hulle sulke diepte kan kry en hul Bokke nog kan behou.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Jan-2022 at 10:24am
hy het maar 8 wedstryde vir ons gespeel, 2 curriebeker en 6 super rugby, en dit was in 4 seisoene by ons
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-Jan-2022 at 1:01pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

hy het maar 8 wedstryde vir ons gespeel, 2 curriebeker en 6 super rugby, en dit was in 4 seisoene by ons


Wow, dit is op par met Roelof Smit (2 wedstryde per jaar). Ek sal nie so n job mind nie. 160 minute vir n jaar se salaris.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Feb-2022 at 12:58pm
Congrats to Wandisile Simelane who played in his 50th match for the #Lions on Saturday. It's made up of 29 Currie Cup, 6 URC, 8 Super Rugby, 5 Rainbow Cup and 2 Friendlies. His debut was in 2018 so it's his 5th season and in the 50 matches he scored 9 tries and 45 points.
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Offline
Points: 39037
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Feb-2022 at 1:38pm
Ons squad bladsy is ook nou weer op dateum met die laaste wedstryd se stats:

http://www.lionsworld.co.za/squad.html
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1505
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Feb-2022 at 8:12pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Ons squad bladsy is ook nou weer op dateum met die laaste wedstryd se stats:

http://www.lionsworld.co.za/squad.html
Baie dankie 
Up the Vaal!
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Feb-2022 at 10:54am
Sien Willem se besering is ernstig, 6-9 maande buite aksie

Edited by PaBz0r - 02-Feb-2022 at 10:55am
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Feb-2022 at 3:54pm
Originally posted by PaBz0r PaBz0r wrote:

Sien Willem se besering is ernstig, 6-9 maande buite aksie


Ek wonder wanneer eindig sy kontrak by ons?
Go LIONS!!!!!
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1776
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Feb-2022 at 11:31am

So heel moontlik gaan Simelane en Odendaal ook waai voor die einde van die jaar. So much for "building"...

Skies, ek weet ek is baie negatief, maar na meer as 20 jaar van hierdie siklus kan ek net nie meer nie. Ek kan nie meer heeltyd hoop hierdie keer gaan dit anders wees en ons spelers gaan bly, ens. sonder dat die unie se bestuur hul metodes verander nie en ernstig geld in die unie begin belê nie.

Dit is die "definition of insanity" soos hulle in Engels sê.


Edited by TunaLion - 06-Feb-2022 at 11:32am
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Niela View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 29-Apr-2019
Location: Johannesburg
Status: Offline
Points: 515
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Niela Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Feb-2022 at 3:39pm
Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:


So heel moontlik gaan Simelane en Odendaal ook waai voor die einde van die jaar. So much for "building"...

Skies, ek weet ek is baie negatief, maar na meer as 20 jaar van hierdie siklus kan ek net nie meer nie. Ek kan nie meer heeltyd hoop hierdie keer gaan dit anders wees en ons spelers gaan bly, ens. sonder dat die unie se bestuur hul metodes verander nie en ernstig geld in die unie begin belê nie.

Dit is die "definition of insanity" soos hulle in Engels sê.

Tuna , you should be negative and up in arms.

If we don’t fix this , then I’m afraid it would be the end of the lions. 

If I were SA rugby , I’d “close” the lions , give the cheetahs our place in the comp and only have 1 Gauteng based team . The bulls. 

Having 2 teams 50km away from each other only makes sense if both perform. 


Back to Top
Red_Machine View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu
Avatar

Joined: 14-Mar-2018
Location: Vanderbijlpark
Status: Offline
Points: 558
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Red_Machine Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Feb-2022 at 4:26pm
Originally posted by Niela Niela wrote:

Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:


So heel moontlik gaan Simelane en Odendaal ook waai voor die einde van die jaar. So much for "building"...

Skies, ek weet ek is baie negatief, maar na meer as 20 jaar van hierdie siklus kan ek net nie meer nie. Ek kan nie meer heeltyd hoop hierdie keer gaan dit anders wees en ons spelers gaan bly, ens. sonder dat die unie se bestuur hul metodes verander nie en ernstig geld in die unie begin belê nie.

Dit is die "definition of insanity" soos hulle in Engels sê.

Tuna , you should be negative and up in arms.

If we don’t fix this , then I’m afraid it would be the end of the lions. 

If I were SA rugby , I’d “close” the lions , give the cheetahs our place in the comp and only have 1 Gauteng based team . The bulls. 

Having 2 teams 50km away from each other only makes sense if both perform. 


are you an undercover Bulls or Cheetahs supporter perhaps? 
Back to Top
Billy6 View Drop Down
Pasgebore Leeu
Pasgebore Leeu


Joined: 29-Jan-2022
Location: Midstream
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Billy6 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Feb-2022 at 6:13pm
Burger kon nie Bulle vorentoe vat toe hy Bulle se kaptein was. En presies dieselfde gebeur nou by leeus

Simelane kan nie tackle of pass  nie..

So nie eitlik nie los nie.laat hulle maar gaan.
Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Offline
Points: 514
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Feb-2022 at 7:21pm
Originally posted by Billy6 Billy6 wrote:

Burger kon nie Bulle vorentoe vat toe hy Bulle se kaptein was. En presies dieselfde gebeur nou by leeus

Simelane kan nie tackle of pass  nie..

So nie eitlik nie los nie.laat hulle maar gaan.

Ek is seker hulle is op pad. Die vraag is, wie het ons om hulle plek te vat? Wat ek gister sowel as in die CB wedstryde gesien het lyk maar beroerd.


Back to Top
monster View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 05-Apr-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 655
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote monster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Feb-2022 at 7:22pm
jJa nee my bekommernisse is eerder dat ons Carlu en Vincent gaan verloor 

Geen geheim Bulle soek n vaskop …. Hulle gaan groot geld uithaal
‘n jaar of twee gelede toe toe opkomende Bokke en Bokke gespeel het het Jake White glo vir Carlu gevra wanneer eindig sy kontrak by Leeus
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Feb-2022 at 8:00am
My opinie is dat 'n goeie hoof afrigter baie van ons probleme sal oplos. "n goeie hoof afrigter sal die beste uit sy spelers kry al is hulle average. Ook sal hy invloed he op wie gekontrakteer word. En as die stront regtig by top bestuur begin dan sal hy die spelers "shield" daarteen. 

Op die oomblik sit ons met te veel cooks in die kombuis. Cash is nie 'n hoofafrigter se ass werd nie, en om 'n spesialis vir elke ander aspek van die game te he werk ook lykmy nie. Wat kos al daai hulpafrigters ons nie net nie?? Ek sal veel eerder daai hele groep laat gaan en een wereld klas afrigter aanstel. 

Die Bulle het dit reggekry. Hulle sit met JW en Gert Smal. Wie is hul hulpafrigters? Mens hoor nie eers regtig van hulle nie, dis of JW of GS wat met die media praat en die toutjies trek. Maar by die leeus is dit een dag cash, een dag ricardo, dan albert en dan JF. 
Back to Top
Niela View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 29-Apr-2019
Location: Johannesburg
Status: Offline
Points: 515
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Niela Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Feb-2022 at 10:20am
Originally posted by Red_Machine Red_Machine wrote:

Originally posted by Niela Niela wrote:

Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:


So heel moontlik gaan Simelane en Odendaal ook waai voor die einde van die jaar. So much for "building"...

Skies, ek weet ek is baie negatief, maar na meer as 20 jaar van hierdie siklus kan ek net nie meer nie. Ek kan nie meer heeltyd hoop hierdie keer gaan dit anders wees en ons spelers gaan bly, ens. sonder dat die unie se bestuur hul metodes verander nie en ernstig geld in die unie begin belê nie.

Dit is die "definition of insanity" soos hulle in Engels sê.

Tuna , you should be negative and up in arms.

If we don’t fix this , then I’m afraid it would be the end of the lions. 

If I were SA rugby , I’d “close” the lions , give the cheetahs our place in the comp and only have 1 Gauteng based team . The bulls. 

Having 2 teams 50km away from each other only makes sense if both perform. 


are you an undercover Bulls or Cheetahs supporter perhaps? 

Nope , I am a concerned supporter. But also just a realist and not an idealist. 

It’s hard to believe that the lions could “close” , but again if I were SA rugby , it would be a logical solution. All I’m saying is the risk is real
Back to Top
Niela View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 29-Apr-2019
Location: Johannesburg
Status: Offline
Points: 515
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Niela Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Feb-2022 at 10:23am
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

My opinie is dat 'n goeie hoof afrigter baie van ons probleme sal oplos. "n goeie hoof afrigter sal die beste uit sy spelers kry al is hulle average. Ook sal hy invloed he op wie gekontrakteer word. En as die stront regtig by top bestuur begin dan sal hy die spelers "shield" daarteen. 

Op die oomblik sit ons met te veel cooks in die kombuis. Cash is nie 'n hoofafrigter se ass werd nie, en om 'n spesialis vir elke ander aspek van die game te he werk ook lykmy nie. Wat kos al daai hulpafrigters ons nie net nie?? Ek sal veel eerder daai hele groep laat gaan en een wereld klas afrigter aanstel. 

Die Bulle het dit reggekry. Hulle sit met JW en Gert Smal. Wie is hul hulpafrigters? Mens hoor nie eers regtig van hulle nie, dis of JW of GS wat met die media praat en die toutjies trek. Maar by die leeus is dit een dag cash, een dag ricardo, dan albert en dan JF. 


100% correct.

At one stage we had a coach for everything , my question was does every coach get equal time with the players ? How does the setup work , it can’t. 

