The Lions next play Scarlets at Ellis Park in the URC on 11 May 2025, kickoff is at 15:00 |
Match 19 - Lions vs Bulls |
Post Reply ![]() |
Page 123 10> |
Author | ||
Transvaal ![]() Admin Group ![]() Joined: 30-Mar-2016 Status: Offline Points: 40233 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25-Feb-2019 at 10:44am |
|
Saturday 2 March 2019 at Ellis Park, kickoff at 15:05 SA Time Referee: Paul Williams AR1: Cwengile Jadezweni AR2: Griffon Colby TMO: Marius Jonker Lions: 15. Andries Coetzee; 14. Ruan Combrinck, 13. Lionel Mapoe, 12. Harold Vorster, 11. Aphiwe Dyantyi; 10. Elton Jantjies, 9. Nic Groom; 8. Hacjivah Dayimani, 7. Marnus Schoeman, 6. Kwagga Smith, 5. Stephan Lewies, 4. Rhyno Herbst, 3. Carlu Sadie, 2. Malcolm Marx (Capt), 1. Dylan Smith. ' Replacements: 16. Pieter Jansen, 17. Sti Sithole, 18. Frans van Wyk, 19. Robert Kruger, 20. Vincent Tshituka, 21. Ross Cronje, 22. Franco Naude, 23. Courtnall Skosan. Bulls: Bulls: 15 Warrick Gelant, 14 Cornal Hendricks, 13 Jessie Kriel, 12 Dylan Sage, 11 Rosko Specman, 10 Handré Pollard (Capt), 9 Embrose Papier, 8 Duane Vermeulen, 7 Hanro Liebenberg, 6 Ruan Steenkamp, 5 Eli Snyman, 4 Jason Jenkins, 3 Trevor Nyakane, 2 Schalk Brits, 1 Lizo Gqoboka. Replacements: 16 Corniel Els, 17 Simphiwe Matanzima, 18 Dayan van der Westhuizen, 19 Jannes Kirsten, 20 Tim Agaba, 21 Ivan van Zyl, 22 Manie Libbok, 23 Divan Rossouw. LionsWorld Prediction: Lions by 5
Edited by Transvaal - 28-Feb-2019 at 1:28pm |
||
![]() |
||
Leeubok ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 31-Mar-2016 Location: KZN Status: Offline Points: 4954 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Gaan interessant wees. Ons weet WW gaan nie reg wees nie, so gaan ons ouens kan opstaan en regmaak na die Stormers verloor? Gaan die bulls moeg wees na die vliegery Arg toe en terug, soos dit kamstig die geval met ons was?
|
||
![]() |
||
Goue Leeu ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 18-Apr-2016 Status: Offline Points: 2219 |
|
Baie belangrike wedstryd vir ons. 5 punte na twee weg wedstryde is nie 'n slegte begin nie, maar nou moet die manne vasvat op die Park. Niemand anders mag daar wen nie.
|
||
![]() |
||
Transvaal ![]() Admin Group ![]() Joined: 30-Mar-2016 Status: Offline Points: 40233 |
|
Ons is in die situasie waar ons 1 gewen het wat ons laas jaar verloor het, en ons het 1 verloor wat ons laas jaar gewen het, so basies nog op dieselfde plek. As ons egter Saterdag verloor is ons 1 stappie terug en kan ons ook seker aanvaar ons gaan nie sommer die uitspeel wedstryde maak nie
|
||
![]() |
||
AK ![]() Ervare Leeu ![]() ![]() Joined: 30-Mar-2016 Status: Offline Points: 867 |
|
Ons laaste verloor teen Bulle in Super Rugby was in 2015. Sal goed wees om dit nou nie te bederf nie. Veral op die Park.
|
||
![]() |
||
LeeuBrul ![]() Koning Leeu ![]() Joined: 30-Mar-2016 Location: Boksburg Status: Offline Points: 2260 |
|
Hopelik is Ross reg die naweek,hulle Kan hom Sommer kaptein ook maak.
|
||
Once a Lion always a lion
|
||
![]() |
||
|
Hy behoort te wees, dis wat daar laas Donderdag vir ons gese is.
|
||
![]() |
||
WitBoer ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 31-Mar-2016 Location: Bronkhorstsprui Status: Offline Points: 2163 |
|
Die "Million $ question" is natuurlik of Ross gesien word as eerste keuse Skrumskakel of Groom se adjudant...