Too many chefs in the kitchen and the “main chef” , actually went to fitness school . 


Back to Top
emiel1 View Drop Down
Ervare Leeu
Ervare Leeu


Joined: 30-Jan-2019
Status: Offline
Points: 514
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emiel1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Feb-2022 at 11:10am
Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

My opinie is dat 'n goeie hoof afrigter baie van ons probleme sal oplos. "n goeie hoof afrigter sal die beste uit sy spelers kry al is hulle average. Ook sal hy invloed he op wie gekontrakteer word. En as die stront regtig by top bestuur begin dan sal hy die spelers "shield" daarteen. 

Op die oomblik sit ons met te veel cooks in die kombuis. Cash is nie 'n hoofafrigter se ass werd nie, en om 'n spesialis vir elke ander aspek van die game te he werk ook lykmy nie. Wat kos al daai hulpafrigters ons nie net nie?? Ek sal veel eerder daai hele groep laat gaan en een wereld klas afrigter aanstel. 

Die Bulle het dit reggekry. Hulle sit met JW en Gert Smal. Wie is hul hulpafrigters? Mens hoor nie eers regtig van hulle nie, dis of JW of GS wat met die media praat en die toutjies trek. Maar by die leeus is dit een dag cash, een dag ricardo, dan albert en dan JF. 

'n Hoofafrigter wat die beste uit beperkte bronne vir 'n internasionale kompetisie, kan uithaal, sou eerste prys gewees het.  Probleem is, a) het ons sulke mense in die land? En b), lyk die sirkus meester wat in beheer van sake is, soos iemnd wat bevoegde besluite kan neem oor sulke aanstellings?

Jake White se rekord in die Franse liga, en nou by die Bulle, sowel as die sterblaaide Sharks span se vertonings, is net nog'n voorbeeld dat spelers koop alleen nie 'n wenresep is nie. As ons wil voortbou, sal dit help om 'n blaatjie te neem uit die Skotse spanne om die meeste uit beperkte bronne te kry.

Stem saam oor die te veel chefs in die kombuis.

Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4953
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Feb-2022 at 1:13pm
Originally posted by emiel1 emiel1 wrote:

Originally posted by Leeubok Leeubok wrote:

My opinie is dat 'n goeie hoof afrigter baie van ons probleme sal oplos. "n goeie hoof afrigter sal die beste uit sy spelers kry al is hulle average. Ook sal hy invloed he op wie gekontrakteer word. En as die stront regtig by top bestuur begin dan sal hy die spelers "shield" daarteen. 

Op die oomblik sit ons met te veel cooks in die kombuis. Cash is nie 'n hoofafrigter se ass werd nie, en om 'n spesialis vir elke ander aspek van die game te he werk ook lykmy nie. Wat kos al daai hulpafrigters ons nie net nie?? Ek sal veel eerder daai hele groep laat gaan en een wereld klas afrigter aanstel. 

Die Bulle het dit reggekry. Hulle sit met JW en Gert Smal. Wie is hul hulpafrigters? Mens hoor nie eers regtig van hulle nie, dis of JW of GS wat met die media praat en die toutjies trek. Maar by die leeus is dit een dag cash, een dag ricardo, dan albert en dan JF. 

'n Hoofafrigter wat die beste uit beperkte bronne vir 'n internasionale kompetisie, kan uithaal, sou eerste prys gewees het.  Probleem is, a) het ons sulke mense in die land? En b), lyk die sirkus meester wat in beheer van sake is, soos iemnd wat bevoegde besluite kan neem oor sulke aanstellings?

Jake White se rekord in die Franse liga, en nou by die Bulle, sowel as die sterblaaide Sharks span se vertonings, is net nog'n voorbeeld dat spelers koop alleen nie 'n wenresep is nie. As ons wil voortbou, sal dit help om 'n blaatjie te neem uit die Skotse spanne om die meeste uit beperkte bronne te kry.

Stem saam oor die te veel chefs in die kombuis.


Ek stem saam dat mens nie 'n wenspan net kan koop nie, maar hel dit help darem as jy so paar sterre/bokke in jou span het. 

En sekerlik is daar 'n goeie afrigter iewers daar buite? Hel, ek begin dink selfs ou Stonehouse sal beter doen as ons groep chefs!
Back to Top
Billy6 View Drop Down
Pasgebore Leeu
Pasgebore Leeu


Joined: 29-Jan-2022
Location: Midstream
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Billy6 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Feb-2022 at 3:02pm
Jy bou wen span op nr 2 ,5,8,9,10,15..as jy kyk na jou beste leeus spanne...

Onlangs..Marx,Mostert, Whiteley,de klerk,janjtjies en boeboe.

Verder terug gaan..Dalton,strydom streuli,roux ,le roux en Johanson. 

En currently  het ons  ie een van dit nie.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 43>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.227 seconds.