|
||
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
|
||
![]() |
||
Leeubok ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 31-Mar-2016 Location: KZN Status: Offline Points: 4954 |
|
Om die Jags in Arg te klop was 1 stappie vorentoe, om teen die WP te verloor was 2 stappe terug! Veral 'n WP span wat die vorige naweek 'n helse pakslae teen die bulls gekry het, en wat moerse off field issues het!
|
||
![]() |
||
|
Ek is nogal bekommerd oor die manier waarop ons verloor het. amper asof die wiele afgekom het..hoop ek is verkeerd maar ons sal seker Saterdag sien
|
||
![]() |
||
|
Ek wou dit ook al noem. In ons donker dae het ons baie wedstryde verloor wat ons moes wen. Toe begin ons 'n gewoonte maak van wedstryde wen wat ons eintlik moes verloor. Saterdag was ons weer terug na die donker dae..
|
||
![]() |
||
WitBoer ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 31-Mar-2016 Location: Bronkhorstsprui Status: Offline Points: 2163 |
|
Kan ons nie versoek dat Kobus Wiese ons wedstryd teen die Bulls blaas nie?
![]() |
||
"Believe nothing, No matter where you read it, Or who has said it, Not even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense" - Buddha
|
||
![]() |
||
Attie Karate ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 31-Mar-2016 Status: Offline Points: 1544 |
|
As, moes, ens. tel nie meer nie. My punt is ek stem ons het BMT gekort het Saterdag. Ek gaan seker binnekort ophou moan daaroor, dit was maar net vir my baie erg om so te verloor.
|
||
Up the Vaal!
|
||
![]() |
||
PaBz0r ![]() Koning Leeu ![]() Joined: 30-Mar-2016 Location: Pretoria Status: Offline Points: 2786 |
|
Ek begin weer op n punt raak waar ek eerder nie meer wil kyk nie.
|
||
![]() |
||
Attie Karate ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 31-Mar-2016 Status: Offline Points: 1544 |
|
Ek dink die spanne se truie gaan weer redelik moeilik onderskeibaar wees. Ek dink die Leeus moes eerder gegaan het vir 'n rooi Iron man tema. Nou is Leeus, Bulls en Stormers se truie meestal blou. En die Stormers se donkerblou is nou weer te naby aan die Sharks se swart. Jinne hierdie is belaglik...
|
||
Up the Vaal!
|
||
![]() |
||
|
|
||
Up the Vaal!
|
||
![]() |
||
PaBz0r ![]() Koning Leeu ![]() Joined: 30-Mar-2016 Location: Pretoria Status: Offline Points: 2786 |
|
Dit is so, dit is uit ons hande. Maar jouself straf en die vrou kwaad maak omdat jy skree opi tv ens. Mens vat tyd om dit te kyk, ouens word betaal om dit te speel, hel mens moet dit darem kan geniet ook.
|
||
![]() |
||
Lionsinpta ![]() Jong Leeu ![]() Joined: 30-Mar-2016 Location: Stellenbosch Status: Offline Points: 342 |
|
Slegte nuus, Egon Seconds is weer die ref vir die wedstryd. Goeie nuus, hulle het agtergekom hy is hond k@k sleg en is vervang deur. Paul Williams.
|
||
![]() |
||
|
Paul Williams will referee the Super Rugby match between the #Lions and the #Bulls at Ellis Park on Saturday, kickoff is at 15:05
|
||
![]() |
||
|
Is hy regtig vervang?
|
||
![]() |
||
Goue Leeu ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 18-Apr-2016 Status: Offline Points: 2219 |
|
Hy is ja.. was op radio ook.
Edited by Goue Leeu - 27-Feb-2019 at 7:18am |
||
![]() |
||
|
So hulle erken dat hy uiters kuk geblaas het!
|
||
![]() |
||
|
Tensy Lionsinpta 'n grappie gemaak het en die OFM sport-omroeper sy inligting hier op Lionsworld kry
![]() Edited by Goue Leeu - 27-Feb-2019 at 7:35am |
||
![]() |
||
Vaal Leeu 3 ![]() Ervare Leeu ![]() ![]() Joined: 04-Mar-2017 Location: Sasolburg Status: Offline Points: 647 |
|
So amptelik word daar saamgestem oor sy vermoe. Maar die log se steeds WP wen...
|
||
![]() |
||
|
Ek het nerens iets gesien dat hy amptelik vervang is nie
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 10> |
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |